3.rész

12 0 0
                                    

(Sziasztok tudom hogy mostanában nem volt rész de ezek után lesz folyamatosan.)

Reggel van. Szeretek ilyen korán kimeni napfelkeltét nézni,mert olyan gyönyörű tud lenni. Csakhogy ma elaludtam így nemhogy napfelkeltét nézni nem volt időm reggelizni sem.És ennek köszönhetően lekéstem a buszt. Szóval futottam egészen a suliig.
A suliba beérve jessikaval találtam szembe magam. Jessről azt kell tudni hogy hát elég kirívóan öltözködik  így sokan elitélik. Vagy szimplán csak irigyek. De szerintem nagyon jó fej csaj,és mindig segít ha kell.
-Szia Ash, nem láttad Williamst?
- Ömm nem.
-jó azért köszi megnézem a büfében. Ha találkoztok mond meg hogy kerestem.
- Oké, Szia!
-Szia.
Na igen nem vagyok bőbeszédű,megtartom magamnak a véleményem legtöbbször. Irigylem azokat akiknek van bátorságuk kiálni magukért. Bár nekem is lenne....

Órák után Leonid mondta(inkább megparancsolta) hogy legyek 4-re náluk. Vajon mit akarhat tőlem.
Már félek előre is hogy valami olyat kér amit nem tudok megteni ezért megaláz. Haza érve köszöntem nagyinak és mentem is mert legalább fél óra mire oda érek a Leonid birtokra. Tudni kell a házról hogy már-már palotának néz ki és személyzet is van, de megsértődik ha azt mondom hogy palota.
12 oldalas beadando volt az ára annak hogy azt mertem mondani hogy palota. Azóta nem füzök semmi megjegyzést hacsak nem kérdezi. De arra is átgondolom kétszer mit válaszolok.  Gondolat menetemet az szakította ki hogy megérkeztem.Itt állok a kapuba az őrők kinyitották a kaput és én pedig félve de besétáltam. Az ajtónál megáltam és bekopogtam.
De akkor még nem tudtam hogy csak ezután kezdődik az egész felfordulás....

*_Az én érzelem mentes életem_*Where stories live. Discover now