Reggel Kelly már várt a házunk előtt. Nem tudom de mostanában, reggel olyan furcsa érzésem van. Mintha figyelne valaki. De ezt betudtam annak hogy paranoia. Szóval Kellyhez kimentem beszélgetünk út közben. Megtárgyaltuk hogy ma náluk csináljuk a házit és utána beugrunk valahova fagyizni. A suliba érve Leonid már ott volt. Nekem dobta a táskáját amitől majdnem elborultam de szerencsére Kelly megtartott. Így két táskával kellet felsétálnom a lépcsőn. Mondtam már nektek hogy utálok lépcsőzni? Nem hát mostmár tudjátok. Felérve Williams azt mondta hogy neki még szüksége lenne valamilyen kajára szóval menjek le a büfébe. Már csak 5perc volt csengőig és a matek tanárom egy kész boszorka. Szóval sietősre vettem a lépteim hogy még vissza érjek. Vettem mindent is mert biztos arra vágyik amitt pont kihagytam. Ha nem így van akkor is ezt mondja szóval már meg szoktam.
Felérve, félve mentem be a terembe hissz tudtam már legalább 15perce becsengetek.-Ms Parker megtudhatom hol volt?
Na igen, ettől féltem még ő is megaláz.
-Elnézést Tanárnő büfében voltam.
-Tudja Ashley ez nem kifogás. Most leülhet de legközelebb be írom.
-Köszönöm.
Le raktam Leonid-nak a kaját és sietek is a helyemre.Órák után:
$ Leonid Szemszögéből: $
Épp haza felé tartottam mikor meglátam hogy bunyo van az iskolában. Nem volt ott senki csak az a két személy. Gondolom azért mert a legtöbben már haza mentek. Gondoltam megnézem hogy mégis kik verekednek de innen messziről látom hogy az egyik lány. Emma lehet ? Mindegy is az ő dolga hogy kivel akar verekedni. Fogtam magam és elhajtottam.Ashley Szemszögéből:
Órák után:
Épp mentem kellyhez hogy házit csináljuk de valaki visszarántott. Ismerős arcott kelet véljek felfedezni mer Adams volt az. De mintha nem lenne önmaga. Szívott valamit?
Erőből a falnak lökött még védekezni semm volt időm mert akkorát behúzott hogy az holnapra tuti lila lesz.-Ezt azért mert elvetted a barátnőm.
Mégis miről beszél?
-Ezt meg azért mert sohasem tartotad a szavad Will.
És itt megint megütőtt. Várjunk azt hiszi hogy will vagyok? És will lefeküdt a barátnőjével? Csak így értem meg. De ennyit inni hogy azt se tudod ki áll előted az durva. A végén már nem láttam mást csak vért. Ennyi kellet, elterültem a földön nem halottam, nem látam. Ilyen lenne a halál? Én még nem akartam meghalni én még élni akarok. Még szeretnék egy szerető férjet kiskutyát és gyerekeket. De ha most megszünők létezni ez mind semmisé válik. Olyan sok dolog van még előttem mért most? Eddig tudtam gondolkozni utána elsőtétült minden......
YOU ARE READING
*_Az én érzelem mentes életem_*
RomanceAshley élete jelentős fordulatot vesz amikor jól megszokott életét fel boritja az új iskola. Sok nehézségel kell megküzdenie, új osztálytársak,új barátok de mindezek ellenére ő próbál mindig pozitív maradni. Egy bizonyos napig míg egy személy szósze...