「 0.0 」

612 43 41
                                    

Jeon Jungkook & Roseanne Park

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jeon Jungkook & Roseanne Park

12 Mayıs 2019

"Çekim bitmiştir!" Stüdyoda herkesin alkış tutmasıyla oturduğum yerden üstümdeki elbisenin açılmamasına özen göstererek kalktım ve yumruklarımı havada salladım. "Herkese çok teşekkür ederim, harika bir çekim oldu"

Vücudum ciddi anlamda çok fazla ağrıyordu, sabah 7'den beri stüdyodaydık ve çekim öğlen birde bitmişti. Tüm kameranın arkasındaki çalışanların yüzlerinden benden memnun olmadıklarını bariz bir şekilde anlayabiliyordum çünkü yüz ifadelerini saklamaya çalışmıyorlardı bile.

"O sizin profesyonelliğiniz sayesinde oldu Bayan Roseanne" Çekimi en başından beri izleyen Lalisa'nın menejerinin söylediği şeyle yüzüme samimi olduğunu düşündüğüm bir tebessüm takınıp baş selamı verdim.

Stüdyodaki herkes onun samimi bir şekilde söylemediğini çok iyi biliyordu çünkü onları ciddi anlamda uğraştırıyordum yani yaptığım işin profesyonellikle alakası yoktu.

"O zaman sırada Bayan Lalisa Manobal var!"

Onun ismini duymamla bedenim kasıldı. Lalisa Manobal. Kimine göre genç ve toy bir model. Kimine göre ise artık bu sektör için yavaş yavaş yaşlı kalan Roseanne Park'ın rakibiydi. Seyretmek istedim, sadece uzaktan durup seyretmek. Benden sekiz yaş küçük meslektaşımı izlemek istedim.

"Herkese günaydın!" Enerjik sesi tüm stüdyoyu doldurmasıyla daha az önce bana somurtan çalışanlar, şimdi ise ona gülümser olmuştu. İlk çekim için giydiği bebek pembesi elbiseyi çok güzel taşıyordu.

Güzeldi, ama cidden güzeldi. Orantılı vücudu, kusursuz cildi, enerjik havası ve sarı renkteki kısa kaküllü saçları ona farklı bir hava katıyordu.

Gözlerim boyamaktan yıpranan sarı saçlarıma düştü, bir zamanlar çok seviyordum onları fakat şimdi ise bana birer fazlalıktan fazlası değildiler.

"Çekim öncesi motivasyon olsun diye herkese kahve getirdim millet!" Söylediği şeyle tüm çalışanlar adeta ona tapıyormuş övgü dolu cümleler kurmaya başlamıştı. Dışarıdan izleyen yabancı bir insan için garip bir görüntü olsa gerekti fakat o ünlü Tay Model Lalisa Manobal'dı. Yani çokta şaşırmaya gerek yoktu.

Ben ise bu portrede anca dışarıdan izleyen bir seyirciydim. Merak ediyordum acaba bende sekiz yıl önce böyle miydim? Hiç sanmıyordum.

"Bayan Kim kahveleri çalışanlara dağıtır mısın?" Tam olarak biraz arkamda duran Lalisa'nın menejeri Bayan Kim, hala neden burda olduğumu sorgular gibi bir bakış atıp Lalisa'nın yanına yöneldi. Kısacası beni görmezden gelmişti. Sorun değildi, alışıktım ben bunlara.

heaven & sin ⊹ ࣪ ˖𐙚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin