just tell me what you're doing with the other guy?
-🃏-
"Bence kesinlikle böylesi daha iyi oldu, hep onlar mı olay çıkartacak? Birazda sen çıkart." Somi'nin söylediği şeyle tebessüm ettim. Evin içinde "Sana bir erkek arkadaş bulmamız lazım" demesinin üstünden bir hafta geçmişti ve bu bir haftalık süreçte Somi, Jaehyun ve ben kaplıcalara tatile gelmiştik. İlk başta Jeahyun ile birlikte tatile gideceğimiz için tedirgindim fakat kendisi bize çok iyi uyum sağlamıştı, bu yüzden üçümüz birlikte eğlenebiliyorduk.
Jaehyun ile havalimanında görüntülenmemizle tüm sosyal medyanın gündemine oturmuştuk. Jaehyun ise bana yapılanları bildiği için işimizi bir tık daha abartmış ve kendi hesabında da bizim fotoğraflarımızı paylaşmıştı. Bu şekilde neredeyse tüm medya bizim sevgili olduğumuza inanmıştı.
İyi tepki verenler vardı, kötü tepki verenler vardı. "Oppamı rahat bırak" diyen toksik fanlarda vardı fakat bu sektördeki her kadın bu tarz yorumlara ister istemez alışıktı, Jaehyun'da ben sorun etmediğim sürece kafasına takmıyordu. Fakat bu durumda sessiz kalıp tepkilerini göstermeyen iki kişi vardı, Jungkook ve Lalisa.
Nedense ben her tweet attıktan sonra kendisi de bir şeyler atan Lalisa bir haftadır ortalıkta görünmüyordu. Modelliğe ara verdim derken sanırım oturup depresyona gireceğimi sanmıştı ama yanılıyordu, tam tersine burada Jaehyun ve Somi ile çok güzel vakit geçiriyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
heaven & sin ⊹ ࣪ ˖𐙚
Fanfiction"Senden vazgeçmem için milyonlarca sebebim vardı ama kalp istediğini alır" -enemies to lovers ⋆ rosékook ˎˊ˗ yarı texting ‧₊˚✧ 031023 by kira