𓆩♡𓆪 başlama tarihinizi buraya yazabilirsiniz. 𓆩♡𓆪
【23.09.23】
︶꒦꒷♡꒷꒦︶
•❣•୨୧ 𝙏𝙀𝘼𝘾𝙃𝙀𝙍'𝙎 𝙋𝙀𝙏 ୨୧•❣•
•❣•୨୧ 𝙂𝙊𝙅𝙊 𝙎𝘼𝙏𝙊𝙍𝙐 𝙓 𝙍𝙀𝘼𝘿𝙀𝙍 𝙓 𝙂𝙀𝙏𝙊 𝙎𝙐𝙂𝙐𝙍𝙐 ୨୧•❣•
━━━━ ━
"Şimdi, biyokimya dünyasının derinliklerine inmeye hazır mısınız?" Beyaz tahtanın önündeki adam heybetli görüntüsüyle dikilirken bir okyanus kadar derin olan, etkileyici mavi gözlerini sınıfın içerisinde gezdirdi. Uzun bacaklarını saran kumaş pantolonu ve onun içine tıkıştırdığı, vücudunu saran beyaz gömleği, kusursuz hatlara sahip yüzü ve dudaklarına yerleşen o geniş gülümsemesiyle adeta bir kitabın içerisinden fırlamışcasına mükemmel görünüyordu.
Genç kız bakışlarını yukarıdan aşağıya onun uzun figüründe gezdirirken mavi gözler onunkilere takıldı ve genç adamın dudaklarına yerleşen o gülümseme daha da yayıldı.
"İlk olarak, moleküler biyolojinin temellerini ele alalım. DNA, RNA, ve proteinler, biyokimyanın merkezinde yer alır falan. Bunlara zaten hakimsiniz." Kendinden emin bir ses tonuyla konuştu ve tahtanın önünde birkaç adım atarak slaytını değiştirmek için ilerledi.
Tahtaya yansıyan DNA'nın çift sarmal yapısını elindeki lazer sunum kalemiyle işaret etti ve bir kez tahtanın üzerine vurdu. "DNA molekülü, nükleotidlerden oluşur ve bu nükleotidler adenin, timin, guanin ve sitozin bazlarından türetilir. Bu bazlar, her canlının genetik kodunu belirler."
"DNA'nın çift sarmal yapısı, bilgiyi nasıl depoladığımızı ve aktardığımızı anlamamıza yardımcı olur. Bu, hücre bölünmesi sırasında genetik bilginin nasıl kopyalandığını anlamamızı sağlar." Bakışları bir kez daha sınıfın içerisinde gezindi. Görünürde kendisini dinliyor gibi görünen ama aslında sunduğu bilgilerin bir kulağından girip diğerinden çıktığına emin olduğu genç kız görüş alanına girdiğinde dudaklarını yaladı.
"Hücre içinde, DNA bilgisi RNA'ya çevrilir ve bu RNA," elindeki lazer sunum kalemini hafifçe bir kez daha tahtaya vurduktan sonra genç kıza doğrulttu. "Bayan L/N, RNA'nın ne için kullanıldığını söylemek ister misin?" Sorusunu ona yönelterek dersten kopmuş olan genç kızın dikkatini kendisine vermesini sağladı.
Y/N, adamın kendisine seslenmesi ve yöneltilen soruyla birlikte birkaç kez gözlerini kırpıştırdı ve yutkundu. Aynı zamanda kendisini tanıyor olmasına da şaşırmıştı. Önceki senelerde daha önce bir derslerine girmişti genç öğretim görevlisi ve o kadar kalabalık bir sınıf içerisinde onun ismini aklında tutuyor olmasını beklemezdi.
Hızlıca cevap vermek için düşündü ancak genç öğretim görevlisini incelemeye o kadar fazla odaklanmıştı ki açıkçası ne hakkında bahsettiğinden pek emin değildi. "Üzgünüm, anlayamadım?"
Genç adam iç çekti ve amfiye doğru birkaç adım atarak genç kıza doğru ilerledi. Oturduğu sıranın önünde durarak elindeki sunum kalemiyle sıranın ucuna dokunup hafifçe bedenini öne doğru eğdi.
"RNA, protein sentezi sırasında kullanılır. Proteinler, hücrenin temel yapı taşlarıdır ve işlevlerini yerine getirmek için karmaşık bir yapıya sahiptir. Şimdi anlaşıldı mı?"
Y/N ağır bir şekilde kafasını sallarken çoktan utançtan yanakları kızarmıştı. Herkesin içerisinde kendisine soru yöneltilmesi ve o kadar fazla dalgın olduğu için bu soruya cevap verememesi onu utandırmıştı. Genç adam doğruldu ve tekrardan tahtanın önüne doğru ilerledi.
"Küçük bir ara verelim, döndüğümüzde hücresel solunum, fotosentez, gen ifadesi ve protein katlanması gibi konulara değineceğim."
Öğrencilerden onaylayan birkaç mırıltı sesi yükselirken çoğu kişi ayaklanmış ve amfiden ayrılmak üzere ayaklanmıştı. "Y/N, sen kal lütfen." dedi genç adam eşyalarını kürsünün üzerine bırakırken bir yandan da ayaklanmış olan genç kıza yandan bir bakış atarak.
"Ben mi?"
"Senden başka Y/N var mı?" diye sordu genç adam alayla, hızlıca etrafına bakınarak.
Genç kız başını iki yana sallayarak öğretim görevlisinin yanına doğru ilerledi. "Sorun nedir? Geçtiğimiz hafta ilk derse katılmadın, şimdi de sorduğum sorunun bile ne olduğunu duyamayacak kadar dersten kopuksun." Bakışları genç kızın yüzünde mekik dokurken Y/N olduğu yerde adeta küçüldüğünü hissetti. Daha ikinci haftadan onun radarına girecek kadar dikkat çektiğini bilmiyordu.
"Ben, sadece-"
"Satoru." Amfinin içerisine doluşan ve hafif neşeli bir tonda çıkan sesle birlikte kürsünün önündeki ikili bakışlarını sınıfın kapısına doğru çevirdi.
Y/N gördüğü kişiyle birlikte yavaşça yutkunurken yaz okulundan kalma, aklına doluşan anılarla birlikte yüzüne bir sıcaklık vurmuştu. Kapının önünde dikilen uzun boylu adamın dudaklarına küçük bir sırıtış yerleşirken genç kız bir kez daha olduğu yerde yok olmak istemişti.
━━━━ ━
oy sınırı: 100
kohai'de üçlü olsun güçlü olsun diye tutturunca o fici harcamak istemedim bu yüzden üçlü olsun güçlü olsun diyeceğimiz yeni bir fic çıkarmaya karar verdim zaten epeydir de aklımdaydı.
şimdiden söyleyeyim tüm karakterler reşit, zaten üniversitede geçiyor. y/n 21-22 yaşlarında siz nasıl hayal etmek isterseniz. gojo ve geto da 28 😫👍
şimdilik diyeceklerim bu kadar, umarım devamını getirmekte zorlanmam ve fici kaldırmak zorunda kalmam.
ikinci bir asistan kitabı vakasına daha hoş geldiniz, tüm etik değerlerin içinden geçiyoruz 🫡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
℘ 𝙩𝙚𝙖𝙘𝙝𝙚𝙧'𝙨 𝙥𝙚𝙩 セく域 | ɢᴏᴊᴏ x ɢᴇᴛᴏ x ʀᴇᴀᴅᴇʀ.
Fanfictionಇ ɢᴏᴊᴏ ꜱᴀᴛᴏʀᴜ x ɢᴇᴛᴏ ꜱᴜɢᴜʀᴜ x ʀᴇᴀᴅᴇʀ. ಇ "If I pass this quiz, will you give me your babies?" ╰─➤ başlangıç: 23.09.23