chapter three ミリち

1.9K 251 327
                                    

oy sınırı: 100
yorum sınırı: 100

oy sınırı: 100yorum sınırı: 100

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

━━━━ ━

"Dersimden yüksek not alabilmek için beni baştan çıkarmayı bile göze alabileceğini söylememiş miydin?"

Geto'nun söyledikleri genç kızın kulaklarına iliştiğinde gergince yutkundu, yaz okulu öncesinde ve esnasında yaşananlar, konuşulanlar bir film şeridi gibi gözlerinin önünden geçti. Yumruk yaptığı ellerini, eklem yerleri beyazlayana kadar sıkarken kalbi göğüs kafesinin içinde hızla çırpınmaya başlamıştı.

Duyduklarının ve son 10 dakika içinde yaşanan her şeyin sadece kötü bir rüya olmasını istiyordu ki, genç adamın derinden yükselen küçük kıkırtısı Y/N'yi gerçekliğe döndürerek yaşananların kötü bir rüyadan ibaret olmadığını göstermişti.

Yumrukları gevşedi ve terleyen avuç içlerini diz kapaklarına bastırarak kadife kumaşa sürttürdü. Arkadaş grubundan biri mi ihanet etmişti ona, bu küçük oyunu Bay Geto'ya ifşalayarak? Yoksa genç kız, karşısındaki adamı çok hafife alarak bulaştığı bu oyunu anlamayacağını mı düşünmüştü? Nasıl olduğunu bilmiyordu, bildiği tek şey kelimelerin boğazına dizildiğiydi.

Başını iki yana salladı ve küçük bir iç çekti gerginlikle. Göz ucuyla Geto'ya bakarken, onun yüzündeki munzur sırıtış Y/N'yi daha fazla germeye başlamıştı ve işleri buradan nasıl toparlayacağını düşünüyordu.

"Ne oldu? Cevabın yok mu?" Geto alayla konuşurken, genç kız onun söylediklerini yalanlamak için çok geç kaldığını fark etmişti. Fakat yine de kolayca teslim olmamak adına güçlükle dudaklarını birbirine bastırdı ve zoraki bir gülümseme sundu.

"Ne demek istediğinizi anlayamadım?"

"Salağa yatman ne sevimli ama." dedi genç adam. Masasının üzerinde duran tükenmez kalemi, uzun parmakları arasına almış ve çevirmeye başlamıştı. Bakışlarındaki ve yüzündeki alaycılık bir an olsun azalmazken, göz bebekleri genç kızın yüzünde mekik dokuyor, her bir mimiğini yakalamaya çalışıyordu.

"Gerçekten anlamıyorum." dedi Y/N. Az önceye kıyasla daha sert çıkmıştı sesi. Suçluluğun verdiği savunma iç güdüsüyle eş olarak gerginliği, her haline yansıyordu.

"Madem öyle... O zaman biraz hatırlamana yardımcı olayım." Geto ona ayak uydurmaya çalışarak konuşmaya başladı. "Amfi 3'te o tatlı arkadaş grubunla yaz okulu için yaptığınız küçük planlar sadece sizin aranızda değildi, kulak misafiriniz de vardı. Doğrusu tebrik ederim, bir ders için hocanı baştan çıkarmayı göze alabilmek büyük cesaret."

O an Y/N bir kez daha gerginlikle yutkundu. Genç adam her şeyi bizzat kendisi duymuştu. Ne başkasının ihaneti ne de kendisinin gözlemleri sonucu bir şey anladığı yoktu. Sadece her şeye kulak misafiri olmuş ve tüm yaz okulu boyunca sanki bu iddiadan haberi yokmuşcasına oyun oynamıştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 05, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

℘ 𝙩𝙚𝙖𝙘𝙝𝙚𝙧'𝙨 𝙥𝙚𝙩 セく域 | ɢᴏᴊᴏ x ɢᴇᴛᴏ x ʀᴇᴀᴅᴇʀ.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin