oy sınırı: 100
yorum sınırı: 100━━━━ ━
Sınıf kapısı gürültülü bir şekilde aralanırken amfinin içine doluşan ayak sesiyle birlikte içerideki gürültü bir anda yerini sessizliğe bıraktı. Kıkırdamalar, kahkahalar ve sohbetler bir anda kesilip amfi sessizliğe gömülürken, Y/N önündeki tabletine gömmüş olduğu kafasını kaldırdı ve bakışları, büyük tahtanın önünden geçip giden uzun figüre iliştiğinde kaşları şaşkınlıkla havalandı.
"Selam millet, görüşmeyeli uzun zaman oldu." Genç adamın o yumuşak sesinin tatlı tınısı amfinin içinde yayılırken bir yandan da siyah gömleğinin kollarını yavaşça geri kıvırmaya başlamıştı.
Y/N'nin boğazından aşağı bir yumru indi. Vücudu bir anda muazzam bir sıcaklıkla alevlenirken olduğu yerde kıpırdandı ve sessizce tabletinin ekranını kapattı. Tepkisini dışarıdan çok açık bir şekilde gözle görülüyor olmamasını umdu lakin yüzüne sıçrayan sıcaklık, yanaklarında tatlı bir allığa yer verirken eş zamanlı olarak kulakları da yanmaya başlamıştı.
Onun neden burada olduğunu bilmiyordu. Belki de sadece bir duyuru yapmak için buraya gelmişti, emin değildi. Asistanlığını yapmayı bıraktığından beri mümkün olduğunca, ki bölümün alan derslerine giren bir hocadan kaçmak ne kadar mümkündü bilmese de, Geto Suguru'nun etrafında dolanmamaya çalışıyordu.
"Bazılarının bakışlarında o şaşkın ifadeyi yakaladım," çekik gözleri amfinin ikinci sırasında oturan kıza doğrudan ilişirken dudaklarına küçük bir tebessüm yayıldı. Ardından bakışlarını büyük sınıfın içinde gezdirdi. "O yüzden lafı hiç dolandırmadan konuya gireyim." Kalçalarını sıkı bir şekilde saran kumaş pantolonu her adımında daha fazla gerilirken iki adımda kürsünün yanına geldi ve kalçalarını kürsüye yasladı.
Göğsünün üzerinde çaprazladığı kolları, siyah saten gömleğinin omuzlarına iyice yapışmasına neden olurken, açıkta kalan kollarında birkaç damar belirgin hale gelmişti bile.
"Bundan sonra İnsan Genetiği dersine Bayan Tsukumo ile değil benimle devam edeceksiniz." Bay Suguru'nun konuşmasıyla birlikte sınıfta birkaç şaşkınlık uğultusu oluşurken, kimisi bu habere sevinmiş kimisi ise üzülmüştü. Üzülenlerin bir kısmı ise geçen dönem Bay Suguru'nun mikrobiyal genetik dersinden kalan öğrencilerden oluşuyordu.
Ne sevinen ne üzülen kervanına katılmayan bir kişi varsa o da Y/N L/N idi. Genelde dönem başladıktan sonra -ki başlayalı iki haftadan fazla olmuştu- dersin öğretim görevlisinin değiştiğine pek şahit olmamıştı. Derse yazılma döneminde sistemde kim gözüküyorsa dönem boyunca da bir aksilik olmadığı sürece o öğretim görevlisi ile devam ederlerdi derslerine. Şimdi ne oldu da birden dersin el değiştirip Geto Suguru'ya geçtiğini bilmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
℘ 𝙩𝙚𝙖𝙘𝙝𝙚𝙧'𝙨 𝙥𝙚𝙩 セく域 | ɢᴏᴊᴏ x ɢᴇᴛᴏ x ʀᴇᴀᴅᴇʀ.
Fanfictionಇ ɢᴏᴊᴏ ꜱᴀᴛᴏʀᴜ x ɢᴇᴛᴏ ꜱᴜɢᴜʀᴜ x ʀᴇᴀᴅᴇʀ. ಇ "If I pass this quiz, will you give me your babies?" ╰─➤ başlangıç: 23.09.23