Dayanıklı biriymiş

220 23 42
                                    


1k olmusss kitap cusss 🤍🦢 teşekkürrrrrr 😻

JİSUNG

Kalktığımda karşımdı Changbin Hyunjin ve Felix vardı. Changbin beni kendine çekip sarıldı. "Üzgünüm Jisung sana bağırmamalıydım"

"Problem değil sizde haklısınız belki sizinle tanışmasam, ondan hoşlanmasam mutlu olurdu"
Felix kaşlarını çatıp konuştu

"Bak çocuk sinirleniyomm sensiz bir hiçiz" oda bana sarılmıştı ama Hyunjin ağaç gibi dikiliyordu. "Problem değil Hyunjin siz yakın arkadaşsınız seni anlıyorum"

Hyunjin gülüp çıktı. Biraz daha Changbin ve Felix ile oturmuştuk. Serumum bitincede tekrar aynı yere gittik. Çok telaşlıydım o benim her şeyimdi. Biraz daha oturunca aklıma Yeonjun geldi. "Changbin Yeonjun nerde?"

"Kafeteryaya indi" merakla kafeteryaya gittim orda değildi. Tuvalete gittiğimde ağlama sesleri geliyordu. Tıklatmaya başladım kapıyı. "Yeonjun sen misin"

"G-git Jisung"

"Kapıyı aç konuşalım hadi"

"P-peki" kapıyı açtı. Açmasıyla yüzüne baktım gözleri kızarmıştı. Aklıma yaşadıkları gelince anlamıştım. Onu kendime çekip sarıldım "onu hatırladın değil mi Yeonjun"

"O-onu hatırladım Jisung bana canım acıyor demesini unutamadım unutamıyorum, unutamayacağım"

"Anlıyorum seni Yeonjun ama Kai senin bu halini görse üzülmez miydi?"

"Üzülür müydü?"

"Üzülürdü" bana daha sıkı sarıldı ağlaması azıcık geçmişti. "Bana Beomgyu denilen çocuktan bahsetsene"

Gözlerinin içi parlamıştı. Bu çocuğu gerçekten seviyordu. "Oluuurrr varya hem tatlı hem yakışıklı daha ne olsuunn baksana bana geçenlerde fotoğrafını attı" hemen telefonunu çıkarıp bana fotoğrafı gösterdi:

 "Oluuurrr varya hem tatlı hem yakışıklı daha ne olsuunn baksana bana geçenlerde fotoğrafını attı" hemen telefonunu çıkarıp bana fotoğrafı gösterdi:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ayy bu çok tatlııı"

"Değil miii" telefonumun çalmasıyla konuşmamız sonlanmıştı. Arayan Jeongin'di

Konuşma:

"H-hyung"

"Ne oldu Jeong"

"H-hyung doktor geldi arkadaşınız çok dayanıklıymış onu kurtarmaya başardık DEDİLER HYUNG YAŞIYOR"

Telefon elimden kayıp gitmişti "T-tamam geliyoruz"

"Yeonjun yaşıyor"

"Çok şanslısınn hadi gidelim"

"Şükürler olsun"

Hızlıca yoğun bakım odasının önüne geldik. Gelmemle Jeongin bana sarıldı. "Bırakmadı hyung"

Mesaj •minsung•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin