( R- Rosja )
R- priviet jestem Rosja. Mam 17 lat. Idę dziś do nowego liceum, tak, nie zdałem dwa razy...-_- Lekcję zaczynam o 8:20 a jest 8:15, holera... spóźnie się. Ubrałem na siebie to co szafa wypluła, schodząc ze schodów prawie się przewróciłem, biegłem do wyjścia z willi ( tak, mieszkam w willi po moim ojcu i w tej bogatszej części ulicy, reszta mojego rodzeństwa dostała własne posesję z ładnie bogato ozdobionymi domami, każde z nas ma służących ). Droga do szkoły zajęła mi 20 min. Wparowałem do klasy zmęczony i zdyszany a cała klasa patrzyła się na mnie jak na debila lub miała strasznie zdziwione oczy przez mój wzrost ( mam 2 metry i 20 cm. )
( N- nauczyciel )
N- Rosja, tak?
R- tak
N- czemu się spóźniłeś?
R- bo nie wstałem na czas...-_- ( logiczne )
N- nikt cię nie obudził?
R- nieee....? Nie miał kto...
N- aha... Dobrze, więc siadaj obok Ameryki
R- ( usiadłem, ten "Ameryka" się na mnie patrzył)
( A- Ameryka )
A- ( gdy rusek usiadł obok mnie to byłem w szoku jaki z niego wieżowiec, na oko na pewno miał 2 metry. Od razu zwróciłem uwagę na jego mięśnie i pięknie ostrzyżone białe włosy z miejscowymi pasemkami koloru czerwonego i niebieskiego, tylko trochę dziwne było to że miał uszanke latem, no w sumie to to jest rusek oni lubią to nosić ALE W ŚRODKU LATA)
/ᐠ。ꞈ。ᐟ\ chwilę po lekcji /ᐠ。ꞈ。ᐟ\
A- hej rus, może chcesz być przyjaciółmi?
R- po pierwsze nie mów tak do mnie a po drugie nie
A- ohh... Okej...( było mi przykro bo przyjaźń z nim by była ciekawa, a po za tym może bym miał u niego szansę, ten Rosja jest hot..., a po za tym ja jestem gejem )
/ᐠ。ꞈ。ᐟ\ chwilę później /ᐠ。ꞈ。ᐟ\
R- ( ciągle minie tylko zastanawia po jakiego chuja on chciał się ze mną zaprzyjaźnić, praktycznie każdy się mnie boi a on... a może się mu podobam i on jest gejem... NIE NIE NIE Nie chcę się do nikogo przywiązywać... po prostu nie chcę A PO ZA TYM JA NIE JESTEM GEJEM, ... Chyba... )
/ᐠ。ꞈ。ᐟ\ po dzwonku na lekcję /ᐠ。ꞈ。ᐟ\
R- właśnie idę do klasy na jebaną geografię, oby nie było mapy świata... bo oni wtedy zauważa że jestem naj większym i naj potężniejszym krajem... nie chcę by wiedzieli. Cała klasa weszła a ja na końcu i od razu nauczycielka mnie zaczepiała słowami.
( N- Nauczyciel )
N- dzień dobry, ty jesteś tym nowym uczniem?
R- tak ( no i co cię to ಠಿ_ಠ )
N- jak się nazywasz?
R- Rosja, Russia jak kto woli
N- ohhh..., to ty jesteś takim potężnym krajem! No w sumie widać! Jesteś muskularny, wysoki, chłodny wzrok, atrakcyjny i silny, widać że poszłeś po swoim ojcu ZSRR! Super że jesteś akurat w naszej szkole!
R- ಠ_ಠ
( K- Klasa )
K- CO! (╥﹏╥)500 słów
Kontynuacja nie długo w kolejnej części
✨❤️🥖🔥😘✨
CZYTASZ
gey love story/ RusAme 🇷🇺❤️🇺🇲
Fiksi RemajaRosja bez żadnych głębszych uczuć spotyka w szkole chłopaka który zmieni jego całe życie. będzie 18+