Hari ini entah kenapa aku tertinggal beberapa kabel yang perlu aku gunakan untuk rakaman. selepas menikmati sarapan pagi, aku bergegas pulang ke rumah bagi mendapatkan kabel di rumahku. Setibanya di rumah, aku dapati kereta isteriku masih berada di situ. hatiku terdetik adakah dia tidak pergi mengajar hari ini? Namun aku yang suka bergurau dengannya mendapat satu akal. Aku ingin masuk secara senyap dan mempermainkannya. memberi sedikit kejutan atau aku boleh menyamar sebagai perogol haha.
Suasana luar rumah agak sunyi. Aku pun membuka pintu rumah dengan berhati- hati agar tiada bunyi yang dapat dikesan. sebaik sahaja pintu rumah dibuka, aku melangkah masuk dan menutup semula pintu pelahan- lahan lagak seorang pencuri. Sebaik sahaja aku berada di dalam rumah, aku terdengar suara yang amat ku kenali. Seperti sedang menikmati sesuatu. Aku mula sangsi. namun minda positifku sering memberikan alasan. Apakah Isteriku sedang melancap sendirian. Aku menaiki tangga pelahan- lahan. Ketika berada di hadapan pintu bilik, bunyi itu semakin jelas. Nampaknya isteriku benar-benar menikmatinya. Aku memikirkan cara bagaimana aku mahu masuk tanpa disedari olehnya. Aku mula memanjat tingkap di ruangan membaca untuk keluar. Balkoni di hadapan bilikku bersambung terus dengan ruangan membaca. Bezanya, di ruangan membaca tidak ada pintu gelongsor untuk keluar masuk seperti di bilik. Hanya ada tingkap. Di balkoni, aku bergerak perlahan menghampiri pintu gelongsor di hadapan bilikku.
Aku seperti tidak percaya dengan apa yang aku lihat. Isteriku masih memakai tudungnya. Namun hanya tudung kepalanya sahaja, pakaian lain berserakan di atas lantai. Terbaring terkangkang. kedua tangannya ligat meramas teteknya sendiri. di celah kangkangnya terdapat seorang lelaki berkulit gelap sedang menghenjut. Punggungnya laju ke depan ke belakang. Positif apa lagi yang mampu aku fikirkan. Remuknya hati melihat keadaan ini. Apakah Isteriku dipaksa? namun dari reaksinya, nampak seperti dia sangat menikmati permainan lelaki gelap ini. Lamunan ku tersentak mendengar tamparan isteriku di punggung lelaki tersebut. "you bawah" itulah ayat yang keluar dari mulut isteriku mengarahkan lelaki gelap tadi menukar posisi. Ketika menukar posisi, lelaki itu mencabut kemaluannya dan bergerak kesamping memberi ruang kepada isteriku sebelum dia berbaring. ketika itu dapat kulihat wajahnya serta kemaluannya yang besar panjang serta berkulop. Nyata dia seorang lelaki India. Kini aku melihat Isteriku sendiri memasukkan batang kemaluan India itu ke dalam cipapnya. Melihat isteriku menghenjut dan lelaki itu memberikan kerjasama dari bawah. Sedang asyik mereka berhenjut, aku terdengar bunyi air di tandas. bunyi flush dan air paip. Ternyata ada orang lain selain mereka
Seketika kemudian, keluarlah seorang lagi lelaki India dari bilik air bertelanjang. Isteriku menggamit tangan memanggilnya lalu dia menghampiri muka isteriku. Tangan isteriku mencapai kemaluannya mengurut- urut kemudian menarik supaya semakin hampir. kini aku dapat melihat kepala isteriku terhangguk- hangguk melakukan sesuatu. lelaki yang berdiri itu memejamkan mata kemudian tangannya meraba- raba tetek isteriku. Aku terdengar perkataan yang kurang jelas dari isteriku. namun berdasarkan tindakan serta merta lelaki tadi aku mengerti apa yang isteriku mahukan. Lelaki tadi menjilat- jilat dubur isteriku pada masa yang sama Cipap isteriku sedang giat dibalun dari bawah. kemudian dia menempelkan kemaluan besarnya kelubang dubur isteriku. isteriku mula menjerit memberi respon atas perbuatan lelaki tadi. setelah berjaya. maka aku menyaksikan isteriku disetubuhi serentak depan dan belakang. punggung kedua lelaki India ini bergilir- gilir turun dan naik . Entah bagaimana keadaan wajah isteriku ketika ini aku tidak dapat melihatnya.
kemudian mereka berdiri dan mendukung isteriku. sama juga, kedua lubang isteriku di penuhi batang India cuma kali ini mereka bertukar lubang. Isteriku dilambung- lambung dalam dukungan mereka. aku menyaksikan sehingga kedua mereka memancutkan air mani kedalam mulut isteriku. Isteriku seakan menelan kesemuanya dan mereka tertidur berpelukan.
Aku kembali masuk melalui tingkap tadi. mengambil kabel yang aku perlukan dan kembali ke tempat kerjaku dengan fikiran yang berserabut. Tunggulah petang nanti. pasti aku dapat melihat Isteriku berjalan kengkang dan aku ingin dengarkan alasannya kali ini.
Petang itu ketika aku sampai di rumah, isteriku sedang mengangkit cadar di jemuran dan tersenyum mesra kepada ku. Dia berjalan seperti biasa sahaja tidak kengkang seperti jangkaan ku. jika seseorang perempuan baru kena liwat pasti kengkang sedikit. Apatah lagi jika kena dengan batang sebesar yang aku lihat tadi. Namun tidak pula pada isteriku. Malam itu aku kembali memikirkan semula. Mungkin ini bukan kali pertama isteriku curang pada ku. Aku giat memikirkan sejak bila perubahan berlaku padanya. Aku memang perasan isteriku berubah sejak tujuh bulan yang lalu. teteknya semakin besar. Gaya hisapannya pun semakin baik. Namun aku tidak menyedari sebab perubahannya.
YOU ARE READING
Keraguan sang suami
Romanceakibat terlalu berfikir positif. seorang suami menolak ketepi semua keraguan nya terhadap perubahan isterinya hinggalah dia melihat sendiri akan kebenaran