[ မြင်မြင်ချင်း အချစ် ]
" ဟဲလို ချန်းယောလ်, အွန်းဆောလ်က စာမေးပွဲသွား မဖြေဘူးလို့ပဲ ပြောနေလို့ ငါဘယ်လိုလုပ်ရမလဲ "
ချန်းယောလ်တစ်ယောက် အစည်းအဝေးခန်းထဲမယ် မရမ်မနားတုန်ခါနေသော ဖုန်းရဲ့တုန်ခါမှုကြောင့် နောက်ဆုံးမှာဖုန်းကို ကိုင်လိုက်ရပြီး ကြားလိုက်ရတဲ့ ကိစ္စကလည်း ညီမဖြစ်သူ၏ ငဂျစ်ကျမှုသာ...
" ဘာဖြစ်ချင်နေပြန်ပြီတဲ့လဲ သူလုပ်ချင်တာကို မေးလိုက် , ခဏနေ ငါအိမ်ပြန်လာခဲ့မယ် "
ဒီလောက်ပဲစကားစ,ရပ်ရင်း အစည်းအဝေးဆီ အာရုံပြန်ထားလိုက်ရတော့တယ်~
မကြာဘူး ချန်းယောလ်အိမ်ကိုပြန်သွားခဲ့ပြီး အိမ်ရောက်တာနဲ့အကြောင်းစုံကို သိလိုက်ရတာမို့ ရှည်ရှည်ဝေးဝေးပြောမနေပဲ ညီမဖြစ်သူ အွန်းဆောလ်ရဲ့ အခန်းထဲသာသွားလိုက်တော့တယ်
အခန်းထဲဝင်လိုက်နာနဲ့ သူအရမ်းကြိုက်လှတဲ့ idol ပေါက်စလေးတွေရဲ့ သီချင်းသံကအရင်ကြားရတော့တာပဲ တစ်ခန်းလုံးလည်း ဟိုတစ်ခုဒီတစ်ခုနဲ့ ဘောင်သွင်းထားတဲ့ အထောင်ဓာတ်ပုံဘောင်လေးတွေကနေရာယူထားတော့တယ်~
" ဝင်လာတာတွေ့တာတောင် အကိုကို အရေးမလုပ်ဘူးပဲ , မုန့်ဖိုးဖြတ်ခံချင်ပြီနဲ့တူတယ် "
သီချင်းကို ချက်ချင်းရပ်လိုက်ပြီး ကုတင်ပေါ်မှောက်ခုံလှဲနေရာကနေ ငေါက်ခနဲထထိုင်ပြီး ချန်းယောလ်ကို စူပုပ်ပုပ်ကြည့်လာတော့တယ်~
" ဘာပြောမလို့လဲ ပြောစရာမရှိရင်သွားပါ အကိုလည်းမခေါ်ဘူး ဘယ်သူမှမခေါ်ဘူး "
" စိတ်မကောက်နေနဲ့တော့ ဒီတစ်ခါကရော ဘာဖြစ်ချင်တာလဲပြော တားမြစ်ထားတဲ့စည်းကမ်းတွေအတွင်းကဆို မလိုက်လျောစရာအကြောင်းမရှိတာသိတယ်မလား "
အနည်းငယ် ပျက်ယွင်းချင်နေတဲ့ရုပ်ကလေးအား ထိန်းထားရင်း အွန်းဆောလ်တစ်ယောက် အစချီတော့တယ်~
" ဟီး...ပွဲလေးတစ်ခုသွားချင်လို့ပါ "
" မရဘူး ပြောထားတယ်မလား အဲ့လိုတွေသွားခွင့်မပြုသေးဘူးလို့ "
YOU ARE READING
𝗛𝗼𝗻𝗲𝘆 ᥫ᭡
FanfictionHoney, my boyfriend,is an idol~ Started - Baekhyunee Birthday 2024 Ended -