נייל : נכנסנו לחדר שלי , אחרי שרפאל הלך לאחותו הקטנה "שפוך אחי " אמר לי אן (אנטוני ) "היא משגעת אותי !!!!!!!!!!! אני רוצה פשוט לחבק אותה ככה שתהיה מוגנת מכול סכנה ,שתהיה רק שלי , שאף אחד לא יסתכל אלייה חוץ ממני !!!!!!!!!! אני רוצה לגרום לה לחייך ,לראות את העיניים שלה זורחות" אמרתי מחזיק את הראש בין הידיים "אחי אתה נפלת קשה" אמר לי "ניסית לעשות עם זה משהו ??" שאל אותי "אני...... אני רוצה אן " אמרתי נאנח נשכב אחורה על המיטה "אבל ...... " אמרתי מעביר ידי בשיערי "אבל אני שפן פחדן , זה יפריע לי לקריירה , אתה יודע כמה זמן אני כבר בונה אותה אחי " אמרתי לו ,אן עשה כן עם הראש "אני מכיר אותך מהבטן , מי עם אני שלא יבין את זה " אמר נאנח "שיחת נפש ולא קראו לי ? " שאלה ויקי נכנסת "ויקי מתצאי מפה " אמרנו בפה באחד "לא , ממש לא , אני דורשת מידע !!!!" אמרה "איזה מידע ?" שמענו את רפאל אומר שהוא נכנס "סתם כלום חשוב " אמרה ויקי , ויקי ורפאל אש ומים ,להתחשב בעובדה שהם בני דודים "שיחת נפש בלעדי? לא מגניב " אמר , מאחוריו כמובן הייתה ג'יין ,תהיו מופתעים אבל הם הפכים , ג'יין ביישנית ברמות ,אבל רפאל....... ניסיתם פעם לגרום לו לסנן את מה יוצאה לו מפה ?
הוא בכלל לגרום לו להיות בשקט ?
"מה דעתך ויקי ללכת עם ג'יין לבית עץ ולתפוס אותו לפני הבנים " אמר לה אן , לא יודע איך ,אן טוב עם ילדים , ג'יין בתמורה חיבקה את אח שלה חזק "נייללללללל הבנים תפסו את בית העץץץץץץץץץץ " נכנסה ליפי בדמעות לחדר שלי "מה ????!!!!! לא הוא שלנו " אמרה ויקי בכעס לקחה את ליפי ביד , ליפי החולשה של ויקי "בואי אנחנו נראה להם מזה " אמרה והם רצו ביחד "אוליי תלכי לשחק איתם גם ?" שאל בעדינות רפאל את אחותו , היא לחשה לו משהו באוזן "אז תומרי לו , אני לא יכול לדבר במקומך " אמר לה רפאל מלטף את שיערה היא הסתכלה אליי לכמה שניות "אפשר את נינטנדו סוויץ שלך ?" שאלה בשקט , חייכתי "כמובן " אמרתי לוקח מהשידה את הנינטנדו סוויץ ומדליק את המשחק של הנסיכות שליפי אוהבת , נתתי לה והיא ישר עזבה את רפאל רצה משם , מנחש לסלון "וואי תודה באמת!!!!!!" אמר רפאל "תנעל " אמרתי לרפאל ונעל ואחריו את הדלת "אתה יכול להסביר לי מתי הספקת להתמזמז עם טטניקית ???????
ועוד עם החדשה השווה!!!!" שאל אותי , פה גדול כבר אמרתי ?
"זה עוד לא שמעתי ,מבין הייתי צריך לבוא בתחילת המופע " אמר אן "א. לא התמזמזנו , ב.היא סך הכול ישבה אליי ודיברנו " אמרתי , אן ורפאל צחקו , סתומים "את שומע את עצמך נייל "רק ישבה אליי ודיברנו " " אמר רפאל צוחק "איך היה לטפל אחר כך בחבר שלך " אמר רפאל אחרי שהוא ואן הפסיקו לצחוק , זרקתי אליו כרית "סתום " אמרתי לו בכעס "רגע , טטניקית ????" שאל אן "אוווווו אחייייייי" "על תתחיל לי עם דף המסרים " אמרתי לאן לוקח כרית דופק באה את הראש "אבנתי אבנתי " אמר אן מרים את ידו כמו חף מפשע "על מה דיברתם ?" שאל אן "סתם על עבודה בהיסטוריה שיש לה " אמרתי משקר , אין מצב שאני אומר להם על מה "אחי אתה אידיוט " אמר רפאל "תודה רפ , ידעתי שאפשר לסמוך עלייך" אמרתי לו "לא , באמת אחי , אתה לא קולט , יש לך פה הזדמנות!!!!!" אמר רפאל "אני לא מאמין שאני אומר את זה , אבל רפ צודק " אמר אן "תקפוץ על הזדמנות הזו אחי , תזמין אותה אלייך תעזור לה בעבודה והיא שלך " אמר אן "אוליי להזמין אותה לסרט פשוט ?" אמרתי "אה ,גם אופציה " אמר אן , סתומים , שמענו ציחקוקים מבעד לדלת , לא לא לא , פתחתי את הדלת רואה את ליפי זואי ולילי , שיט "אני יגיד לאמא שיש לך חברה א..... " "בוא נגיע לפשרה ,אני קונה לכם ברבי ואתם שותקות " אמרתי "כסף " אמרו "אתם בנות 4 /5 למה אתם צריכות כסף??!!!!!" אמר אן לא משפר את המצב "עסקים " אמרו ,או אלוהים תעזור לי "10 " אמרתי להם "100" אמרו התאומות "מי לימד אתכם את זה ?" שאלתי , אן היה הסתכל אליי בפרצוף של חף מפשע , אידיוט "תשכחו מזה" אמר רפאל מגן אליי "אין בעיה " אמרו רצות משם ואנחנו אחרים "ליפי חכו שנייההההה" אמרתי והם הגיעו למטבח שהיה מחובר לסלון שם היו כול המבוגרים כי רוב הילדים רבו בבית עץ "מה יש ליפי ?" שאל אותה דוד ג'ואי להסתכל על שלושתנו שמתנשפים אחרי שאנחנו רצנו אחרים במדרגות "כלום , אנחנו בדיוק בדרך לשחק בנסיכות , נכון ליפי ?" שאלתי אותה מנסה את מזלי "מה קורה ?" שאלה אמא "לנייל יש חברה לנייל יש חברה לנייל יש חברה לנייל יש חברה " לעזאזל עם אחיות קטנות "מה ??!!!" אמרה אמא שלי ודוד ג'ואי היה נראה מבולבל "אין לי !!!!!" אמרתי מהר " אבא הגיע "מה קרה למה ליפי צוהקת ?" שאל לוקח את ליפי לידיים , זה חסר לי "יש לנייל חברה " אמרה , אבא שלי הרים גבה "אין לי חברה , היא סתם אומרת שטויות" אמרתי "נכון !!!!" אמר אן מנסה להציל אותי "רואה ?" אמרתי "נכון הם רק התמזמזו " אמר רפאל "אתה מת !!!!!!" אמרתי לרפאל והתחלנו לריב מכות ,אבא וגיבסי הפרידו בנינו "דייי מספיק " אמרו ורפאל נתן לי כפה מאחורי הראש "מספיק זה מספיק " אמר גיבסי וקיילר נכנס עם ג'יין על הידיים "איפה הפלסטרים ?" שאלה את אמא , גיבסי ישר עזב את רפאל לוקח את ג'יין מהידיים שלה "את בהריון !!!!" אמר לה "אני לא נכה ג'רארד " אמרה קלייר "בוא איתי שנייה " אמר אבא לוקח אותי לחדר שינה שלו ושל אמא , סימנתי לרפאל שהוא מת , אבל אחשב אני בצרות .
YOU ARE READING
מי אתה 13 ?
Action*הסיפור הוא של הסופרת קלואי וולש , אני רק כותבת פאנפיק אליו , זכיות יוצרים שמורים לה * פאנפיק על הבחורים של תומן / לאהוב את 13 וכול סדרת הספרים * ינסה לדייק את הדברים כמה שיותר עם אני טועה במשהו תתקנו עברו 20 שנה מה יקרה כאשר בחורה בשם איינה תעב...