איינה : הבית היה לא גדול , קומה אחת , בלי חצר אפילו , נשמתי עמוק , לא מאמינה שאני חוזרת לפה , פעם אחרונה שהייתי פה הייתי בת...... 10 ? בעצם 9 , לא אוליי 8 ?
לא זוכרת , אמרו לי שאני יכולה לחזור , עברו 5 ומשהו שנים ואינה אנחנו פה , חוזרים לגיהנום ..... כן , הייתי בת 10 . נכנסתי וחייכו חיוכים מזויפים,רק כדי לרצות את השוטרים והעובדת הסוציאלית , שונאת אותה עד מעמקי נשמתי , דין עמד מאחורי שגבריאל בזרועותיו "אני לוקח את אותם החוצה פרידה אחרונה , טוב ?" אמר בחיוך , מזויף כמובן "ברור חמוד , תתן להם להיפרד ממך כמו שצריך " אמרה דודה רוזה , השטן . "תקשיבו לי טוב טוב " אמר לי "במיוחד את איילנה , אני אוהב אותכם מעוד , ולא משנה מה ואיך , מבחינתי אתם דם מדמי , שומעים אותי " אמר לנו וחיבק אותנו ,דין היה סבא שלנו , הוא היה זקן מדי כבר לגדל אותנו במקום זה שלחו אותנו בחזרה לגיהנום "בבקשה לא " לחשתי לדין שחיבק אותנו "תשמרי על גבריאל בסדר ?" לחש לי דין , עשיתי כן עם הראש , גבריאל היה רק בן 7 , אני ידעתי אבל שאני יעשה הכול כדי לשמור אליו "תשמור על אחות שלך גבר " אמר סבא דין מחבק אותנו בפעם אחרונה . "רשמתי אותך לתיכון " אמרה לי רוזה ,שתקתי "אפשר לפחות תודה את יודעת ?" אמרה , על מה תודה בדיוק , אני כול החיים בחינוך ביתי , על זה תודה ? "תודה " לחשתי בשקט "עכשיו, לכי מפה כפוית טובה שכמוך " אמרה ואני בלי לחשוב פעמים הלכתי משם לחדר שלי . החדר שלי היה קטן , ארון לא היה באו , הייתה שידה עם שתי מגירות , הוצאתי מהכיס את התמונה שלהם "למה ?" לחשתי כאשר דמעה זלגה מעיניי , הייתי אז רק בת 6 , גבריאל היה בן שנה , עם לא פחות , הלכנו לכנסיה , אחר כך אכלנו , כמו כול יום ראשון , ואז ...... ואז הייתה שריפה , כול הבית בער באש , לא זוכרת מה קרה , אבל אני זוכרת התעוררתי בבית החולים , סיפרו לי שאבא נשרף ואמא שלי הצליחה להעיף אותנו מהחלון , היה לי פגיע בראש שתי רגליים שבורות , צלע שבורה ,ומלא חתכים , אמרו אחזקתי את גבריאל וכך קימת לא קרה לו כלום , זה היה נורא , היינו חודשיים עצל דודה שלנו רוזה , מהר מעוד העבירו אותנו לסבא שלנו דין . דודה רוזה אהבה לשתות ,בעיקר וויסקי , מאז מות אמא , ככה סבא דין אומר , היא לא שפויה מאז ,אפילו בעלה עזב אותה , כול זה בגלל מוות אחותה התאומה ..........
וכן , זה נוגע אלינו , יותר נכון אליי , אני ישנתי ארבע חודשים מתחת לדלת של החדר של גבריאל רק לוודא שהיא לא באה בלילה להרביץ לו , אני הייתי סופגת הכול , ולא היה מופתעת עם עדיין יספוג .נייל : הם נכנסו לאוטו שלי "בוקר טוב קטנה " אמר רפ (רפאל ) לויקי (ויקטוריה ) "שתוק טמבל" אמרה סוגרת את הדלת ,מתיישבת חוגרת חגורה וג'ון עושה בדיוק כמוה , התחלתי לסועה "החזירו ל-אן (אנטוני) את האופנוע " אמרה ויקי מתעסקת בטלפון "כן ראיתי באינסטגרם" אמרתי לה "זה רעיון רע , למה פשוט לא מחרימים לו את האופנוע וזהו ???!!!!" שאלה ויקי בכעס , אני בעצמי לא יודע למה "עזבי את הגבר " אמר לה רפאל , היא גילגלה עיניים "מה איתך ג'ון?" שאלתי אותו "בסדר,ניצחנו אתמול את הטטניקים " אמר בהתלהבות, לעומת אחותו , ג'ון יכול להיות מלאך ,לומרות שהוא גם שטן לפעמים לא פחות
"וואו , כול הכבוד " אמרתי לו , אין ספק שלג'ון יש כישרון ברוגבי , כמובן שהוא התלהב , ג'ון מעריץ אותי ברמות אל "אז אתה עובר מכיתת החננות סוף סוף ?" שאל רפ ובתמורה ג'ון נתן לו כפה מאוחרי הראש "הייי למה זה היה טוב !!!!" שאל עצבני רפ "ויקי אמרה שזה גורם לך לשתוק מהר " אמר ג'ון ,נחנקתי מצחוק "שתוק קוואנה " אמר לי רפ "ויקטוריה את מגדלת את לוציפר מספר שתיים ?" שאל אותה רפ , היא נהייתה אדומה "תפסיק לקרוא לי ויקטוריה !!!!!!!" אמרה "לעולם לא האני " אמר גורם לה להסמיק , ג'ון עשה תנועה של הקאה בפנטומימה "אני שונאת את כולכם !!!!" אמרה בכעס "תחדשי לי משהו " אמרתי "שתוק קוואנה " אמרה . נכנסנו , נכנסנו לתיכון "סליחה " ניגשה ילדה לויקי . היא הייתה יפיפה , שיערה היה ג'ינג'י והעיניים שלה ......... נייל תתהפס!!!!!!!! "את יודעת איפה זה כיתות ט ?" שאלה אותה בנחמדות ,יש שתי אופציות , הוא שהיא תהיה צפה והיא אכלה אותה , הוא שהיא תהיה נחמדה אליה "כן , את החדשה ?" שאלה אותה בנחמדות , מזל שלה "כן " אמרה לה בשקט "אני ויקי " אמרה לה בחיוך "ויקטוריה ג'וליאה ביגס " אמר לפתע רפ בכעס , שיט הלך אליה "מה עשית ?" שאלתי אותה "אה........ אוי אני בדיוק צריך לעזור לילדה החדשה ,איזה חוסר מזל , בייייי " אמרה והם הלכו משם , רפ הגיע "אני ירצח אותה !!!!!" אמר בכעס "מה היא כבר עשתה ?" שאלתי אותו "חוץ מלגנוב לי את הקפוצ'ון , כלום !!!!!!" אמר בכעס "אתה בטוחה שזו לא ג'יין?"אמרתי לו "ומי נראה לך נתנה לה את הקפוצ'ון ?????????" אמר , אמרתי כבר שטן ?
"אני לא סובל לפעמים את בת דודה שלי " הודיע לי רפ , כאילו אני לא יודע את זה
YOU ARE READING
מי אתה 13 ?
Akcja*הסיפור הוא של הסופרת קלואי וולש , אני רק כותבת פאנפיק אליו , זכיות יוצרים שמורים לה * פאנפיק על הבחורים של תומן / לאהוב את 13 וכול סדרת הספרים * ינסה לדייק את הדברים כמה שיותר עם אני טועה במשהו תתקנו עברו 20 שנה מה יקרה כאשר בחורה בשם איינה תעב...