hoofstuk 2

279 5 0
                                    

Pov Noé:

Na ongeveer 20 minuutjes fietsen kom ik aan op school. Ik zet mijn fiets in de fietsenstalling en loop dan door naar mijn kluisje. Ik doe mijn ding en ga dan nog even zitten. normaal zou ik nu nog wat praten met mijn beste vriendin maar die is ziek helaas. * tring tring* ik hoor de bel en loop naar het lokaal toe. Ik zit op mijn plek en de docent begint de les. "okay klas, pak allemaal je spullen dat kunnen we gaan beginnen" ik luister naar wat ze zegt en pak mijn spullen.

Pov Matt:

" yooo welkom bij deze nieuwe video. Vandaag hebben wij het fantastische idee om een race te houden, maaaaaaaaar niet een normale race nee nee een race op FIETSEN" begint Koen de video blij. De rest en ik lachen een beetje mee. "ja dus we hebben hier 5 enveloppen en in iedere envelop zit een andere locatie. De locatie die je pakt is de plek van waar je begint. En dan zijn er nog twee regels 1. Je moet fietsen. Je mag dus niet een auto pakken en je fiets meenemen. 2. De gene die als eerst thuis is heeft gewonnen." Gaat Roel verder met de uitleg. We trekken allemaal een envelop en openen ze. Als iedereen zijn locatie heeft getrokken stappen we de auto en worden we allemaal afgezet op de goede plek. Als ik uitstap geef ik Rob nog snel een kusje en loop dan weg. Als iedereen klaar staat kan de video beginnen.

Pov onbekend:
vandaag gaat het gebeuren. Vandaag gaan we hem ontvoeren voor wat hij ons heeft aangedaan. En ja ik zeg we want ik ben niet alleen. "als het goed is zijn ze nu een video aan het opnemen. Als we er achter komen op welke locatie hij staat kunnen we hem meenemen" zeg ik tegen mijn handlanger. "dan gaan we daar achter komen" krijg ik als antwoord. Eindelijk gaat het gebeuren. Na al die jaren. We gaan naar onze controle kamer en beginnen met ons "onderzoek".

Pov Matt:

Ik zit nu ongeveer 10 minuutjes op de fiets en mijn benen zijn nu al helemaal dood. Ik begin maar wat tegen de camera te praten. "hallo mensen" begin ik mijn verhaal met een vermoeide stem. "ik ben nu dus ongeveer zo'n 10 minuten aan het fietsen en mijn benen zijn nu al zo dood. Ik kan nu al niet meer" ga ik nu met een lach verder. "dus wat ik nu ga doen is ik ga even stoppen en even kijken hoever Rob als is houdoeeeee" eindig ik mijn verhaal.

Liefsteeee<3


M: hey robje. Hoever ben jij al? Ik ben nu echt pas 10 minuten aan het fietsen maar ik ben nu al kapot haha.

R: yo Mattje, ik ben nu denk ik een kwartier onderweg, maar ik snap helemaal wat je bedoelt. Die tegenwind is zo erg.

M: precies dat, maar goed ik moet maar weer doorgaan als ik hoor dat jij al verder bent. Doei lieffie tot zo x.

Ik sluit mijn telefoon af en stap weer op de fiets. Daar gaan we weer.

kidnapped by...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu