277 20 89
                                    

"Anne sana diyorum ya Fyodor ile kütüphaneye gidip ders çalışacağız."

Fyodor mırıldandı.

"Çalışacağımız ders 'Nasıl yiyişirim?'."

Aynı anda bir sürü iş yapma becerisi olan Chuuya bacağına tekme attı.  Eve gidince bu pantolon 20 kere çitilenip çamaşır makinesine atılmalıydı.

"Tamam geç kalmam annem. Hadi öptüm."

Chuuya telefonu kapatıp ona döndü.

"Yakalanıyordum."

"Bunlar da geçer be Chuuya."

Göz devirip buluşmak için anlaştıkları parkta oturan Dazai ve Akutagawa'ya doğru ilerledi. Akutagawa, Chuuya'yı görünce ayağa kalktı ve selam bile vermeden çardağı terk ettiler.

"Arkadaşın dağ ayısı."

Dazai güldü.

"Mağarasından çıkması zor oluyor."

Fyodor, bankta karşısına oturmak için çantasından bir örtü çıkardı ve serdi. Buna alışmış olan Dazai hiç umursamadan oturmaya devam etti. Bu hareketleri Fyodor'a garip geliyordu. Genelde ona uzaylı gibi bakarlardı. Örtüyü serdikten sonra oturdu. Dazai bir süre yüzünü inceledi.

"Bugün maske takmamışsın."

"Az önce takıyordum, yeşillik alana geldik diye çıkardım."

Dazai başını salladı. Telefonuna gelen bildirim ile odağını Fyodor'dan aldı ve ona mesaj yazan kıza baktı. Bu okullarına yeni nakil olan biriydi. Dazai mesajını görünce kıkırdadı, bu kadar cesaretli biri olduğunu düşünmemişti. Evinin konumunu ve çıplak bir fotoğraf atıp ona gelmesini söylemişti. Dazai normalde bu teklifi reddetmezdi ama karşısında oturmuş etrafına bakan Fyodor'u görünce telefonunu kapadı. Neden olduğunu asla anlayamadığı bir şekilde gitmek istememişti. Belki de sadece ona acıdığı içindi. Sohbet başlatmak için hafifçe öksürdü, Fyodor dikkatini ona verince konuştu.

"Çello çaldığını duydum..."

...

Chuuya, kafasını Akutagawa'nın boynuna gömdü.

"Biz neden hep Dazai ve Fyodor'u getiriyoruz, Ryu?"

Akutagawa bilmem der gibi omuz silkti. Bu hareketi Chuuya'nın huylanmasına neden olmuştu.

"Diğer arkadaşlarımızı getirsek oturup bizi izlerler."

Chuuya kıkırdadı.

"Başta Dazai'in de öyle yapacağını düşünmüştüm."

"Ben Fyodor'u bırakıp başkalarına gidecek diye düşündüm, gayet iyi anlaşıyorlar."

Chuuya'nın kaşları çatıldı.

"Aslında Dazai'in arkadaşlarımın etrafında olmasından hoşlanmıyorum, senin etrafında da olmasından hoşlanmıyorum ama kuzenin."

Akutagawa, Chuuya'nın belini okşadı.

"Herkesin kendince nedenleri var, Chuuya."

Chuuya biraz gerilmişti.

"Kadın sikip atmanın ne ara nedeni oldu?"

Akutagawa yine Dazai yüzünden kavga edeceklerini düşündüğü için rahatsız hissetmişti. Chuuya kesinlikle ondan hiç haz etmiyordu ve Dazai bunun üstüne gidip sinirlerini bozmayı iyi biliyordu. Dazai olmasa ilişkileri çok yolunda giderdi. Kavga etmemek için Chuuya'nın saçını öptü.

"Sonra konuşalım."

Chuuya başıyla onayladı ve telefonunu çıkardı. Fotoğraf çekmeye çok ilgi duyardı. Bir kamerası da vardı ama her zaman yanında taşımazdı. Davar arkadaşlarının kırmasından ya da çalmasından korkuyordu. Akutagawa ile bir fotoğrafını çektikten sonra gülümseyip fotoğrafı inceledi.

"Çok güzel duruyoruz."

Akutagawa başıyla onayladı.

"Sen çekersin de güzel olmaz mı?"

Chuuya gülümseyip ona bir öpücük vermek için başını kaldırdı. Sevgilisi bunu memnuniyetle kabul etti.

...

Aktiflik gözümü yaşartıyor

Lithe (Fyozai Bsd)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin