190 18 47
                                    

Fyodor dağınık beklediği evi düzenli bulmuştu. Tabii bu Dazai'in işi değildi, temizlikçi aldıklarını söyledi. Salona geçtiler. Fyodor tereddüt etse de koltuğa oturdu. Dazai ifadesini görünce gülümsedi.

"Daha yeni temizlendi, korkma."

Elinde iki tane oyun koluyla yanına geçti. Fyodor birini kendi eline aldı.

"Senin lafına güvenilmez."

Dazai dudağını büzdü.

"O kadar da şerefsiz değilim."

Fyodor göz devirdi. Dazai bir tane maç oyunu açıp Fyodor'u konuşturtmadan oyunu başlattı.

"Yenersem şerefsiz olmadığımı kabul edersin."

"Hayır, hayatımda hiç oynamadım."

Dazai anında gol atmıştı.

"Konuşmakla meşgul olacağına oyna."

Fyodor hırslı bir şekilde ona baktı. Dazai bakışlarını hiç umursamadan oyuna devam etti.

...

"Bir daha oynayalım."

Fyodor'un beşinci maçı istemesiyle elindeki oyun kolunu sehpaya bıraktı.

"Sıkıldım artık, hep kazanmak zor."

Fyodor, Dazai'in oynayış stilini ezberlemek için çok çabalamıştı ve ezberlemişti de, bunun farkında olan Dazai bir tur daha oynamak istemiyordu. Yine de Fyodor'un sinirini bozacak cümleler kurmaktan kaçınmıyordu. Fyodor da elindeki kolu sehpaya bıraktı.

"Onlar ısınma turuydu."

Dazai bu sözlere güldü. Kafasını yan şekilde koltuğa yaslayıp kaşlarını çatmış olan Fyodor'u izledi. Onu öpmeyi çok isterdi, sarılsa bile yeterdi aslında ama Fyodor istemeden bir şey yapamazdı. Elini havaya kaldırdı.

"Daha önce annene bile dokunmadın mı?"

Fyodor, eline kafası karışmış bir şekilde baktı.

"Dokundum."

"Hastalıktan sonra?"

Fyodor başını salladı. Dazai soru sormaya devam etti.

"Peki ya arkadaşına?"

Fyodor bu sefer olumsuz bir şekilde başını salladı. Dazai elini biraz daha ona yaklaştırdı.

"En azından parmaklarımızı değdirmeyi denesek?"

Fyodor ikilem arasında kalmıştı. Yaparsa kafayı yiyebilirdi ama yapmak istiyordu. Eldivenli eline baktıktan sonra Dazai'e baktı. Dazai kendinden emin görünüyordu. Biraz da onun tavrına güvenerek derin bir nefes aldı, tek eldivenini çıkardı. Dazai'den mutlu bir mırıltı gelmesi onu biraz şaşırtsa da şu an bunu takmadı.
Dazai ile parmak uçları değdiği anda irkildi, iğrenmemişti. Hatta daha fazlasını yapmak istiyordu bu yüzden Dazai'i şaşırtan şeyi yaparak parmaklarını birbirine kenetledi. Bundan sonra elini kanayana kadar yıkayacak olsa bile şu anda iğrenmiyordu ve onun için önemli olan tek şey Dazai ile el ele tutuşmaktı.

"Bir süre böyle kalalım."

Dazai kabul edip Fyodor'un elini baş parmağıyla okşamaya başladı. Fyodor bundan da iğrenmemişti hatta yaptığı şey hoşuna gitmişti.
Dazai, Fyodor ile kendisinin eline o kadar odaklanmıştı ki Fyodor'un gülümsediğini görmüyordu. Fyodor da görmesini istemezdi zaten.
Bir süre sessizce öyle kaldılar.

...

Kısa oldu ama OLSSUUNN



Lithe (Fyozai Bsd)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin