Aku pasrah atas apa yg berlaku terhadapku.. lelaki yg ku sayang kini tinggalkan aku bersama 4 lelaki asing yg tak pernah aku kenali sebelum ini..
jubahku kini di tanggalkan sepenuhnya oleh mereka. yg tinggal di tubuhku hanyanya bra dan gstring merah yg ku pakai td..bra yg agak kecil itu mmg tak mampu menampung buah dadaku.. jd isi buah dadaku agar terkeluar dr mangkut bra yg ku pakai.. G- string pula mmg lah tidak mampu menutup tundun buritku.. malah tali halus nya juga telah masuk ke alur buritku..
Permandangan ini lg membuatkan mereka berempat semakin bernafsu dgnku.. aku amat kegelian sekali bila mereka semua sepakat menjilat tubuhku secara serentak.. pujian dr mereka membuatkan aku hilang arah dan semakin melayan mereka dgn baik.. jujur ku katakan.. dr pada tubuhku sakit di pukul @ dikasar oleh mereka baik aku berkerjasama sahaja..
tp bila dah merelakan tubuhku utk mereka pelbagai kata kata lucah telah di berikan padaku.. yg amat memedihkan hati ku mereka menghina ku.. mereka tidak lg memanggilku adik @ nyonya tp sekarang mereka semua memanggilku dgn panggilan pelacur..Aku rasa sgt terhina bila mereka merendahkan darjatku.. mereka memicit puting ku dan cuba bertanya ku berapa ramai lelaki yg telah memakaiku.. aku tidak menjawab kerana cuma osman sahaja lelaki selain suamiku.. namun dik kerana aku diam aku di tampar oleh salah seorang dr mereka...
Dasar pelacur... perempuan murahan.. udah punya suami kok cari jantan lain.. berlagak baik lah ni.. lue ingat kami semua tidak tahu.. lue itu mahu jd pelacur kan.. tp lue malu.. selama ini lue udah main dgn ramai jantan kan? tp lue gak ambil wang.. sekarang lue dan pacar lue itu udah kesepitan uang.. jd gak ada lg caranya.. baik lue melacur aja.. dr lue serahkan tubuh lue percuma baik main sama kami.. kami akan bg lue uang.. dan yg plg penting lue pasti takkan lupa sama kontol kontol kami ya.. hahhaha
tgok cara lue berpakaian pun udah tahu lu itu mmg pelacur.. tp lue acah2 baik.. mana ada perempuan baik pakai dalaman serupa ini.. sambil menarik gstringku kebwh..
udah gak usah nangis lagi.. baik lue layani aja kami baik baik, memek lue itu udah gak sabar lg mahu kontol kami semua.. tgok basah sekali sambil jarinya mencolek colek lubang buritku..
waduh.. ini bkn air memekmu.. ini air mani lelaki ini. ... waduh waduh.. lg mahu selindung ya adek.. itu memek mu lg bekas air mani lelaki.. lue tadi udah seronok ya.. udah berapa lama lue jd lonte.. lg lue mahu bohongi kami ya..
tak.. jawabku.. aku bkn pelacur... tlg lepaskan aku..
hihihi.. bkn pelacur katamu.. tp ini apa? air mani pun masih ada lg.. lg mahu bohong.. aku gak kisah kamu apa? tp mlm ni aku mahu lue puaskan kami.. arhhhh rasakan.. gue mahu lue rasa btg gue ini.. sambil btgnya menekan ke dlm lubang rahimku..
Arhhh... terasa penuh rongga buritku.. besar sekali btg lelaki ini.. jauh beza saiznya dr milik suamiku dan osman..
arhhhh .... sakit... pelan ... arhhh ketika btg lelaki ini mula menghenjutku...
terasa bdnku mula diraba tetapi kali ini bkn 2 tapak tangan di tubuhku.. ianya agak byak sekali.. bibirku di cium silih berganti.. blh di katakan seluruh tubuhku di cium dan di jilat mereka berempat.. rasa yg amat ku takuti td kini telah bertukar nikmat.. aku mula mendesah kenikmatan.. rasa geli telah ditukar kepada rasa berahi yg agak berbeza.. btg mereka mula ku hisap silih berganti.. seorang demi seorang bertukar ganti menikmati jepitan lubang buritku.... berbagai perkataan lucah di ajukan kepada.. ada yg aku faham dan ada yg tidak aku fahami.. diriku di gauli sepenuhnya oleh mereka.. setiap kali aku klimax setiap kali jugaklah buritku di tampar oleh mereka.. kini aku benar benar lelah.. aku rasa sudah lebih 4 jam aku melayani mereka semua.. dah lunyai buritku di tala mereka berempat.. dah bergelen gelen air mani di dlm tubuhku.. mereka semuanya tidak memakai kondom ketika bersamaku.. bau mani yg cukup menyengat dan hanyir kini dipenuhi setiap inci tubuhku.. mulutku dan buah dadaku adalah serangan utama selain buritku.. Aku kini benar benar kehabisan tenaga.. aku pasrahkan diriku.. mereka berempat benar benar kuat.. btg mereka tak pernah layu walaupun sudah berkali kali memuntahkan air maninya kepadaku.. oh tuhan... .... kini aku sedar inilah pembalasan akibat aku berlaku curang pd suamiku..Jam 11 tgahari di dinding playwood rumah kongsi ini.. bermakna td aku pengsan @ aku tertidur keletihan.. bau hanyir mani ini benar benar kuat.. aku bangkit dr tilam lusuh ini.. ada seorang yg masih tidur di sampingku.. ia juga berbogel sepertiku.. walaupun btgnya sudah layu.. namun btg miliknya cukup panjang.. aku rasa mungkin panjang lebih kurang seperti terung purple.... yg lebih menakutkan.. btgnya tidak seperti btg osman.. cukup pelik bg ku.. aku hindarinya perlahan lahan agar tidak mengejutkan nya.. namun kudratku tidak kuat.. aku benar benar tidak bermaya.. tubuhku jatuh di sisinya..
umpp... nona sayang telah sedar... mau ke mana lue.. tyn beliau terhadapku..
awak?? tlg awak.. lepaskan saya awak? rayuku yg aku tahu ianya tidak memberi ape2 faedah kepadaku..
hehehehe.. nona manis mana bisa aku lepaskan mu.. aku sama teman temanku sudah membayar wang pd kekasih semalam.. jd kekasihmu itu bilang sama kami semua kamu itu suka sama seks.. kamu itu mahu coba coba jd pelacur.. jd kami terima aja.. enngak mungkin sudah bayar mahu lepasin loe..
maaf bang.. aku tidak seperti yg kamu sangkakan.. lelaki itu penipu .. sambil ku menangis lg.. kini aku tahu osman benar benar mengkhianatiku..
tp benarkan kamu itu isteri org?
aku hanya mengangguk sahaja..
astaga.. jd kamu benar isteri org? abis mengapa kamu ikut lelaki itu..?
aku ditipu olehnya bang.. (disingkatkan cerita) aku berbohong..
baiklah.. kami ini bkn org org jahat.. kami semua hanya mahu seronok2 sama nyonya .kami harap nyonya blh layan kami.. kalau utk dipulangkan wang kami balik.. kami rasa kawan2 kami tu mungkin ngak setuju.. jadi kami rasa nyonya layan aja kami blh? kami semua bkn org jahat..
entah ape keberanian yg ada, aku blh mengangguk tanda setuju utk sama2 bersetuju..
lelaki itu pun meminpin tanganku dan terus bawa aku ke bilik air..
nyonya bersihkan diri dulu agar segar dulu.. kwn2 kami sudah pergi carikan makanan..
dikamar mandi aku bersihkan diriku.. aku bersihkan sisa mani yg ada melekat ditubuhku.. buritku membengkak dikerjakan oleh mereka semua.. entah tiba2 satu perasaan berahi muncul ketika aku membersih buritku..
Arh..... aku bermain sendiri buritku sehingga aku klimax.. ... setelah puas.. aku berfikir.. kenapa aku sampai jd begini.. aku baru sahaja sedar dr dirogol.. tp kenapa aku lg bernafsu.. arhh... aku segera bersihkan diriku.. aku buang jauh2 fikiran kotorku..
bersambung....
YOU ARE READING
Cinta Satu Mlm
Fantasykisah seorang wanita yg bergelar isteri dan ibu kepada 2 org anak namun di sebabkan rakan rakan dia terjebak dlm dunia pelacuran berkelas mewah.. setelah lama menyembunyikan kegiatan tak bermoral akhirnya dia kantoi dgn suami dan ayah kandungnya sen...