nyonya udah siap.. ni pakaian nyonya.. tp mungkin agak berantakan dikit pasal semalam.. hihihi.. sambil menghulur jubah ku...
nyonya pakai ini dulu.. kite keluar dari sini dulu.. yg lain udah nunggu nyonya di luar..awak.. kite nak kemana... aku gak sanggup lg.. lepaskan aku ..
Ya kami lepaskan nyonya.. gak usah risau.. sini panas ngak selesa buat kamu.. udah cept..
aku takut... tapi aku cuba tenangkan diriku.. selesai aku bersiap aku dan lelaki ini keluar dr rumah kongsi ini..
mereka bertiga sudah ada dikereta.. aku ikut tanpa byak bicara... hinggalah aku sampai di sebuah restoran.. bayangkan.. aku seorang perempuan melayu bersama 4 lelaki warga asing indonesia.. mujurlah kat restoran tu tak ramai pelanggan, hanya ada 4-5 org sahaja.. tp aku perasan mereka menjeling jeling kearahku.. sampai lah aku rasa teramat hina apabila seorang dr mereka bercakap mengenaiku.. aku dengar hujung hujung perbualan mereka.. mereka sangka aku perempuan murahan..mmg benar ketika mkn pun mereka berempat berkelakuan kurang sopan terhadapku.. mereka sengaja meraba ku walaupun aku cuba menepis tgn tgn sial mereka..namun tepisan itu makin buat mereka lg suka mengusikku.. aku sgt malu ketika itu namun di sebalik itu aku juga terasa sedikit kelainan pd tubuhku.. terasa puting ku mengeras.. tak mungkin aku berahi.. aku pendamkan dan buang jauh jauh dr fikiran kotor itu...
Selesai mkn aku di bawa oleh mereka di sebuah rumah.. aku pasti nasibku lebih parah di sini.. nak taknak aku turutkan jua.. aku di bawa masuk ke dlm rumah tersebut.. blom sempat ape2 lg.. mereka mula mencium diriku.. tgn2 liar mereka meliar meraba di seluruh tubuhku.. sedar tak sedar pakaian tu kini telah tiada lg di tubuhku.. aku kini bertelanjang bulat disamping 4 lelaki.. mereka kini telah mula menanggalkan baju mereka.. aku pasti diriku kini sekali lg di gilir mereka semua..nyonya.. jgn takut.. nyonya pasti seronok dan ketagih btg kami semua lepas ni.. .. tanpa sebarang bantahan dari ku.. aku seperti sudah merelakan semua ini..
arhhh.. umpppp.. arhhh erangan nikmat yg tak mampu ku sembunyikan..
kenapa nyonya.. nyonya sakit ya? atau nyonya sedap kami main tubuh nyonya...
aku tidak menjawab soalan dr nya.. tapi benar perbuatan mereka betul2 menyeronokkan ku..
dasar pelacur murahan.. baru sentuh saja buritnya sudah lecak begini..
yew pelacur.. udah ramai mana main sama lubang mu ini??
arhh.. aku tidak menjawab..
ooo diam ya? berlakon baik ya kamu pelacur.. wanita seperti kamu ini perlu buat seperti ini.. tangan nya mula merodok lubang buritku..
arhhhh ... sakit..
ohh... ku sangkakan bisu td? ada suara ya kamu..hahhaha.. kalau kamu bisa diam aku akan sakit kan kamu utk bersuara.. tp jika kamu bersuara aku akan enak enak sama kamu.. betul tak kwn2... .. katanya.. dan mereka semua kewata besar melihat aku..
kamu itu pelacur.. kamu harus melayani kami semua sampai mlm ini.. ngerti dak???Aku hanya menganguk... walaupun aku tidak begitu rela.. tp aku takut mereka mencederakan tubuhku..
bagus.. mcm tu lah??? tgok tubuhmu mulus mu begitu kenyal sekali.. kamu ghairah ya kami raba2 tubuhmu.?
tak aku menggeleng.. walaupun aku cukup terangsang sekali diperlakukan begitu..
kamu bohong ya?? mulutku kata tidak?? tp lubang memekmu itu sudah basah sekali ni?? kamu pengin kami main2 sama lubang ini kan??
arhhh.. ya... ohh tidakk??
gak usah malu lg ?? kamu udah lihat brg kami.. kami semua pun udah lihat tubuh kamu.. ayo kitew sama2 seronok sayang.. sambil ia mencium bibirku...
tanpa sebarang bantahan dr ku.. aku membalas ciuman itu.. lidahku berbalas bergulung gulung di dlm mulutnya.. beberapa tapak tgn melingkari buah dadaku.. lubang buritku juga keluar masuk oleh jari jari liar mereka.. mereka bergantian menciumku. menjilat seluruh tubuhku.. skrg ini tubuhku tidak lg mampu menipu diriku.. nikmat yg sungguh luar biasa kurasakan.. buritku dijilat.. buah dadaku di hisap oleh 2 lelaki dan mulutku di cium rakus.. ohh nikmatnya bercinta begini.. aku tak sedar sudah berapa byak aku cum.. yg pasti ini benar benar nikmat..
setelah lebih 20 minit aku di perlakukan begini.. tubuhku di baringkan.. tanpa di suruh olehnya aku melebarkan kangkangku. mempamerkan lubang kebanggaanku utk mereka semua..
bagus .. mcm ni lah.. seronok kan nyonya.. kami semua bkn mahu sakitnya nyonya.. kami mahu seronok2 saja.. skrg nyonya pun syok kan.?
ump.. aku menjawab tanpa rasa malu..
skrg nyonya nak kami buat ape? nyonya nak kami masukkan btg kami dlm lubang nyonya ni kan?
iya...
mcm tu lah... skrg nyonya itu pelacur kami semua kan?
umpp..
jawab kuat sikit.. kami tidak dengar ??
ya aku ni pelacur kamu... kataku dgn rasa kesal sekali.. hari yg cukup hitam bg ku... aku masih isteri orang tp kini aku telah mengakui diriku sebagai seorang prlacur di hadapan mereka berempat...
macam tu lah? okey sahabat semua?? tgok ini perempuan.. dia skrg sudah merelakan dirinya sebagai pelacur.. jd skrg mari kita puaskan dia.. hahahaha..
arhhh.. sakit.... kataku ketika btg salah 1 dr mereka mula masuk ke dlm rongga tubuhku..
sakit tp sedap kan pelacur.. kamu itu perempuan jalang.. jgn bisa bela diri lg.. tubuhmu mmg utk pejantan seperti kami? kekasihmu tidak kuat utk memuaskanmu.. jd biar kami semua puaskan lubang memek jalangmu ini..
iya bang.. arhh sedap bang.. puaskan aku. sodok aku terus abg.. kata2 jalang yg sengaja ku katakan pd mereka agar nafsu mereka cepat memuaskan ku..
arhh memek aku sedap bangat.. btg jantanku bisa tak tahan begini... sambil ia menarik btgnya keluar dr lubang buritku..
arh.. seorang lg lelaki mula memasukan btgnya ke rongga tubuhku...
arhhh besarnya... pelan pelan abg.. kataku merayu ..arhhh enak sungguh tubuhmu..hari ini akan ku puaskan sepenuhnya arhhh...
pakailah abg... rogol aku puas2.. aku pelacur kalian semua... arhhh arh... fuck me please... aku mula meracau.. kenikmatan yg cukup hebat yg tak pernah ku alami selama ini...
Pap pap pap hentakan btg mereka masuk memenuhi rongga buritku.. mulutku juga tak henti2 mereka memaksa aku mengulum btg mereka.. tanpa rasa geli dan jijik aku menuruti arahan mereka semua...
Bagaimana skrg ?? sedap kan?? kami sudah bilang kamu itu perempuan jalang.. tgok burit mu dr td mengemut ngemut btg kami ?? kamu gak usah berlakon baik lahh.. jd lah diri kamu yg sebenar.. pelacur sepertimu mmg hebat..
arhh ia.. aku cuma iakan sahaja percakapannya .. tp mmg benar aku rasa cukup puas.. sudah tak terkira berapa kali aku cum..
arh... sakit.. abg.. bkn situ... salah seorang dr mereka cuba meliwat juburku.. mmg ketika bersama kekasihku dulu pun aku pernah serahkan lubang juburku kepadanya.. rasa sakit yg amat kurasakan ketika itu.. tetapi mmg itu kesukaan kaum lelaki.. nak taknak aku relakan ia meliwatku ketika itu.. sama lah seperti kejadian ini.. aku tahu rontaannku hanya sia2.. mereka tetap juga meliwatku..
perlahan lahan btg salah seorang dr mereka masuk ke lubang juburku... arhhh... penuh sendat memenuhi rongga bontotku.. pedih perit semua ada.. kesakitan yg ku alami mereka sudah tidak peduli.. bg mereka aku hanyalah objek seks mereka..
ape yg pasti aku perlu sesuaikan diriku.. aku perlu puaskan mereka secepat mungkin..Arhhh.... sakit awak???
sakit ke sedap... bg tahu betul2... kalau sakit mcm ni.. lelaki itu terus melajukan hayunannya..
arhhh... sakit... aku terus meronta .. sakit yg amat sgt kurasakan..bdn ku terlalu lemah .. tenagaku kini tiada lg.. aku pasrah tubuhku di gomol oleh mereka semua.. mataku kian pudar.. arh.. inilah balasan ku kerana curang terhadap suamiku.. menyesal pun tiada gunanya lg... arhhhh ..
YOU ARE READING
Cinta Satu Mlm
Fantasykisah seorang wanita yg bergelar isteri dan ibu kepada 2 org anak namun di sebabkan rakan rakan dia terjebak dlm dunia pelacuran berkelas mewah.. setelah lama menyembunyikan kegiatan tak bermoral akhirnya dia kantoi dgn suami dan ayah kandungnya sen...