kembali ceria

13.4K 106 8
                                    

Aku kini menyendiri diriku dari sesiapa lepas kejadian hari tu.. aku telah di selamatkan oleh salah seorang dr kwn serumah Osman.. Mujurlah dia datang selamatkan aku, kalau tidak mungkin aku terus menjadi bahan pemuas nafsu pekerja pekerja binaan itu semua..
Osman kini telah melarikan diri dariku lepas kejadian itu... hendak menyesal pun tak berguna.. nasi dah menjadi bubur..aku perlu jalani kehidupanku seperti biasa...
Kwn si Osman ini lah yg selalu bertanya khabar ku.. Aku sembunyikan peristiwa hitam ni  dr seluruh keluargaku.. yg tahu cuma kwn2 serumah osman.. ada lah dlm 3@4 org  yg menolongku tempoh hari..
Kehilangan Osman dlm diriku begitu terasa dlm hidupku... lawak jenaka nya selalu membuatkan ku terhibur.. mungkin kerana sebab itu.. aku sering tewas dr pujuk rayunya.. Osman adalah lelaki pertama yg sering ku belanja.. byak duitku telah habis kerananya... mungkin sudah hampir 30k lebih duitku hangus bersamanya... kalau suamiku tahu tentang ini... aku yakin aku pasti dimarahnya..apa yg patut aku buat... aku tidak berkerja... tak mungkin aku dapat gantikan blk duit simpananku.. Aku buntu memikirkan hal ini.. kehilangan osman byak mengajar aku tentang kehidupan kini..
kring... bunyi telefonku menyedarkan diri ku dr lamunanku... tertera nama liza di screen telefonku.. liza adalah kekasih halim.. rakan serumah bujang osman dulu.. liza dan 2 lg rakan wanita yg sering berkunjung di rumah bujang tu.. jd disitulah aku sedikit akbrab dgn mereka... mereka juga sepertiku.. bila dirumah itu... pastilah akan melepaskan hawa nafsu dgn boyfriend mereka.. sama lah seperti aku dengan Osman dulu..

Ya liza.. ada ape call pepagi ni tanyaku setelah menjawab salam dr Liza..

takde ape lah.. saja tyn khabar sis.. sis ok ke? dah lama tak lepak ngan sis.. jom mlm ni kite kuar nak.. mlm ni bday abg reza.. jom sis kite sambut sama2 ... ajak si liza.. liza mmg muda dr ku.. usianya baru awal 20 an.. tp gaya dan penampilannya cukup menarik.. dia blh dikatakan cukup sempurna.. berwajah cantik..potongan badan yg sedikit chubby.. dan yg hebat pd liza ni dia agak berani berfasyen.. setakat tunjuk alur buah dada dan berskrit singkat tu.. mmg dah biasa bg nya..

ok jew.. tp sis tak janji lah.. anak2 takde org nak jaga.. aku cuba beralasan..

Liza memujukku.. dan akhirnya aku setuju..

Aku mulanya mls.. tp bila fikirkan hati kwn2 aku turuti.. Aku mula melihat pakaian yg sesuai utk parti mlm nanti.. bertemakan putih dan hitam.. kata liza..aku sebenarnya masih trauma dgn warna putih.... tp aku tiada pilihan..kalau hitam nanti nampak pelik pulak.. kan lebih sesuai bday party putih.. jd aku pasrahkan jew lah..aku memilih dress labuh yg sedikit sendat di tubuhku .. almaklum sajalah.. bdnku telah sedikit berisi....

kini waktu yg di janjikan tiba.. anak2 semua telahpun aku hantarkan pd nenek mereka.. jd mmg aku keseorangan jew lah pd waktu ni..

Selesai mandi aku mula berdandan.. mengenakan sedikit solekan yg agak nipis sahaja.. ketika dimeja solek.. aku mula rasa sedikit ghairah..mungkin aku melihat wajahku dan susuk tubuhku sendiri di kaca cermin solekku... aku mula teringatkan ciuman suamiku.. aku merindunya.. air gatalku mula melembab.. bdn ku terasa panas secara tiba2...  buritku terasa begitu miang sekali.. arhhhh secara tidak sengaja.. aku mula berbogel di hadapan cermin ku.. sepasang bukit yg cukup mengeliurkan buat para lelaki jika melihatnya.. aku mengangkat kaki ku.. ku lebarkan kangkangku..jariku mula merayap mengaru biji kelentikku.. arhhh nafsu seks ku mula membara.. aku tak mampu lg mengawal kehendakku kini... aku perlu selesaikan dahulu.. aku baring di katil ku.. tetiba aku terbayang wajah Osman.. osman mmg lelaki ku cintai selain suamiku.. tambahan pula osman jugalah yg banyak mengajar aku tentang cara nak memuaskan lelaki.. raut wajah osman kini bermain di fikiranku.. sehinggalah aku terbayang melakukan seks bersama osman.. Bie.. sedap bie.. puaskan sayang bie.. racauku sambil ku menggaru cipap ku yg cukup basah...sedang asyik beronani dan berfantasi aku terasa seperti ada sesuatu di betisku.. Ya tuhan... aku betul2 lupa mengunci pintu rumahku.. di hujung kaki ku kini kelihatan Ika sedang duduk di celah kangkangku.. manakala si Liza sedang merakam aksiku di sebalik pintu bilikku..

Arhh... aku benar2 terkejut... aku bingkas bgun tp dihalang oleh ika...
Relax kak.. kami jew.. cantiknya body akk.. gebu geram ika.. blh ika join kak.. sambil ika mengucup bibirku..
arhh jangan mcm ni ika? akk tak perasan korang datang umah akk..
Akk... ika pun stim tgok akk td.. blh ika puaskan akk? sambil tgnnya meraba buah dadaku..
arhhh.. ika... akk tak biasa..
takpe kak?? nanti akk biasa.. kata liza yg terus berbogel sambil menghisap dadaku..
Arhhhh... arhhh... ika... akk tak tahan jgn arhhh
air cipapku memancut keluar dgn penuh nikmat sekali..
ika memandangku sambil tersenyum.. tangan semakin buas bermain cipapku.. kami bertiga berbogel tanpa seurat benang.. ika dan liza betul2 puaskan nafsuku.. habis bdan ku di gomol mereka berdua.. mmg ini lah pengalamanku pertamaku bermain sesama jenis( lesbian)rasanya tidak sama seperti lelaki.. namun ia juga satu kepuasan yg agak hebat...
hampir 45 minit aku dipuaskan oleh mereka berdua.. kini kami bertiga sama2 puas.. seluruh bilikku berantakan dan berbau hamis dik air cipap kami bertiga..hanya senyuman dr kami bertiga.. rasa malu kini tiada lg..

selesai mandi kami bertiga bersiap bersama.. namun dress ku td telahpun terkena air cipap kami.. jd aku tiada pakaian yg sesuai.. bj kurung ada lah.. takpun kemeja dan jeans jew lah.. kataku pd ika dan liza..

Takpe kak.. make up dulu.. rumah kiteorang pun tak jauh.. akak pinjam bj ika dulu.. ika byak jew dress..

ika... ape kata mlm ni kite bertiga buat kejutan utk boyfriend kau tu nak? kitew tukar plan.. lg pun halim takde.. borhan takde.. kata liza..

Plan .. ala nak tukar kenapa..? kitew sambut jew kan??

Iya aku tahu... sambut.. tp kau ada boyfriend.. aku ngan kak mimie ni tgok jew kau.. kau blk ada penyedap.. aku ni.. takkan aku nak panjat reza pulak kan?? kata liza sambil berseloroh...

ishh korang ni.. takkan sampai boyfriend pun sharing... pelik betul korang ni..

Ala... ika ni kak mmg jalang.. ? tak pelik pun kak.. nanti suami akk blk akk kena jaga baik2.. ika ni semua jantan dia nak try.. lg2 kalau jantan tu kaya mcm suami akk..

ishh dah2.. jom bersiap.. kataku utk menghentikan celupar mulut mereka berdua ni..

eleh.. kau tu memilih sgt..

ya lah... aku tak mcm kau.. boyfriend kwn sendiri pun try...

liza... kitew dah janji kan.. aku rela jew kalau reza fuck ngan u.. tp dia tu acah2 alim kan.. bkn aku yg halang..

Dah2.. nak akk pergi ke tak ni..

kami mmg mcm ni kak.. hihihi.. cakap jew.. tp takde simpan dlm hati pun...kata ika sambil liza pun menganguk faham..

Abistu kitew nak kemana ni? tyn ku..

kitew ke rumah kiteorg dulu.. kitew tukar pakaian yg lebih sexy.. biar reza tu keliru nak girlfriend dia yg jalang ni @ kitew 2 org kak..

umpp.. aku pelik... masih dlm tak faham..

blh kan ika.. bday reza kan, kitew bertiga goda dia nak..

suka hati kau lah... aku bkn serius pun.. yg penting dia jaga aku.. huhuhu..

bersambung....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 10, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Cinta Satu MlmWhere stories live. Discover now