POV MAY;
Zaterdag ochtend, 7.30 uur.
"Wauw!! Dit huis is echt mega!" Zeg ik als we allemaal met onze koffers voor het huis staan. "We zijn ook met z'n 8en hè." Zegt tante Daisy grinnikend en ze slaat een arm om mijn schouder heen. "Wie gaat met wie op de kamer?" Vraagt Freddie. "Ik ga wel met Phee." Zegt tante Daisy en ze loopt met haar koffers naar tante Phoebe toe. "Ik ga met jou Freddie." Zeg ik en ik loop met mijn koffers naar hem toe. "Ik ga wel met Lucky dan kunnen jullie 2 samen." Zegt tante Lottie tegen ome Louis en papa. "Is goed!" Zegt papa en we lopen naar de mooie voordeur.
"Claim een goede kamer." Fluistert Freddie in mijn oor. "Of course." Fluister ik grinnikend terug. "Pas op dat je niet uitglijd." Zegt papa als hij de deur open draait, Freddie en ik rennen meteen naar boven, ik naar links en hij naar rechts. Ik kom in een gang met 2 kamers, ze zijn best wel mooi en hebben een eigen badkamer.
"May! Kom!!" Hoor ik opeens vanaf de andere kant van de gang en ik sprint er naar toe. "Deze kamer is super groot!" Zegt hij en hij trekt me de kamer in. Er staat een heel groot bed, een deur naar een balkon en nog een andere deur. "Wat is die deur?" Vraag ik terwijl ik er naar wijs en er naar toe loop. "Geen idee eigenlijk, nog niet in gekeken." Zegt Freddie, hij loopt er ook naar toe en hij doet hem open.
"Wauw!! Deze badkamer is mega." Zegt Freddie en we lopen naar binnen. Het is inderdaad echt heel mooi en groot. Links als je binnen komt heb je een inloop-douche, rechts heb je een wastafel en een handdoeken rek met daarachter een toilet en als je rechtdoor loopt heb je een groot bubbelbad met uitzicht op de zee.
"Kom, we moeten onze koffers pakken." Zegt Freddie en we lopen samen weer naar beneden waar iedereen nogsteeds hetzelfde als net staat.
"Waarom claimen jullie geen kamer?" Vraag ik verbaast. "Omdat wij geen kleine kinderen zijn." Zegt ome Louis en ze schieten allemaal in de lach.
"Pheebs zullen wij dan ook maar een kamer uitzoeken?" Vraagt tante Daisy als ze uitgelachen zijn. "Is goed!" Zegt tante Phoebe en we lopen allemaal achter ze aan naar boven met alle koffers, omdat tante Phoebe zwanger is mag ze niet te veel en zwaar tillen dus tilt ome Louis haar koffers.
"Wij hebben dees." Zeg ik en ik ren met mijn koffers naar onze kamer, leg ze naast het bed neer en spring op het bed.
"Jullie hebben een mooie kamer uitgekozen hoor." Zegt papa en hij komt met ome Louis en Freddie de kamer in.
"Pas op!" Roept Freddie en hij springt naast me neer op het bed waardoor ik er af val. "Freddie?!" Roep ik hard. Freddie kan niet meer stoppen met lachen en papa en Louis zijn al weg gelopen.
"Ligt die vloer lekker?" Vraagt hij en ik sta weer op. "Weet ik niet, misschien moet jij het ook even voelen." Zeg ik en ik duw hem van het bed af. "Karma!" Zeg ik en nu kom ik niet meer bij van het lachen.
"Heel grappig May, niet normaal." Zegt Freddie droog en hij komt op me aflopen waardoor ik iets naar achter ga. "I know, ik ben suuuupeer grappig!!" Zeg ik en Freddie komt dichterbij. "Zeker?" Vraagt hij en ik knik eigenwijs. "Is dit ook grappig dan?" Vraagt hij en hij kietelt me waardoor ik (alweer) op de grond val. "Neeee Freddie stooopp!!!" Zeg ik hard maar hij gaat door. "Ik koop straks een ijsje voor je als je nu stopt!" Zeg ik nog een keer en hij stopt gelukkig. "Oké, daar hou ik je aan." Zegt hij. Ik schud knikkend mijn hoofd en sta weer op.
"Ik ga bij de anderen hun kamers kijken." Zeg ik tegen Freddie en ik loop de gang op, een random kamer in en ik zie tante Phoebe, Daisy en Lucky op het bed zitten.
"Hoi Maytje, kom je er ook bij?" Vraagt tante Daisy en ze klopt op een vrije plek naast haar. Ik knik en ga op het bed zitten. "Over een paar maanden heb je er een nichtje bij." Zegt tante Phoebe als ze over Lucky's hoofdje aait. "Ik heb er echt zo veel zin in, ik heb al 2 neefjes en 1 neef dus ik vind een meisje extra leuk." Zeg ik vrolijk. "Ik ook, ik word nu ook voor de eerste keer tante van een nichtje." Zegt tante Daisy. "Alsjeblieft guys." Zegt tante Phoebe en we schieten in de lach.
- -
Sorry dat ik wat minder upload. Er zijn binnen mijn familie een aantal dingen aan de hand en ook met school loopt het niet helemaal lekker. Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik daardoor wat minder kan schrijven en dus oploaden. Ik ga wel gewoon rustig door met dit boek❤️
Vote/reactie?
xx
(🔝Het huis, de vibe en de stijl :)
1/10/'23
JE LEEST
𝑺𝒕𝒐𝒓𝒚 𝑶𝒇 𝑴𝒚 𝑳𝒊𝒇𝒆 | ✔
Fanfiction𝐕𝐞𝐫𝐯𝐨𝐥𝐠 𝐯𝐚𝐧 '𝐒𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫 𝐎𝐟 𝐋𝐨𝐮𝐢𝐬 𝐓𝐨𝐦𝐥𝐢𝐧𝐬𝐨𝐧'; May (12) is de dochter van dé Niall Horan en Liv Tomlinson. Liv is toen May 6 jaar oud was overleden. Niall heeft May zelf opgevoed maar hij heeft ook zijn vrienden en beide fa...