Sabah olduğunda Sylan zar zor kendine gelmişti.Alkolin etkisi geçmemiş ama yine de Mary'i düşündüğünde mutlu oluyordu.O gün izinli olduğu için rahattı.Bu halde işe gidemezdi.Sylan duş aldıktan sonra kahvaltı yapmaya başladı.Mary aradı.Sylan heycanlanarak telefonu açtı;
+Sylan bugün gelemiyorum malesef.Başka işlerim çıktı.Başka zaman randevulaşalım.
-Tamam Mary.Kendine iyi bak.
+Sende Sylan.
Sylan düşünmeye başladı.Acaba başka biri mi vardı yoksa onu mu beğenmemişti?
Anlık olarak önemsemedi.Çünkü her şey olabilirdi.Meşgul bir kadındı.
O sırada Mary 3. erkek arkadaşıyla çıkıyordu.10 kişiyle yazışırken 5 iyle çıkıyordu.Sylan'a vakit ayıramazdı.Önemi de yoktu nede olsa fakirdi.
Sylan bunu bilmeden yaşıyordu.Onunda yazıştıkları vardı ama flörtten öteye gitmiyordu malesef.Çünkü toplum buna karar vermişti.Parası olmayan mental olarak zayıf biri önemsizdi.
Sylan akıllı ama parasızdı.Maryle yakınlaşmadan kopmak istiyordu.Onu aradı;
-Mary ben malesef senle çıkamam.Buna hazır değilim.
Mary gülerek;
+Ahahah Sylan vaktimi lütfen boşa harcama.Senden binlerce var.Hadi iyi günler.
Sylan tanımadan gerçek yüzünü gördüğü için mutlu mu olmaydı? Yoksa Mary'den hoşlandığı için üzüntü mü duymalıydı? Kadınlara karşı her zaman dürüst olmaya karar vermişti.Bu konuda ısrarcıydı.Çünkü gerçek duygular dürüstlükten geçerdi.Duvarlarla işi yoktu.İnsanlarla vardı.Mary'in 10 flörtü olduğunu öğrense Sylan daha derin acılar yaşabilirdi belki.Sevgi zamanla da gelebilir, anlıkta.
Sylan izinli gününde evde oturup dizi seyretti.Gerçek sevgiyi karşılıksız bulmak için bekliyordu ama bu dünya acımasızdı.Sebebini bilmediği çok şey vardı.Nefreti de sevgisi de buna dahildi.
Mary ne kadar taş kalpli olsa da,Sylan'ında farkı yoktu.Çünkü geçmişti yaptıkları ve bugün olanlar onun ne kadar özgüvensiz ve taş kalpli olduğunu bilmesine olanak sağlıyordu.Ama kendine söylemeyecek kadar umursamıyordu.Kendini kusursuz sanıyordu.Bir kızın onunla çıkması için kendisi gibi olması gerektiğini inanıyordu.Bu sade bir egodan başka bir şey değildi.Gece olanları düşünerek zar zor uyudu.