Sziasztok a könyv arról fog szólni, hogy F1-el kapcsolatos kérdéseket fogunk feltenni majd megválaszolni harminc napon keresztül. Szeretnénk, ha ti is válaszolnátok a kérdésekre a komment szekcióban, ha akarjátok akár titeket is bevonunk és a te válaszaid is a részt fogják képezni. Igazából mi nem ítélünk el senkit sem a válaszai miatt. Ti se ítéljetek el minket sem pedig a többieket, mindenkinek saját joga kinek szurkol!
Szerintem ez egy tök jó dolog, hogy megismerjük egymást. Íme milyen kérdésekkel fogtok találkozni az elkövetkezendő napokban.Na akkor vágjunk is bele!
Ki a kedvenc pilótád? Ki jelenleg, ki volt régebben? Írj le mindnenkit akinek valaha szurkoltál felálíthatsz egy top hármat mi is így teszünk.
C: Egyértelműen az egyetlen és utánozhatatlan Charles Marc Hervé Perceval Leclerc! Viszont előtte Sebastian Vettel volt hosszú időn át. Rajta kívül még szerettem Kimi Raikönent és imádtam az ő párosukat pont ezért szarul esett, hogy Kimit leváltják egy fiatal suhancra valami Monacóira (bro azt sem tudom mi?! Olaszország?!) ráadásul ez az ember csak egy szezont töltött eddig az F1-ben az alfa romeoban. Ezt gondoltam akkoriban és emlékszem nagyon ideges voltam, hogy merik leváltani Kimi Raikönent a ferrari legutóbbi bajnokát Leclercre. De apám már akkor is mondta, hogy nagy, tehetség. Sajnáltam Kimit. Aztán állandóan az ment itthon Leclerc, Leclerc öcsém nagy kedvence lett és az én youtubeomról nézett f1-es videókat és bedobott egyet Leclercről. A címben benne volt a neve és láttam, hogy egy fiú ferraris ruhában aki nem Vettel bizonyára Leclerc lehet az. De ilyen voltam: Dik ez a Leclerc? Nagyon tetszett az a videó. Leclerc személyisége nagyon magával ragadott mosolygott, vicces volt és szórakoztató. Örömmel néztem. Aztán valamikor utána elmentünk nagyszüleimhez természetesen a futam ment a tv-ben és leültem nézni Leclerc harmadik volt ami szuper Bottas volt második helyen Leclerc be akarta előzni viszont elfékezte és Vettel aki eddig a negyedik helyen haladt beelőzte és márcsak két kör volt. És ugye csak ennyi volt kiírva Lec és én végig mondtam magamban gyerünk Löki gyerünk, de sajnos nem tudta visszaelőzni. Szóval lemaradt a dobogóról. És akkor nagyon összetörtem anyukám örült Vettelnek, de én sírtam Leclerc miatt. Igazából itt az volt, hogy haragudtam Vettelre miért nem tudta sosem megnyerni a vb címet Lewis ellen, de nézzétek el buta gyerek voltam (nem voltam már olyan kis gyerek egyébként azóta is bánom) és nem fogtam fel nem az ő hibája ezért inkább Leclercet támogattam és benne bíztam. Utána mardt ő viszont, ha a Ferrari nem igazolja le őt akkor valószínűleg soha a büdös életben nem találtam volna rá és nem lenne ő a kedvencem. Egyébként még nagyon szerettem Jenson Buttont, ha meglátom interjúzni mindig mosolygok mint a tejbetök és Nico Rosberget is nagyon szerettem pláne mikor megnyerte a 2016-os vb címet! 😎 És mikor ő csinálta idén az interjúkat a futam után nagyon boldog voltam. Nico Hulkenberget is szeretem. Illetve Liam Lawson is nagyon nagy kedvencem ott van Leclerc mellett és iszonyatosan boldoggá tett, hogy versenyezhetett az F1-ben mivel 2 éve erre vártam és, h nem kap állandó ülést akkor nincs igazság a földön.
Top 3
Charles Leclerc
Liam Lawson
Nico HulkenbergV: Mindig is a kedvencem Max Verstappen volt és lesz. Kiskorom óta, mindig megkérdezték, hogy kinek szurkolok. Csak azt mondtam, hogy Verstappen. De nem "F"-el ejettem ki, hanem "V"-vel. Mindenki mondta, hogy nem jó, de nem tudtam megszokni. Amikor megtudtam, hogy milyen borzalmas volt a gyerekkora, az apja milyen ember akkor teljesen meghatódtam. A világbajnokságon, amikor elsőnek beért a célba, és megnyerte hát akkor lesokkolódtam. A kis Max-ből egy világbajnok lett. Az elmúlt időszakban rengeteget fejlődött, és most csak megkell nézni hol áll. A ranglista legelején. Sokan csak az autóra fogják, de az autó mellé kell egy jó pilóta. Persze ha valaki nem szereti nincs vele baj, nem tudok mit tenni. Másik nagy kedvencem Lando Norris. Eszméletlenül szeretem őt, a mosolya mindig felvidít. Persze még ott van Alex Albon, akinek a személyisége az baromi jó. Sajnálom őt, hogy nem egy jó kocsiban ül, baromi jó pilóta, de a csapat nem túj jó.
Top 3
Max Verstappen
Lando Norris
Alex AlbonTalálkozunk holnap is meg még 29 napon keresztül! 😊
YOU ARE READING
30 napos F1-es kihívás
Random30 nap. 30 kérdés. Ebben a könyvben 30 napos F1-es kihívás lesz aminek keretein belül 30 napon keresztül formula1-es kérdéseket fogunk megválaszolni amibe ti is nyugodtan csatlakozhattok. A könyv interaktív és nincs rossz válasz a kérdésekre, senkit...