Melyik pilóta halála rázott meg téged a legjobban?
C: Nem kérdés, hogy Senna-é. Természetesen nem éltem mikor ez történt, nem, hogy a szüleim sem ismerték egymást hanem még nem is dolgoztak olyan fiatalok voltak. Ők mesélték még nekem meg emlékszem volt róla egy cikk a storyban amiben egy nő beszélt arról, hogy mennyire hiányzik neki meg mi van most a családjával. Azt tudtam, hogy hogyan halt meg ami már alapból szörnyűséges dolog, de konkrétan a felvétel a balesetéről benne volt a Schumacheres netflix sorozatban és nagyon durva. Nagyon megrázott konkrétan látszik ahogy eldől a nyaka. Kurvára nem akartam volna látni. Mikor Niki Lauda meghalt én annyira bőgtem. Konkrétan rettegtem a palitól úgy össze volt égve a feje és konkrétan, ha megláttam sikítva elfutottam. Utána miután elment nehéz volt feldolgoznom, hogy nem látom többé ezt a legendát. Bianchi balesete is iszonyatosan igazságtalan. Igazából arról a balesetről úgy hallottam, hogy anyáék mondták: Hallottátok megint meghalt egy pilóta. Hihetetlen, hogy ez még mai napig megtörténhet. Van még egy pilóta akinek kurvára az elvesztése kurvára fájna. Schumacher-é. Mai napig hiszek benne, hogy egyszer fel tud épülni vagy lesz valami olyan dolog ami segíteni tud az állapotán. Kurvára nem ezt érdemli és nem is értem miért pont vele történik ez. A róla szóló netflix sorit jóval a megjelenése után néztem, mert lelkileg nem voltam képes rá és végigbőgtem. Nem tudnám jó ideig feldolgozni azt, hogy ő már nincs velünk és őszintén nem is akarom.
V: Jules Bianchi. Nem néztem még akkor a sportot, de amikor megtudtam, hogy ki volt ő, és hogy mi történt vele. Schumacher-t, nagyon hiányolom remélem jobban lesz. Ő egy legenda, sose lesz elfelejtve.
Rohantam (Volna, ha képes lennék ráállni a lábamra.) haza azonnal téptem le magamról a szutyok ünneplőt és katam fel a ferraris ruhámat. Jó versenyhétvégét és hosszú hétvégét!
YOU ARE READING
30 napos F1-es kihívás
Random30 nap. 30 kérdés. Ebben a könyvben 30 napos F1-es kihívás lesz aminek keretein belül 30 napon keresztül formula1-es kérdéseket fogunk megválaszolni amibe ti is nyugodtan csatlakozhattok. A könyv interaktív és nincs rossz válasz a kérdésekre, senkit...