XX. Nap

31 7 4
                                    

Kedvenc f3-as pilóta?

C: Az elmúlt években nagyon sokat néztem viszont idén nem igazán. Nagyon rossz időpontban van. Nyilvánvalóan nem fogok emiatt felkelni reggel 8-kor. De igazából f1 miatt sem szoktam mindig, de helyzettől függ. Hülye azért nem vagyok, hogy hajnalok hajnalán felkeljek. Hagy ne kelljen már korán felkelnem legalább hétvégén könyörgöm! Visszajátszások sincsenek számomra megfelelő időben vagy pont azt látom amit láttam vagy pont ugyanazt a részét a futamnak. Viszont itt is premasokat támogatom Paul Aront akit évek óta imádok nagyon ügyes és Dino Beganovic hát őt kevésbé bírom, de évek óta supportolom. Sajnos nem sikerült vb címet szerezniük, mert senki sem mondta nekik, hogy ne egymással csatázzanak hanem az ellenfélel. Mindig egymás fenekében voltak, oda vissza előzték egymást vagy feltartották. Csapattársuk még Zak O'Sullivan akit nagyon nem bírok és nem is tartom jónak szóval nem értem mit keres ennél a csapatnál. Oliver Goethe szerintem nagyon aranyos és jó, Franco Colapintot is csipázom, Sebastian Montoyat a premahoz azonnal! 😍 Szeretném még megemlíteni Sophia Floersch-t aki a mezőny egyetlen női pilótája, pontot is szerzett és nagyon tehetséges tényleg az egyik legjobb női pilóta.

V: F3-at nem nézek nem nagyon tudom ki kicsoda.

Szerintetek ez normális?

Brot olyan szinten megviseli, hogy nem kapott ülést jövő évre.

30 napos F1-es kihívás Where stories live. Discover now