Selammm nabersinizz
Ben çok iyi değilim çünkü bir tık sinirliyim ama olsun şimdi ben smutun devamını yazmadim bu ficde başka bölümlerde rimming bey benzeri fanteziler de olucak yani çok takmayın hadi çok beklemeden bölüme gecelimm🙆🏻♀️🙆🏻♀️
Jungkook'dan
Evet şuan çok garip hissediyordum. Taehyung bana ağız işi verdikten sonra hızlıca koşarak lavaboya yol almıştı.
İlk başta iğrendigini düşündüm belki kusmaya gitmiştir diye düşündüm ama onu seven tarafim hep onu bana karşı sevgiyle doldurdu.
Yaşadığımız sıcak dakikaları düşündükçe sertleşmeye başlıyordum.
Taehyung'un geleceğini düşünmedim ve dışarıdaki banyoya doğru adımladım.
Tuvalete girip işimi gördükten sonra çıktığımda Taehyung'un hala tuvalette olduğunu düşündüm ve hızlıca üstümü giyinmeye başladım. Duşumu evde alacaktım. Üstümü giyindikten sonra dış kapiyi açtım ve tam çıkacakken arkamdan seslenen Taehyung'a bakıp onu biraz süzdüm .
Altında siyah saten bir şort üstünde ise şortun takımı olan askılı siyah saten üst vardı. Bu haliyle o kadar çekici duruyorduki tekrar üzerine atlamamak için zor durmuştum.
O da beni biraz süzüp konuşmaya başladı, "Paramı komidinin üzerine bıraktı mı bari?" Dedi imalı bir sekilde.
Yüzüne şaşkınca bakmaya devam ettim. Benim gelmeyeceğimi anlayınca yanıma yavaş ama büyük adımlarıyla ilerledi ve tam yarım adım önümde durdu kolumdan tuttu ve beni kenara çektikten sonra dış kapıyı kapattı ve bana yaklaşıp ağzımın tam ortasına dudaklarını bastırdı ve minik bir öpücük kondurup geri çekildi.
Yine hareketsiz bir şekilde ona bakınca konuşmaya başladı, "Jungkook, beni dinle eğer pişmansan tam şuan her şeyi siktir et ve evimden siktir git yaşanmamış gibi davran." Dediğinde kalbimin hemen ortasına bir ağrı çöktüğünü hissettim.
Nasıl böyle bir şey düşünebilirdi?
Neden bunu düşündü?
Lütfen benim onu bırakacağımı zannetmesin...
Aklımda sorular dolanırken onu daha fazla bekletmemek adına ona döndüm ve kollarımı beline sararak ve tam gözlerinin içine bakarak konuştum, "Sana bunu düşündürenin ne olduğunu da, neden benimle işin bitince tuvalete gittiğini de, neden benden iğrendiğini de bilmiyorum Taehyung..." dediğimde gözleri şaşkınlıkla açıldı ve şaşkınlıkla konuşmaya başladı, "Ne neden böyle düşünüyorsun sadece sana ağız işi verdiğimde sertleşmiştim ve yorulduğunu düşünerek banyoya gitmiştim, böyle hissettirdiğim için çok üzgünüm Jungkook..." dediğinde bu tatlılığına dayanamayıp bende onun tam ağzının ortasına dudaklarımı bastırıp dudaklarına sert bir öpücük kondurdum.
Ona bakıp gülümsedim ve büyük elim ince beline tam olarak dolanıp ona sarıldığında göğüslerimizi birleştirdim ve ellerimin arasında bir kere zıplatarak kucağıma aldım ve bacaklarını belime dolamasını sağladım onunla birlikte onun odasına tekrar çıktığımızda onu yatağa yatırdım ve çantamdan kurtulup yanına yatacahim sırada beni durdurdu.
"Jungkook senden iğrendiğimden değil ama git ve duş al şuan rahatsız hissediyor olmalısın banyoda temiz havlu var bende sana kıyafet çıkaracağım." Diye soluksuz konuşup aynı zamanda ayağa kalkıp bide beni banyoya sürüklerken bunları söylemişti.
"Tamam tamam." Diyerek girdiğim banyonun kapısını kapattım ve hızlıca soyunmaya başladım işimi hızlı bitirip bir an önce Taehyung'un yanında uyumak istiyordum.
Hızla giyinirken yine aklıma birlikte geçirdiğimiz sıcak dakikalarımız geldi ve yalnızken hep onu düşündüğümü fark ettim. Yüzümde buruk bir tebessümle çıkarttığım kıyafetlerimi katladım ve kirli sepetinin üzerine bıraktım.
Kapıyı açtım ve yatakta beni bekleyen Taehyung ile göz göze geldik, ben duştayken çarşafları değiştirmiş olmalıydı ki kirli çarşafların yerini yeni ve temiz çarşaflar almıştı.
Yavaşça yatağa doğru adımladım ve çarşafın altına girip üzerimize örttüm Taehyung hemen yanıma kayıp göğsümün üzerine uzanmıştı.
Hafif dalgalı yumuşacık saçlarına burnumu sürttüm ve kokusunu derince içime çektim. Taehyung gözlerini kapatmadan önce son bir kez bana bakıp tebessüm etti ve "Tatlı rüyalar sevgilim." Dediğinde şeker komasına girmiş kadar oldum ve bende ona, "Tatlı rüyalar sevgilim." Dedikten sonra eğilip buruna minik bir öpücük kondurdum. Minik ellerini belime sararak başını göğsüme koyup gözlerini kapattı.
Bir iki dakika sonra Taehyung'un düzenli olarak aldığı nefeslerden uykuya daldığını anladım ve bende gözlerimi yumup uymaya çalıştım.
...
Taehyung'dan
Yataktan çarşafı tekmeleyerek çıktım. Jungkook neredeydi?! Yine bok gibi bir sabaha uyandığını düşündükten sonra mutfaktan gelen seslerle yüzümü bile yıkamadan mutfağa ilerledim.
Tezgahın önünde bir şeyler hazırlamaya çalışan Jungkook'u gördüğümde ona hafifçe kıkırdadım çıkan boğuk sesimle bana bakması biri oldu.
Bana doğru hafifçe yaklaştı ve burnunun üstüne minik bir buse kondurdu. Ona genişçe gülümsediğimde dudaklarıma baktı ve ağzımın tam ortasına sert ve ıslak bir öpücük bıraktı.
"Neyi yapamadın, sevgilim?" Diye bir soru yönelttiğimde eliyle tezgahın üzerindeki sucukları gösterdi. Sanırım sucuk pişiricekti ama başaramamıştı.
Tezgaha belini yaslayıp beni sucukları doğarken izlemeye başladı. O an gözüme hiç olmadığı kadar çekici gelmişti Jungkook. Elinden başlayip omzuna kadar süren çekici dövmeleri beyaz t-shirt'ü ve gri eşofmanı. Ben onu izlerken elimdeki acıyı biraz süre geçince fark ettim.
Gözlerimi ondan ayırıp elime götürdüğümde acıyla tısladım Jungkook da bakışlarını elime çevirdiği an dibinde bitmişti. Hemen elimi tutup "Taehyung gel hemen yıkayalım mikrop kapmasın." Dediğinde peşinden mutfak lavabosuna ilerledim suyu elimi acıtmayacak şekilde açtı ve elimi suyun altına götürdü.
Elimi yavaşça akıp giden suyun altında bırakırken bana döndü ve "Yara bandı varmı hemen getireyim." Dediğinde bende hızlıca cevap verdim. "Odamda minik komodinin üst çekmecesinde." Dedim tek nefeste.
Beni mutfakta bırakarak koşarak odama çıktı. Onun giderken ki adım seslerini dinledim. Gülmemek elde değildi çıplak ayakları halinin olmadığı yerlere basınca şap şap sesler çıkarıyordu ve bu gözüme çok tatlı geliyordu.
Koşarak elinde yara bandıyla yanıma geldi ve paketten bir tane çıkarıp ambalajını soydu. Ardından bir peçete koparıp parmağımı kuruladı ve yara bandını yapıştırdı. Yara bandının üzerinden parmağıma küçük bir öpücük kondurduğunda ona gülümsedim ve ellerimi boynuna sardım.
Tek bacağımı kaldırıp ona sarılırken elleri hemen ait oldukları yere ince belime gitti. Ensesindeki saçları yavaş yavaş okşadım ve bütün kokusunu içime çekmek istercesine derin derin nefesler aldım. Belimi okşayan ellerini hafifçe itekleyip tezgaha doğru adımladım. Sucukları dogramaya devam edecekken beni durdurdu ve bıçağı yavaşça elimden aldı. "Bırak güzelim uğraşma dışarıdan söyleyeceğim." Dedi ve burnuma minik bir buse kondurdu.
"Tamam." diye mırıldandım içimden. "Ne söyleyeyim sevgilime!" Diyerek hafifçe bağırdı. Bu haraketine gülerken konuştum, "Bilmem canım şuan bir şeyler istemiyor sen ne yersen yerim ben." Dedim ve dudağının kenarını öptüm.
"Tamamm o zamann, sevgilime güzel seyler söyleyeceğim." Dedi ve elini belime koyarak salona ilerledi.
Koltuğa oturduk ve sipariş vermek için uygulamayı açtık...
Selamlarr nerede bitireceğim bulamadım bu yüzden garip bir yerde bolum sonlandı
Diğer bölüm smut yazicam
Ne tür olsun sizce?
Ona karar verelim de yazayım hadi öptüm baiii😗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Femboy | taekook
FanfictionTaehyung Instagram hesabında kendi feminen kombinlerini yapıp paylaşan biriydi. Jungkook Instagram'da şans eseri gezerken Taehyung'un hesabını buldu ve ona yazmaya karar verdi. -Hey selam tam bana göresin, sevgilim ol:). +Umm kimsiniz? -Kim olduğumu...