Seo A-ri: Ders Programı
PAZARTESİ ... PERŞEMBE
08.00-08.10 Toplanma
08.10-09.35 Ders 1-4
09.40-11.05 Ders 2-5
11.10-12.35 Ders 3-6
12.35-13.15 Öğle Arası
13.20-16.00 Sanat (ses eğitimi)
16.10-18.00 Çalışma Odası (dans)
---------------------------------------------------------------
Cuma günleri ise sadece sanat, dans derslerim vardı. Saat çok geç olmuştu yattım.
Uyanmıştım yoklamaya yarım saat vardı günlük işlerimi halledip sınıfa gittim yine en geç gelen bendim. Yan masada oturanların konuştuklarına takılmıştım. Fazla yurt odası kalmadığını ve bir odada erkek öğrenci ile kız öğrenci beraber kalacaktı o sırada aklımdan şu düşünceler geçmişti; umarım tek oda arkadaşı olmayan ben değilimdir. Aslında benim için hiç bir sorun yoktu ama gelecek kişiyi tanımıyordum. Konuşmaya devam ediyorlardı aynı zamanda sınıfımıza yeni birisinin geleceğini söylüyorlardı. Gerçekten heyecanlıydım acaba aynı kişi olabilir miydi?Çok geçmeden öğretmen gelmişti. Yanında yeni öğrenci vardı. Çok tanıdıktı fakat yüzündeki maske yüzünden yüzünün tamamını görememiştim, okula yeni gelmiş gibi gözükmüyordu acaba bu sınıfa bilerek mi gelmişti? Kendini tanıttı adı Seo-jun'du o gerçekten benim tipimdi o çok yakışıklı sanırım aşık oldum. ''A-ri neler düşünüyorsun buraya ilişki yaşamak için gelmedin idol olmaya geldin'' diyerek kendimi avuttum.
(...)
Tüm dersler bitmişti. Odama gittiğimde oda arkadaşım çoktan yerleşmişti ve duştaydı. Umarsamadım ve bugün verilen çalışmalarımı yapmaya başladım. Banyodan gelen bir sesle dikkatim dağıldı. ''stajyer olmalısın sesin mükemmel!'' durdum bu ses tanıdıktı yoksa o, ''SEO-JUN?'' verdiği cevaba şaşırmamıştım açıkcası. ''hey, sorun ne neden bu kadar şaşırdın A-ri?'' o benim adımı hatırlıyordu oh, bu rüya mı o benimle konuşuyor hemde aynı odada kalıyor delirmek üzereyim sanırım gerçekten rüyadayım neler oluyor? Arkamı döndüğümde çoktan çıkmıştı ve bornozluydu. Geri döndüm, ''özür dilerim çıktığını fark etmemişim'' konuşmaya başladı ''sorun değil hem şaşırma nedenini hala söylemedin hanımefendi, cevap bekliyorum'' ne diyecektim olaylar çok hızlı gelişmişti, hiç düşünmeden konuşmaya başladım. ''Sınıf arkadaşımın oda arkadaşım olmasına şaşırdım sadece'' üstünü giydikten sonra yanıma oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Antiromantic
RomanceHayalimde ki üniversiteyi kazandım, ve ilk görüşte aşık oldum. Oraya idol olmak için gittim ya odaklanamazsam, ya o da beni seviyorsa, kendimi ona sevdirmeyi başaramazsam? Hayır, onu düşünmeyeceğim ve sadece geleceğimi düşüneceğim, umarım.