Neler düşünüyordum alt tarafı arkadaşım sanırım bu aralar filmi azaltmalıyım. Gözümün içine bakıyordu dayanamadım ''Şey, neden böyle bakıyorsun'' demiştim bir anda '' farkında değildim özür dilerim ama gözlerin çok güzel napayım'' ''teşekkürler ama senin ki kadar olamaz'' dedim küçük bir gülümsemeyle. '' Baksana en iyi arkadaşın olmak istiyorum; çok samimisin, güzelsin, anlayışlısın ve en önemlisi de tam benim kafadansın. Daha ilk günümüz biliyorum ama senin gibi biriyle arkadaş olmak benim için bir onurdur tabii sende istersen.'' Güzel mi? Biraz önce güzel olduğumu mu söyledi o. Tanrım bu benim için çok büyük bir şanstı düşünmeden direkt kabul ettim böylece artık her anımı omumla geçirebilecektim. ''Neden olmasın. Ve sanırım artık yatmamız gerek geç oldu.'' Aslında utandığım için demiştim bir anda salak mıyım ben neden bunu dedim ki. Sanırım yarında birlikte olacağız sorun değil beklerim sanırım. ''Haklısın saat 1 olmuş yatmamız gerek umarım sabah geç kalmayız.''
(...)
Sabah olmuştu bile heyecanla kalktım daha uyuyordu, uyurken bile bu kadar tatlı olamazdı. Ona baktığımı hissetmiş olmalı ki aniden uyandı kafamı çekmeseydim belki dudaklarımız birbirine değerdi. ''Günaydın saçında bir şey vardı da onun ne olduğunu merak ettim'' inanmış mıdır bilemem ama öyle gözükmüyor. ''Günaydın A-riiii, saat kaç acaba'' Tanrım neden bu kadar mutluydu uyanalı 2 dakika bile geçmemişti henüz. ''Daha derse 45 dakika var merak etme, kızlarla kafeteryaya gideceğim istersen sende gel hem tanışırsın bir kaç erkek de gelecek hem.'' dedim ''Bana uyar yeni insanlarla tanışmak istiyordum hem.'' dedi yüzündeki güzel gamzeli gülüşüyle. ''Bekliyorum o zaman üstünü giyip gel, odanın dışında bekliyor olacağım'' dedim ve dışarıya çıktım kız olsaydı odada olurdum ama neyse erkek olduğu için her gün bunu yaşayacağım sanırım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Antiromantic
RomanceHayalimde ki üniversiteyi kazandım, ve ilk görüşte aşık oldum. Oraya idol olmak için gittim ya odaklanamazsam, ya o da beni seviyorsa, kendimi ona sevdirmeyi başaramazsam? Hayır, onu düşünmeyeceğim ve sadece geleceğimi düşüneceğim, umarım.