Jop, co se může stát horšího

5 0 0
                                    

Čus, už víte kdo jsem a kolik mi je a bla bla bla. Když mě teda rodiče vyhodili, s holýma rukama ani s posraným kusem oblečení, well co jsem měl dělat? Napadlo mě se poprvý v životě zchlastat ale jsem švorc.
Určitě se teď ptáte, jestli jsem škaredý nebo lýný, že mě vyhodili a já vám odpovím, že ani jedno z toho.

Mý kamarádi...well kamarád mi vždy říkal že jsem pořádnej kus chlapa a holky po mě šílí vždy když někam jdem tak by z ulice nebo města svižně vybral mega frontu ženskejch který by mě chtěli. Jenže já mám tajemství, které věděla jen moje babička.

No ono to je totiž tak, moje babička byla dost bohatá což mě vždy trochu lákalo zjistit jak, jenže ne v tom směru co moji rodiče. Já chtěl peníze jen pro potřeby a jednou za čas něco abych se trochu rozveselil jenže oni chtěli peníze aby se mohli vytahovat a kupovat si všechno co kdy chtěli a co by jim padlo do oka. Proto také babička jim nedala ani cent, do teď moji rodiče maj luxusní práce a peněz dost na to co potřebují. Teď však maj snad nekonečno peněz po tom co babička zesnula ale přesto jim to nestačí a chtějí víc a víc a tím, že mi nikde nechtějí dát práci no tak mě vyhodili jako odpad na ulici, well ne úplně oni ale jedna z jejich mnoha služebnictva. *Jak zbabělé*.
Nicměně asi vám drhne hlavou proč babička nedarovala bohactvý mě, no ona jediná ctila moje rozhodnutí že peníze nejsou vše...
.........,.............
Chudák Shawn, co s ním bude?
Proč mu teda babička nevěnovala své bohactví a co věděla jen babička a ostatní ne?
Dozvíte se v dalším díle!...

Můžu být "zpravený?!„Kde žijí příběhy. Začni objevovat