Shawm: čekal jsem že se bude něco dít ale jenco mě položil, tak zase někam zmizel *hmm co mu takhle udělat dobře až se vrátí, stačí si před něj kleknout a on už bude jistě vědět a kdyby ne, tak mu víc naznačím. Nemůžu se dočkat až zjistím jak chutná🤭*.
Čas uplýval a uplýval a já už se začal nudit, začal jsem tedy slídit. Byl jsem vysoce překvapen, když jsem zjistil že za kanclem má postavenou celou vilu, což jsem hned nevěděl páč tam byli dveře přímo dovnitř žádný průchod nic.
Narazil jsem tam třeba na velkou hernu kde bylo snad vše na co se dá jen vzpomenout, well až na striptérskou tyč, pak jsem narazil na pokoj s velkým bazénem a vodním barem, chiloval tam i barman. Nakonec jsem usoudil že si něco dám ale do vody nepůjdu, byl tam i venkovní bar jakože normoš na podlaze jak v tý herné.
Po drinku “po Cole kdyby vás to zajímalo„ jsem v dalším pokoji narazil na vodeoherní pokoj, mega plazma se spousty konzolemi byl tam i nadupanej počítač se spoustou hrami na který jsem si jen pomyslel. Narazil jsem i na bowlingovou místnost nebo třeba na soukromou posilovnu. Ostatní už bylo normální teda až na ty velikosti, myslím kuchyň, záchodovou místnost, koupelnu s výřivkou, obývák, jídelnu atd.
Co mně ale dostalo nejvíc bylo to co jsem našel na monstrózní zahradě venku.
Venku jsem totiž narazil na stodolu, ohraničenou louku a konečně na stáj. I tam byl personál a zřejmě jim všem o mně dal Luka vědět páč mně neprodleně provedl stájí. Představil mi všechny koně a já se zabouchl do hřebce jménem Moon. Byl krásně černý s lisinkou která připomínala skoro hvězdičku. Ten *sluha?*
Mi ho hned vyvedl ze stání a já s tím krásným hřebcem šel na procházku. A ne nejsem zoofil ale zvířata prostě miluji a hlavně koně jak už vám asi došlo. Skotačili jsme spolu a dělali kravinky, když v tu...
............,......
ČTEŠ
Můžu být "zpravený?!„
RomanceJsem Shawn, je mi 28 mám i maturitu ale rodina mě vyhodila na ulici prý nejsem stvořený na to být úspěšný i po mý blbý maturitě, kterou jsem sám ani nechtěl.