Přišel k nám Luka, čekal jsem že bude naštvaný nebo něco ale právě naopak. Nasedli jsme spolu na toho hřebce, Luka seděl teď první takže korigoval kam pojedrme, já se zatím držel jeho pasu jakoby jsme se znaly roky.
Po tomhle dni jsme měli rutynu kterou jsme často následovali. Nepočítám sem jídlo, potřebu na záchod a ty věci co se prostě dělají takže, ráno po snídani do práce a pokud si mě někdo nezabukoval tak po práci krapet zábavy mezi mnou a Lukem a pak jsme se většinou jeli projét s Bouřňákem...jop ten hřebec se tak jmenoval, dlouho jsem se držel páč mi to přišlo vtipné ale jednou jsem se Luky zeptal, no a odpověď nebyla vlastně tak složitá. Když klysna čekala hříbě bylo Lukovi řečeno že to bude taky klysna, po nějakém přemýšlení se rozhodlo že se bude jmenovat "Bouře" no a co se nestalo...narodil se kluk. Luka prý přemýšlel o tom mu říkat "ten Bouře" ale po nějaké době usoudil že "Bouřňák" bude lepší.
A to co vám povím dál nemá co dělat s hygienou teď v našem strip klubu pro geje, na to jsou tu mega a mega opatření...možná se vám jednou Luka svěří.
Vždy jsem se divil tomu že jako královská rodina jsme nemeli žádné koně, jasně byli jsme uprostřed města ale když jsme se bavili s mýma ex přátelama princema aj princeznama, vždy vylezlo na povrch něco o koních které chovali, po pár dnech s Lukou a Bouřňákem jsem začal chápat proč.Stávalo se mi totiž častěji a častěji přez den že jsem se najednou rozkašlal v blýzkosti právě stájí s koňmi, nejdřív jsem to Ignoroval ale když mě vrátil jeden z těch co si mě pronajmuli se slovi "nechci mít nic s nemocným mužem" tak jsem už věděl že něco neklape.
Tajně jsem tedy tašel k doktorovy a ten mi řekl nejhorší zprávu v mém životě...Je to moc průhledné, že?
Nicméně ten kdo neví si bude muset počkat, nicméně mohu slíbit že nebudete čekat moc dlouho jakože týden nebo tak ale hned to taky nevude.
Tak zatím😘
ČTEŠ
Můžu být "zpravený?!„
RomanceJsem Shawn, je mi 28 mám i maturitu ale rodina mě vyhodila na ulici prý nejsem stvořený na to být úspěšný i po mý blbý maturitě, kterou jsem sám ani nechtěl.