~•~הלכתי במסדרון הרחב באגף האמצעי של בלרטון בקומה השנייה. אוגוסט הלך לצידי והסביר לי את החשיבות הפוליטית של החתונה, ראייתו לגבי איך החתונה הספונטנית עלולה להשפיע על עולם המלוכה, ומה הדברים שאני יכולה לעשות בחתונה עצמה כדי לחזק קשרים עם מלכים ולבחור לעצמי אנשים.
"חשוב מאוד לדעת את מי מושיבים באיזו שורה וליד מי. יש יותר מידי מלכים שיש בניהם יריבות רבת שנים וזה עלול לפגוע בריכוז שלהם בך, מלכתי." הוא אמר והייתי כבר מודעת לכך, מה שכן לא ידעתי במדויק בדיוק כמוהו מה באמת היחסים בן כולם, לעומת זאת אוגוסט ידע זאת בצורה הטובה ביותר. לא הסטתי לכיוונו מבט, המשכתי להסתכל אך ורק קדימה.
"מצויין, אני יושבת היום בערב עם מארגנת החתונה, תכין את הרשימות ישיבה מראש ואני אקרא לך להצטרף אלינו ברגע המתאים." אמרתי לו לופתת באצבעות ידי את שרוולי השמלה הארוכים שלי,
"כן מלכתי." הוא ענה בקידה קטנה תוך כדי הליכה. נתתי מבט סביבנו, יצאנו למסדרון רועש, מלא באוזניים לא רצויות ולכן שתקתי והלכתי בדממה עם אולין מבלי לומר מילה נוספת עד שפנינו למסדרון ריק לגמרי.
"למי כדאי לגשת כבר בחתונה?." שאלתי אותו מנמיכה מעט את טון דיבורי, ראשי החל כבר עכשיו לרקום תוכניות ולחפש פוטנציאל בקשרים מסויימים. חשבתי על הכל עוד לפני כן, אבל ראיתי בחתונה עצמה אפשרות מצויינת לפתח את הרעיונות שלי.
"הוד מעלתי, המלכים הם מר דנרן, מר שארן, מר דנלן, מר טרסלן, מר אסטרו, מר אלוורין, מר דובנצ׳ה." הוא ענה, וציפיתי לרוב הרשימה שהציג. הגיוני, מר דנרן אחראי על כספים ועל כאב הראש שלי כבר עכשיו. מר טרסלן על אוכלוסייה, העם וכל מה שקשור בזה, מר דנלן אחראי על יחסים דיפלומטיים עם שאר המדינות, מר שארן על ידע ומידע, מר אסטרו על אדמות, וגם על כאב הראש שלי בגלל הסכסוכים שלו עם משפחות אחרות. מר אולוורין על ביטחון פנים, מר דובנצ׳ה על ביטחון חוץ ועל הרוגע הנפשי שלי בהתחשב בכמה הוא פשוט יעשה מה שאני אומרת לו. מצויין, אתחיל מאולוורין בהתחשב בכך שאני כבר יודעת בדיוק מה הוא חושב עלי ועל הבן שלו. אמשיך לדנרן, אין ברירה חייב לדבר איתו, בעצם הכי חשוב לדבר דווקא איתו.
"מלכתי, לדעתי האישית הכי חשוב לך כרגע ליצור קשר ראשוני איתם כי מייד אחרי שאת מתחילה למלוך הם הראשונים שאת צריכה ליצור קשר איתם." הוא הוסיף והייתי כל כך מרוכזת במחשבות שלי שלא עניתי לו, המשכתי ללכת ולחשוב על מר טרסלן הפעם ולמנות בראשי את כל הידוע לי עליו.
"הוד מעלתי ממליץ לך לגבי מר דנרן, תנסי לגשת אליו אבל אם הוא לא ירצה בכך, אל תנסי בכוח. הוא לא פשוט ועדיף לדבר איתו בחדר הדיונים בגלל הדברים הרבים שלרוב יש לו לומר." אוגוסט הוסיף, מודע לכך שאני מרוכזת במחשבות. חשבתי כבר על כך לגבי מר דנרן, אכן, יש לו הרבה מה להגיד. התנגדות שלו, במיוחד ביום החתונה, לא תוביל לדברים טובים.