5

131 10 7
                                    

Bebeklerim önceki bölümü silip bu bölümde olay hakkında kısacık bir özet geçtim

silme sebebim o bölümü beğenmemem

iyi okumalarrr

Jimin'in iple çektiği düğün günü sonunda gelmişti. Bugün Jimin için zaten özel bir günken Jungkook'un ailesini zor ikna etmeleri bu günü daha özel yapmıştı. Düğün Jungkook'un ailesinin evinde, 30 kişiden az konukla, sade bir şekilde kutlanacaktı. Jimin seneler boyunca hayalini kurduğu anı yaşayacaktı birkaç saat sonra. Çok heyecanlıydı. Yoongi ile beraber Taehyung'un odasında otururken hiç ara vermeden heyecanını anlatıyordu arkadaşına. Yoongi ise bir yandan dinliyor, bir yandan da onu hazırlıyordu, bir de Taehyung'a ulaşmaya çalışıyordu. Planlarına göre Yoongi ile Taehyung'un beraber Jimin'i hazırlamaları gerekiyordu ancak Yoongi şimdi tek başına yapıyordu bunu. Taehyung ortadan kaybolmuştu. Neden gelmediğini, ne zaman geleceğini ya da gelip gelmeyeceğini, hiçbir şeyi bilmiyordu Yoongi. Taehyung'a çok sinirlenmişti.

"JİMİN!"

Gelen Hem Jungkook'ların hem de Jimin'lerin ortak arkadaşı Hoseok'tu. Kapıyı tıklatmadan içeriye dalması Jimin'in olduğu yerde sıçramasına neden olsa da belli etmemeye çalışmıştı.

"Efendim?"

"JEONGGUK YOK!"

Jimin ve Yoongi aynı anda "Ne?!" diye bağırıp ayağa kalkmışlardı. Düğüne saatler kalmıştı ve Jungkook ortalıkta yoktu. Jimin elini saçına atmak üzereyken Yoongi bunu fark edip Jimin'in elini tutmuştu. Jimin'in alışkanlığıydı bu. Sinirli olduğu zaman eliyle saçlarını geriye atardı.

"Saçını bozacak bir şey yapma, ben onu bulacağım."

"Tamam Yoongi."

Yoongi Taehyung'un odasından çıkıp önce tek tek bütün odalara baktı. Sonra salona indi. Salonda Seokjin ve Namjoon dışında kimse yoktu.

"Hoseok, onlara sordun mu?"

"Sormadım-"

"İnanamıyorum sana! Ben Namjoon'a soracağım sen de Jin'e sor."

Hoseok, Yoongi'nin emrini başıyla onayladıktan sonra Seokjin'e doğru yürümeye başladı. Seokjin ona anlamaz bakışlar atarken Hoseok hiçbir şey söylemeden yürümeye devam ediyordu. Tamamen yanına yaklaştığında konuşmaya başladı.

"Jungkook neden ortalıkta yok?"

"Yoongi'yle Jimin'e bunu söyledin mi?"

"Evet?"

"Siktir."

Hiçbir şey anlamıyordu Hoseok. Jin'in Jungkook'un nerede olduğunu bildiği söylediklerinden anlaşılıyordu ama neden böyle bir tepki vermişti? Jungkook şu anda en fazla ne yapıyor olabilirdi ki? Sormaya karar verdi.

"Ne oldu?"

"Burada anlatamam peşimden gel."

Sonunda öğrenecekti Hoseok ancak Seokjin'in neden devlet sırrı saklıyormuş gibi davrandığını anlayamıyordu. Fazla sorgulamaması gerektiğini düşünerek önde yürüyen çocuğu takip etmeye başladı.

Seokjin kendisini küçük bir köşeye getirmişti. Burada Yoongi'lerin onları görmesi ya da duyması imkansızdı.

"Sana anlatacağım ama bundan kimseye bahsetmeyeceksin tamam mı?"

Tamam anlamında başını salladı.

"Jungkook sevişiyor."

"NE?!"

Sesini kontrol edememişti. Neyse ki o daha fazla bağırmadan Seokjin eliyle ağzını kapatmıştı.

"Sikeyim, sessiz olsana!"

"Kimle sevişiyor?"

"Taehyung'la."

Hoseok'un tekrardan bağıracağı sırada Seokjin tekrar eliyle ağzını kapatarak Jungkook'u kurtarmıştı.

"Sana her şeyi anlatacağım."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 25 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Real/Fake Love |JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin