အခန္း(၂)Zawgyi

68 3 1
                                    

"ပ်ိဳ ျမနံ႔သာပ်ိဳ သမီးေလး မမ ေရာက္ေနပီ တံခါးေလးဖြင့္ပါအုန္း.."

ဟင္ မမ မမ ဟုတ္လား ျမ နားၾကားမွားေလသလား မမ ျမဆီကိုေရာက္လာခဲ့ပီလား မမ ကို ျမ တကယ္ျမင္ဖူးရေတာ့မွာေပါ့ ျမေပ်ာ္လိုက္တာ ျမ ေပ်ာ္လိုက္တာကြယ္..

"ပ်ိဳ ေမေမတို႔၀င္ခဲ့မယ္ေနာ္.."
"..ျမ မမ ၀င္လာခဲ့မယ္ေနာ္.."

ဒါ မမရဲ့ အသံေလးျဖစ္သည္မွာအမွန္ပင္..ျမ ျဖင့္ရင္ေတတုန္လိုက္တာ..ျမရဲ့တန္ဖိုးထားရာ အမ်ိဳးသမီးေလးက ျမဆီကိုဆိုက္ဆိုက္ၿမိဳက္ၿမိဳက္ေရာက္ရိွလာခဲ့တာ..ျမ ေလာက္ေပ်ာ္တဲ့သူရိွမွာမဟုတ္ႏိုင္ေတာ့ဘူး..ျမ သာမာန္ဘ၀ေရာက္ခဲ့ရင္ ဒီအျဖစ္ပ်က္ကို ျမ ဖူးစာကို ေျပာျဖစ္ေအာင္ေျပာမယ္..

တံခါးဖြင့္သံႏွင့္ အတူ ျမထံသို႔ ပ်ိဳ၏အေဖနဲ႔အေမဆိုသူေရ႔ွမွဦးေဆာင္ကာ၀င္ေရာက္လာၾကေလ၏ ထိုသူမ်ား၏အေနာက္တြင္မွ..မိတ္ကပ္ပါးပါးသာလိမ္းျခယ္ထားသၫ့္ ျမ ျမတ္ႏိုးတန္ဖိုးထားရသၫ့္ မမ အို တကယ္က်က္သေရရိွတဲ့ အမ်ိဳးသမီးပါ..မမ၏ ကိုယ္ဟန္ မမ ၏ ၀တ္စားဆင္ယင္မႈတို႔သည္ အလြန္ပင္က်က္သေရရိွလွေပသည္...အက်ႌကတၲီပါသားအျဖဴစြတ္လက္ရွည္ေလးကို၀တ္ဆင္ကာ ထဘီ အနီစင္းႏွင့္အမဲ စပ္ၾကားေလး၀တ္ထားသၫ့္ မမအလွမွာ ထပ္ခါထပ္ခါပင္ၾကၫ့္မိခ်င္ေလာက္ေအာင္ျဖစ္ေစ၏

"..ျမ တို႔ကိုဘာၾကၫ့္ေနတာလည္း..တစ္ခါမွမျမင္ဖူးတဲ့သူေတြက်ေနတာပဲ.."
ျမ ရွက္ကိုးရွက္ကန္းျဖစ္သြားသည္...
"..ဟို မမက အရမ္းလွေနေတာ့ ျမေငးမိသြားတာပါ.."
"..အမယ္ ျမ တို႔ကိုလွတယ္ေတြဘာေတြေတာင္ေျပာလို႔ပါလား..အရင္ကဆို ျမ မမ ကိုမခ်ီးမြမ္းဘူးပါဘူး..ခုဘယ္လိုေတြေတာင္ေျပာင္းလဲေနတာလဲ ျမရဲ့ လူစားထိုးခံလိုက္ရသလိုပဲ.."

ျမသီတာ တံေတြးပင္မ်ိဳခ်မိေလသည္..မမ ေျပာသည္က ခ်က္က်လက္က်ရိွလွသည္..တကယ္ပင္လူစားထိုးထားသည္ပင္..
ျမနံ႔သာပ်ိဳေနရာတြင္ ျမသီတာေရာက္ေနေလသည္မွာအမွန္ပင္ျဖစ္သည္..သို႔ေသာ္လည္း..

"..အို မမ ကလည္း ေပါက္ေပါက္ရွာရွာ ျမ က မမ လွလို႔ လွတယ္ေျပာတဲ့ဟာပဲ..ဘယ္က လူစားထိုးရမွာလည္း.."
"..ဟုတ္ပါၿပီ ျမရယ္ ဟုတ္ပါၿပီ မမ ျမနဲ႔ ၿပိဳင္မျငင္းေတာ့ပါဘူးကြယ္ေနာ္..ဦးေလးတို႔က ျမ အတိတ္ေမ့သြားတယ္ထင္တယ္ဆိုပီးလာေျပာၾကလို႔ မမ မွာအလန႔္တၾကားနဲ႔လိုက္လာခဲ့ရတာ..ျမ မမေျပာမယ္ေနာ္ ေနာက္ဆို အဲ့လို ‌ကေလးကလားအလုပ္ေတြ မလုပ္ရဘူးၾကားလား.. မမ လည္းမႀကိဳက္ပါဘူး..လူက လူႀကီးပဲျဖစ္ေနၿပီ..ကေလးက ဆန္ေနေသးတယ္.."

ထိုမမသို့ကယ်တင်ခြင်း(Z+U)Where stories live. Discover now