James, Lily, Sirius, Remus, Bill a Brumbál svižnou chůzí vystupovali po schodech.
Čím blíže šli k hornímu pokoji, kde drželi případnou Ginny a Harryho, slyšeli ženský křik. Přidali do kroku.
Když došli k pokoji, prudce rozrazili dveře. Ginny s Harrym byli stále svázání. Harry byl již vzhůru a snažil se dostat z pout a bezmocně se díval na Ginny, která sebou házela na posteli.
Brumbál pochopil a zariskoval. Harryho pouta se povolila a Harry aniž by se podíval na lidi u dveří vyběhl k Ginny. Té také spadli pouta. Harry si ji vzal do náruče a snažil se jí probudit a utěšit.
Všichni příchozí se na to dívali překvapeně. Tohle by vážně jejich Harry neudělal. Kde nastala taková změna?
V tom se Ginny lapavě nadechla a panikou se kolem sebe začala rozhlížet. Jakmile si uvědomila, že jí drží Harry, zabořila mu hlavu do jeho odhaleného hrudníku a potichu vzlykala. Harry ji jenom pevně držel a hladil po jejích rudých vlasech.
Až teď si příchozí všimli dlouhé táhlé jizvy na Harryho hrudníku. Stejnou měl i na čele. Jak se dál dívali na Harryho tělo, nacházeli další a další jizvy. Čím si tento Harry prošel?
Když si byl Brumbál jist, že je Ginny více uklidněná, konečně si odkašlal, aby na sebe upoutal svoji pozornost.
Ginny se ani nepohnula. Hlavu měla stále zabořenou v Harryho hrudníku. Billa to začínalo štvát. Zatímco Harry prudce zvedl hlavu.
Když je uviděl, v jeho očích se objevilo překvapení, zmatení a následně pochopení. Stále si pamatoval slova jeho dvojníka.
"Dobrý den, pane profesore," řekl klidným hlasem Harry. Brumbál byl touto odpovědí mírně vykolejený, ale nedal to na sobě znát.
"Mám na vás několik otázek," začal Brumbál.
Harry se usmál. "Byl bych překvapen, kdyby jste neměl. Ale jestli můžu, rád bych se taky na několik otázek zeptal."
"Záleží jaké to budou otázky," řekl mírně vyhýbavě Brumbál.
"Proč se neposadíte?" zeptal se Harry. "Máme toho hodně co probírat."
Brumbál se vydal k prázdné posteli, Lily se posadila na židli vedle postele a James si k ní přitáhl druhou židli. Bill zůstal stát. Sirius s Remusem zůstali opření o stěnu hned u dveří.
Harry se naklonil k Ginny a zašeptal ji cosi do ucha. Ta přikývla a posadila se na jeho klíně tak, že na všechny viděla, ale stále byla zabořena v Harryho hrudníku.
"Začal bych úplně základní otázkou," začal po chvilce Brumbál. "Jaká jsou vaše jména?"
Harry se podíval na Ginny, ta se na něj usmála. "Ginerva Molly Weasleyová," řekla chraplavým hlasem.
Billovi se začali podlamovat nohy. Ale musel zůstat stát. Hlavně když je v místnosti Harry Potter a je jedno z jaké dimenze je.
"Harry James Potter," řekl Harry a čekal na jejich reakci. Ta byla úplně jiná než si ji představoval. Ale na druhou stranu už potkal své já z tohoto světa, takže nějak divit se nemůže.
"Jsi smrtijed?" vyjel Bill.
Harry do něj upřel pronikavý pohled. "Nikdy v životě bych se neponížil na úroveň smrtijeda."
"Jak si máme být jisti? Jak máme vědět že nejsi jako náš Harry?" narážel víc na Harryho Bill.
Harry, s menší námahou přes Ginny, si vyhrnul rukávy. Žádné znamení Zla tam nebylo. "On a jejich Mistr mi vzali skoro všechno co jsem kdy měl. Proč bych měl jít jim líbat nohy a stát se jedním z nich." skoro až plivl Harry.
"Co se stalo?" ozvala se poprvé Lily. Harry se na ni podíval a jeho oči zjihly. To přítomné překvapilo.
"Kdo byl váš strážce?" zeptal se opatrně.
"Já samozřejmě," ozval se Sirius ode dveří a protočil oči.
Harry svoji pozornost vrátil na Lily. "U nás to tak nebylo. Náš byl Pettigrew." všichni zalapali po dechu.
O Peterovi pár měsíců poté co se začali skrývat zjistili, že se přidal k smrtijedům. Bylo to tak i u tohoto Harryho?
"31. října na Halloween k nám přišel Volde-"
"NE!!!!" zakřičeli všichni.
"Když vyslovím jeho jméno padne všechna ochrana?" zeptal se a všichni přikývli. "Tohle u nás také udělal, ale až ve druhé válce."
"Druhé válce?" zeptal se Brumbál.
"Vy-víte-kdo poté co se pokusil zabít Harryho, na 13 let zmizel. Byl bez těla, jen pouhý stín," vysvětlila Ginny.
"Pokusil zabít?" zeptal se James.
"Tom nemá moc štěstí když jde o moji vraždu. A to už jsem ho i nechal ať mě zabije."
Ginny se zatřásla a vtáhla ho do objetí.
"Tenhle idiot už dvakrát přežil smrtící kletbu," řekla Ginny a pěstí bouchla Harryho do kolene.
Všichni na něj nevěřícně hleděli.
"Musíme říct, že ten moment byl jeden z nejklidnějších mého života." řekl klidným hladem Harry.
"Jak to myslíš?" zeptala se potichu Lily.
"Smrt. Mnozí lidé se jí bojí. Ale mezitím je to je jenom další pouť. Další dobrodružství. Když zemřete, ocitnete se v části, kde vidíte to, co je vám blízké a ani o tom nemusíte vědět," usmál se Harry. "A potom pro vás přijde někdo, kdo pro vás je důležitý."
"Jak to můžeš vědět?" zeptal se chladně Bill.
Všichni ostatní se nevěřícně dívali na Harryho.
"Byl jsem tam," usmál se na něj. "Vrátil jsem se jen díky Tomově chybě."
"Jaké?" zeptal se Brumbál.
"Co to takhle vzít hezky popořádku?" zeptal se Harry a Brumbál rezignovaně přikývl.
ČTEŠ
Another Dimension 《FF-HP》
FanfictionHarry se záhadným způsobem dostane do jiného světa, kde zjistí že jeho já je zlé a jeho rodiče jsou naživu. Dostal se do tohoto světa sám, nebo je v tím někdo s ním? A můžou se vrátit zpět do svého světa? (Omlouvám se za případné gramatické chyby či...