KAPITOLA 6 - Povídej dál

194 8 6
                                    

"Jak už jsem říkal, na Halloween kdy mi byl rok, Tom zmizel," navázal Harry. "Ten den jsem se stal sirotkem."

James s Lily se nevěřícně dívali na člověka, který měl být jejich syn z jiné dimenze.

"V ten okamžik, kdy se kletba otočila na Toma byl okamžik, kdy část z jeho duše se upnula na mne," řekl Harry se sklopenou hlavou.

"Takže jsi s Ty-víš-kým!" zaburácel Bill.

"Ne! Nebyla to moje volba a tuhle část jsem zničil krátce potom, co jsem zjistil co je zač." obrátil tvrdý pohled na Billa Harry. "Hagrid mě vynesl ze sutin domu a odvezl k mým novým opatrovníkům."

"Takže jsi vyrůstal se Siriusem?" zeptal se James. Ten začal pociťovat slabou závist. Sirius dokázal mnohem lépe vychovat Harryho než on.

"Ne. Sirius byl obviněn z vražd dvanácti mudlů a Pettigrewa, k tomu ze zrady mých rodičů. Bez soudu byl odsouzen na doživotí v Azkabanu," odpověděl Harry na Jamesovu otázku.

Sirius zbledl a mírně se posunul k zemi.

"Takže jsi byl u Alice?" zeptala se Lily.

"Longbottomové?" zeptal se Harry a Lily přikývla. "Manželé Longbotomovi byli krátce po útoku na náš dům umučení k šílenství smrtijedy. Zůstal po nich syn Neville, kterého se ujala jeho babička."

"Tak jsi byl u Marlene? Remuse? Minerva? Dorcas? Weasleyovi?" s každým dalším jménem Harry jenom zavrtěl hlavou. "Tak s kým?"

"Vyrostl jsem u tety Petunie a jejího manžela," řekl konečně Harry.

"Kdo se zdravým rozumem by umístil dítě k mojí sestře?"

"Bylo to kvůli krvi," řekl Harry.

"Krvi?" zeptal se Bill.

"Tvá matka se pro tebe obětovala," položil větu Brumbál. Harry přikývl. "Ah. Jediný žijící příbuzný z matčiny strany je Petunie," další přikývnutí. "Krevní ochrana," dokončil Brumbál. To už Bill pochopil.

"Tvá matka se obětovala pro tebe?" řekl Lily. Její slova ublížila Harrymu. A všichni to spozorovali na jeho výrazu. Lily si uvědomila, že si vybila část svého vzteku na nesprávném Harrym.

"Jak to můžeš vědět?" ozval se Sirius ode dveří.

"Mozkomoři tě donutí slyšet různé věci, i ty, které jsi už dávno zapomněl," řekl prázdným hlasem Harry.

"Jak jsi se dostal k blízkosti mozkomora?" zeptal se Remus.

"Protože tenhle pitomeček se dostane do těch nejhorších situací, které si umíte představit," řekla Ginny a Harry protočil oči v sloup.

"Abych pokračoval," vrhl na Ginny pohled a ta se nevinně usmála. "Nastoupil jsem do Bradavic skoro bez problémů," raději přeskočil celou část s Dursleyovými.

"Do jaké koleje jsi býk zařazen?" vyhrkl Sirius dřív než se stačil zastavit.

"Nebelvír," řekl Harry a bezmyšlenkovitě si sáhl na řetízek kolem krku.

"Na konci prvního ročníku se pokusil Tom vrátit k moci pomoci Kamene mudrců, ale nepovedlo se mu to."

"Jak to víš?" zeptal se Bill.

"Kámen byl ukryt pod školou,"

"A taky ty, Ron a Hermiona jste se rozhodli ho zastavit a vydali se za ním," ozvala se Ginny.

"Před začátkem druhého ročníku," pokračoval Harry jakoby Ginny nic neřekla. "Se u mne objevil Dobby, domácí skřítek."

"Malfoyův domácí skřítek?" zeptal se Brumbál. Harry přikývl.

Another Dimension 《FF-HP》Kde žijí příběhy. Začni objevovat