**
Ajans bugün daha bi sıkıcıydı
sanki,herkesin görevi ofis dışındaydı ama ben halen MASA BAŞINDAYIM.bu evraklar bitmiyordu.
Yaklaşık 5-10dk boyunca bu evraklarla uğraşmaktan uykumu getirmişti,sabahın 10undan beri BU EVRAKLARLA UĞRAŞIYORUM ve bitmiyordu.Artık gözlerim bana ihanet eder gibi kapanıyordu, kendimle verdiğim bu küçük savaşı bölen ajansın kapısının açılması oldu.
İlk başta umursamadım halen içimdeki uykuyla savaşıyordum ancak gelen kişinin bana seslenmesiyle kafamı evraklardan kaldırıp mavi kristal gözlerle karşılaştım biraz incelemeye çalıştım boynuna kadar gelen siyah saçları kafasındaki kelebekli tokayla yosano'yu andırıyordu,diz kapağını biraz geçen kabarık koyu gri bir etek giymiş,dizine kadar gelen kahve botları eteğiyle uyumluydu,eteğin içine soktuğu fil dişi gömleği üstündeki kısa siyah cekete uyuyordu boynunda mavi bir gözü andıran tılsımı gerçekten dikkat çekiyordu.
En sonunda gözlerim tekrardan gözlerine kaydı ve tekrar mavi kristal gözlerle karşı karşıya gelince istemsizce kendimi çok rahatsız hissettim."Şey Dazai-kun sendin değil mi?"
Konuşamadım bile sadece başımla onayladım neden bu kadar gerilmiştim hayatımda ilk defa gördüğüm bu kız,bana niye bu kadar rahatsız ve kötü hissettirmişti,bu esnada kız yanıma oturmuştu bile.
"Ah kabalık ettim değil mi ben Mai.Aslında Chuuya hakkında konuşmak için gelmiştim"
öhm- nE! Chuuya mı,neden Chuuya'yı bana soruyordu ki mafyadan birine benzemiyor.
Zaten yakın bi zamanda mafyaya katılan biri olmamıştı,ben bunları idrak etmeye çalışırken fazla garip göründüğümü fark edip(tabi karizmayı çizmemek gerek)"Chuuya-kun aslında gayet kibardır yanii o patlamaya hazır bomba gibi görünsede pini çekmediğin sürece gayeet kibar aslında"Bunu neden dedim şimdi ve niye mal mal sırıtıyorum ah yüz karasıyım
"e- hehe doğru biraz öyle ama kızıncada çok tatlı oluyor bence.Küçük yavru bi köpeği kızdırmış gibi hissediyorum"
ve daha çok gülmeye başladı aslında biliyor musun fazla haklıydı ya bunun üzerine bende gülmeye başladım.
Bu kız kimle uğraşıcağını biliyor.
"peki niye Chuuya hakkında konuşmak istiyorsun yani tüm aşıları tam merak etme"dediğim şeye daha çok gülmeye başladı aslında çok güzel gülüyor."şey.."
Gülmesini durdurmaya çalışarak
"aslında kocamı daha çok tanımak istedim sonuçta 10 kelimesinden 10 unda da sana küfrediyor bu nedenle en iyi sen bilirsin diye düşündüm"
Tekrar gülmeye başladı... bekle KOCAM MI- Ne evlendi mi ve bana söylemeden,Mai şokumu farketmiş olmalı ki.
"aslında ona söyledim ama o seni çağırma taraftarı olmadı zaten sadece birkaç kişi vardı."
Dediğinde gördüğüm en masum gülümsemeyi bana sundu.(yeap wattygörl)
"tuhaf değil mi?senden çok bahsediyor ama senden pek haz etmiyor,zaten bu evlilik işide mori-san yüzünden bu kadar hızlı yapıldı..."
bezmiş bir şekilde nefes verirken gözlerini devirdi.
bu hareketine bile gereksiz gülmüştüm."Chuuya'dan çok Chuuya'nın karısı tarafından önemsenmek hoşuma gitti doğrusu"
ben gülerken o da bezmiş halinden çıkıp gülmeye başladı."Biliyor musun bazen onla evli olduğumu sorguluyorum çünkü evli çiftlerin yapması gerekenler yerine onun sana sövmesini dinliyorum"
Gülüşü daha çok yükseldi heh beni bu özlemesi gerçekten gözümü yaşarttı.