*Akaza anlatıyor* efendimiz bana bir görev vermişti görev bir üst ayı öldürmekti tedirgin olmuştum ama yapabilirdim akşam olunca hemen yola çıktım. Akaza: saatlerdir geziniyorum ama üstay biri hala göremedim... (Arkamda birşey fark ettim o sırada üst ay bir tamda arkamdaydı tedirgin olduğum için kılıcımı çekemedim üst ay bir bana tam saldırı cakken kılıcımı hemen çekip engel olmuştum) Akaza: hadi beni öldür bakalım aptal iblis! (O sırada üst ay birin tamda arkama geçtiğini farketmiştim çok hızlıydı engel olamadığım için mağlesef kaburgalarımı kırmıştı çok acıyordu zar zor hareket ediyordum) Akaza: yapabildiğin bu kadarmı? Aptal iblis ne olursa olsun seni geberticem! (O anda gözlerime ağırlık çökmüştü yorgundum iblis bana saldırıcakken biri yanıma gelmişti az çok tanımıştım ama yüzünü göremeden bayılmıştım) ???: ondan uzak dur... Üst ay bir. *üst ay biri öldürdükten sonra* ???: akaza-dono! Uyan hadi... (Akaza gözlerini açmıyordu büyük ihitmalle iblis onu ağır yaralamıştı. Zaten belliydi çünkü ağzından kanlar akıyordu. Hiç bir şey düşünmeden onu hemen kelebek konağına götürmüştüm) ???: kanae-chan durum kötü Akaza-dono ağır yaralı. Kanae: tabiki hemen Douma... *sabah olunca* Akaza: ugh kaburgam ağrıyo. Huh neredeyim ben? Doğru kelebek konağı burası... Douma: Akaza-dono iyimisin biraz olsada? Akaza: douma beni kurtaran senmiydin? Douma: tabiki bendim! Akaza: sağol... Sen olmasaydın ölmüştüm. Douma: önemli değil Akaza-dono! Herneyse şimdi benim göreve gitmem gerek görüşürüz Akaza-dono! Akaza: görüşürüz Douma!
Evet ilk bölüm nasıldı umarım iyi olmuştur bir sonraki bölümde görüşürüz kelebeklerim ★♥💗
(Toplam 226 kelime)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ne olursan ol sen benimsin♥ (Douma x Akaza
RomanceAllahımm bu kaçıncı douma x akaza hikayesi oldu ya? Neyse başlayak(Not: normalde adı hakuji ama ben akaza yaptım ve bu hikayede kanae yaşıyor