*Akaza anlatıyor* saat gecenin 4'düdyü ama hala douma gelmemişti endişelenmiştim kaburgam acısada efendime Douma ya ne olduğunu sormak için kelebek konağından ayrılıp efendimin yanına gitmiştim. Akaza: efendim size bir sorum olucak. Muzan: sorabilirsin Akaza... Akaza: douma saatlerdir yok ne olduğunu biliyorsanız söyleyin lütfen... Muzan: mağlesef douma bir iblis tarafından katledildi... Akaza*içinden*: ne? Douma bir iblis tarafındanmı katledildi ama bunun imkanı yok! Akaza: tamam efendim hoşçakalın... (Ağlayarak efendimin yanından ayrılmıştım doumanın ölmesine şaşırmıştım nasıl öldü?! Nasıl! Douma'nın intikamını alıcam!) *sabah* Ume: abi babam nerde? Gyutaro: bilmiyorum Akaza'ya soralım belki bilir Ume: tamam ben onu bulup sorucam! Gyutaro: bende geliyorum o halde! *ume ile gyutaro Akaza'nın yanına gider* ume: akaza-sama babamızın nerede olduğunu biliyormusun bir gündür onu göremedik. Akaza: o... O öldü... Bir iblis tarafından katledilmiş. ume ile gyutaro: b-bu doğrumu?! Akaza: doğru olmasa söylermiyim? Tabiki doğru... *Akaza'nın gözünden yaşlar süzülmeye başlar* Akaza: b-benim gitmem lazım! Ume: babam öldümü şimdi... Gyutaro: bize bakan, bize iyi bir ebeveyinlik yapan adammı öldü yani? Ume: tanrım! Babam bunu hak edecek ne yaptı?! *ume ile gyutaro'nun gözünden yaşlar süzülmeye başlar* Akaza: keşke douma'nın yerine ben ölseydim şimdi o iki çocuk babasız kaldı ben ölseydim babalarıyla genede yaşarlardı neden onun yerine ben ölmedim?! *gece olur ve akaza iblis avına çıkar* Akaza: ortalıkta niye hiç iblis yok? ???: oh bu ne güzel birisi böyle~ Akaza*içinden*: bu ses çok tanıdık geliyor!
Evet efenim bi bölümün daha sonu gece uğraşmak yoruyo ama sizin için değer bir sonraki bölümde görüşürüz kelebeklerim★♥💗
(Toplam 238 kelime)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ne olursan ol sen benimsin♥ (Douma x Akaza
RomanceAllahımm bu kaçıncı douma x akaza hikayesi oldu ya? Neyse başlayak(Not: normalde adı hakuji ama ben akaza yaptım ve bu hikayede kanae yaşıyor