(Bu ses çok tanıdık geliyor) Akaza*içinden*: bu douma'nın sesi değilmi?! Ama o ölmemişmiydi? Tabi ya o iblise dönüşmüştü o yüzden hala hayatta*(tam o sırada douma arkamda belirdi ve boynuma vurarak beni bayılttı) *bir kaç saatin ardından* akaza: hmm? Neredeyim ben? Burası neresi?! Douma: oh Uyanmışsın! Umarım iyi uyumuşsundur tatlım! Akaza: Douma... Lütfen bana zarar verme *gözlerinden göz yaşı akmağa başlar* Akaza: sana zarar vermek istemiyorum! Douma: oh tatlım önce bir sorum olucak... Adımı nerden biliyorsun? Akaza: beni hatırlamıyor musun cidden! Bir de en iyi arkadaşım sensin derdin önceden ne oldu sana?! *daha çok ağlamaya başlar* Douma: nolur ağlama. Hem ben erkekleri öldürmem tabi bana saldırmassa... Akaza: o zaman niye beni bayılttın?! Douma: canım istediği için... *Akaza katanasını çıkarır ve doumaya doğru koşar* Akaza: seni öldürücem douma! Douma: biraz fazla kızdın herhalde! Akaza: biraz'mı? Kalbimi kırdın farkındamısın?! Douma: sanırım seni mecbur öldürüceğim... Douma*içinden*: ben bunu öldüremem... Vicdanım izin vermiyor... Neden ona zarar vermek istemiyorum? Akaza*içinden*: neden saldırıcakken durdu? *douma birden kaybolur* Akaza: nereye gitti bu?! Buranın çıkışı neresi sanırım uzun bir süre boyunca çıkışı bulmam gerek... Akaza*içinden*: douma bana niye saldırmadı ona şaşırdım... *uzun bir süreden sonra çıkışı bulur* Akaza: niye? Niye bana saldırmadı? Niye ona kızdımki? Onun suçu yoktu oysaki. Ona kızmakla hata ettim o böyle olsun istemezdi... Neyse bende konağa gideyim o halde... Akaza*içinden*: umarım bir gün hafızan yerine gelir douma...
Evet sizce 3. Bölüm nasıldı? Yorumlarınızı beklerim bir sonraki bölümde görüşürüz kelebeklerim★♥💗🌟
(Toplam 233 kelime)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ne olursan ol sen benimsin♥ (Douma x Akaza
Roman d'amourAllahımm bu kaçıncı douma x akaza hikayesi oldu ya? Neyse başlayak(Not: normalde adı hakuji ama ben akaza yaptım ve bu hikayede kanae yaşıyor