*Bir kaç saat sonra Akaza uyanır* Akaza: off... Başım. *Akaza yanında biri olduğunu fark eder* Akaza: sen kimsin?! Douma: Akaza-dono! Uynamışsınız! Akaza: Akaza'mı o'da kim? Douma: Akaza senin Adın!:) Akaza: oh! O zaman sen kimsin? Douma: ben üstay 2 Douma! Hatırladınmı? Akaza: hayır? Douma: bu kötü oldu... Akaza: peki burda ne işim var benim? Douma: ağır yaralıydın bende seni iblise dönüştürdüm hayatta olman için! Akaza: hala yaşadığıma sevindim! Douma*içinden*: Akaza-dono'nun vücudunda çok fazla dövme oluşmuş ama genede onu seviyorum:) (normalde akaza'nın vücudunda zamanla adam öldürdükçe dövme çıkıyordu ama öyle yapmaya üşendim) Douma: seni efendimle tanıştırmam lazım onun izniyle ancak sonsuzluk kalesinde kalabilirsin! Akaza: tamam. (Normalde muzan ama ben tanjiroyu efendileri yaptım✨) Douma: efendi tanjiro bu yeni öğrencim Akaza lütfen sonsuzluk kalesinde kalmasına izin verin... DKT(yani Demon King tanjiro): görünüşü ve kendisi güçlü birine benziyor eğer güçlü biriyse kazanmamıza katkı sağlar Akaza sonsuzluk kalesinde kalabilir... Douma: teşekkürler efendi tanjiro... *Douma ile akaza sonsuzluk kalesinden ayrılır* Akaza: yıldızlar ne kadar güzel... Douma: evet çok güzeller... *Akaza yıldızlara bakarken gözlerine bir ağırlık çöker ve doumanın omzunda uyuya kalır* Douma*içinden*: ne kadarda şirin! *Douma tarikatına gidip akaza'yı yatağına bırakır* Douma*içinden*: o kadar tatlıki yanına yatıp uyuyasım geliyor! Keşke öyle yapabilsem!
Eveet! Bir bölümün daha sonu artık hergün bir bölüm atmaya çalışıcam şuanda bir bölüm daha yapacağım! Birde size artık pamuk şekerlerim diycem o zaman bir sonraki bölümde görüşürüz pamuk şekerlerim!🌸🌸
(Toplam 245 kelime)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ne olursan ol sen benimsin♥ (Douma x Akaza
RomansaAllahımm bu kaçıncı douma x akaza hikayesi oldu ya? Neyse başlayak(Not: normalde adı hakuji ama ben akaza yaptım ve bu hikayede kanae yaşıyor