အပိုငျး -၂(Zawgyi)

8 0 0
                                    

အပိုငျး -၂

" အေးကွညျလငျ ဟဲ့ အေးကွညျလငျ "

"ဘာတုနျး မမွစိနျ ညကွီးမိုးခြုပျ သူမြားအိမျရှေ့ ဘာလို့အောျဟဈနရေတာလဲ"

" သွောျ မအောျလို့ရမလား ညညျးထိုးတာ မြားနပေီလေ ငါဒီအပတျ ဒိုငျရှငျးရတော့မှာ မနကျဖနျပဲ တနငျ်ဂနှေ ရောကျတော့မယျ နငျခုထိ မပေးသေးလို့လာအောျရတာပေါ့ အရငျအပတျက ကွှေးတှလေဲငါထိနျးပေးထားတာ ဒီအပတျ ငါမထိနျးနိုငျတော့ဘူးနောျ "

" မထိနျးနိုငျလဲ မပေးနဲ့ပေါ့ ကြှနျမ လဲရှာနတောပဲ မရတာတော့ ဘယျတတျနိုငျမှာလဲ"

"နငျ စကားကိုဝေ့လညျကွောငျပတျမပွောနဲ့နောျ နငျ့ကိုလဲ ဘယျသူမှရိုကျမထိုးခိုငျးဘူး မပေါကျတော့မှ ရှာလို့မရဘူးဆိုတဲ့စကား မပွောစမျးပါနဲ့ ရအောငျသာရှာပေး"

ညနကေ အိမျပွနျမိုးခြုပျသညျမို့ မှောငျကာမှ ရခြေိုးမိတော့ ရသှေငျ့တခေါငျးလုံး အုံနတောပငျ....  ထိပျကပျနာ ကွောငျ့ အမွဲ နှာမှှနျ နှာရညျကတြတျသူမို့ ရဆေိုရငျလဲ စောစောခြိုးကာ အအေးမပတျအောငျနနေတေဲ့ကွားက ထဖွဈတာမလို့ ဆေးသောကျပွီးလှဲနမေိတာ...
အမနေဲ့ ရပျကှကျထဲက ကောျမရှငျ အဒေါျကွီး ဒေါျမွစိနျရဲ့ အခြအေတငျ ဆူညံသံကွားတော့ တဆဈဆဈကိုကျနတေဲ့ခေါငျးက ပိုပိုဆိုးလာသလို...

" အမေ ရသှေငျလေး ခေါငျးကိုကျလို့အိပျနတော အသံလေးနညျးနညျးလြော့ပေးပါလား အနျတီ မွစိနျ မနကျဖနျ ညနလေောကျ ရယေဥျရှာပီး လာပေးပါ့မယျနောျ "

" ရယေဥျ ပွောတာကတော့ ယုံရလို့ အနျတီပွနျတော့မယျ နငျ့အမဆေို စကားကို ဟိုပွောဒီပွောနဲ့ပါအေ "

"အမယျ လာလာခညြျသေး ပေးမယျဆို ပွီးကောပေါ့ အေးကွညျလငျကိုမြား အထှနျ့နဲ့အကှနျ့နဲ့ "

" တောျပါတော့မမေရေယျ မောငျလေးနမေကောငျးလို့ပါ "

" အမလေး အိမျမှာလဲ ငါကွောကျရတဲ့သူက ခပျမြားမြားပါလား အရိပျထဲနပေီးလုပျရတဲ့သူက ခေါငျးကိုကျလိုကျ ဖငျကိုကျလိုကျ ငါ့သားကွီးလိုသာ ပနျးရံလိုကျလုပျရရငျ ခုခြိနျထိတောငျ သကျဆိုးရှညျပါ့မလားမသိဘူး"

တသွင်သွင်စီး Where stories live. Discover now