Pov Milo
Matt vroeg of ik bij hem kon slapen, in zijn bed! Ik kan het niet geloven. Ik ben nu een extra deken en kussens aan het pakken want anders krijgen we dat gezeik weer, ik beslis om ze van mijn kamer te pakken, ik slaap alleen boven dus ik moet de hele trap af met al die spullen maar het is het waard voor matthy. Ik glimlach bij de gedachte dat ik vanavond naast hem lig, ik sta voor zijn duur met wat kussens en een deken in mij arm, ik klop zacht op de duur wachtend op een antwoord. "Kom binnen!" Hoor ik matthy roepen, ik stap rustig naar binnen en ontmoet matthys mooie ogen die me aan staren. "Hey, ik heb de spullen" zeg ik als ik de spullen naar het bed gooi, matthy vangt de kussens en het deken en legt ze mooi naast zich. "Top!" Antwoord matthy. We kijken elkaar in de ogen aan, ik bewonder zijn gezicht het enige waar ik aan kan denken is hoe hij zo perfect. Ik kan uren naar hem staren. "Dus uhm wil je nu iets doen ofzo?" Zegt matthy om de stilte te breken. "Uhm..ja uh.." door zijn zin word ik uit me gedachtes gehaald. "Ja..we kunnen meschien een film kijken als je wilt..?" Vraag ik voorzichtig, ik ben bang dat hij nee gaat zeggen en het raar vind om met mij een film te kijken, alleen. "Ja hoor!" Zegt matthy terwijl zijn gezicht langzaam rood word. Bloost hij nou..? Vraag ik in mezelf. "Uh okay! Kies jij een film uit dan pak ik wat snacks van beneden" zeg ik als ik rustig naar de deur loop. "Ja prima komt goed" zegt hij glimlachend. "Okay tot zo dan" zeg ik lachend terug ik voel me wangen rood worden dus ik ren snel de kamer uit. Wat ben ik toch verliefd op deze jongen.
——————————————————————
Pov matthyIk en Milo gaan zo een film kijken, samen! Alleen! Het moment dat hij de deur uit loopt kan ik niet meer stoppen met lachen, zijn lieve woorden en zijn mooie lach herhalen zich maar in me hoofd. Ik haal mezelf uit deze gedachten en ga snel een film uit kiezen, uh wat zou ik kiezen een romantische film..? Nee dat word te akward een teken film...? Nee te kinderachtig een horrorfilm...? Ja! Dat is perfect! Ik zoek op Netflix op 'horror' en kijk door de opties heen. Nee.. nee.. meschien deze! Ik klik op de film: 'in the tall grass' (ik heb zelf deze film nooit gezien dus alles wat ik omschrijf over deze film klopt denk ik niet) milo komt net op het goede moment binnen, "zo wat ben jij snel" zeg ik giechelend, Milo moet glimlachen "ja ben net Max Verstappen" ik glimlach naar hem en sla 2 keer zachtjes naast me op het bed als teken dat hij naast me mag zitten. Hij snapt het teken meteen en komt zachtjes naast me zitten. "Dus heb je een film uitgekozen?" Vraagt hij met een lieve blik op zijn gezicht. "Uh ja deze!" Ik kijk naar het scherm en wacht op een reactie. "Zozo horror kan je dat wel aan?" Vraagt hij met een vieze smirk op ze gezicht. Ik moet lachen van zijn opmerkingen, "tuurlijk kan ik dit aan!" Zeg ik trots. "Prima maar ik gok dat je na 10 minuten al bang tegen me aan zit te liggen" zegt hij lachend, omg mag dat dan..? Ik voel vlinders in me buik na dat hij die zin afmaakten. "Huh wat..?" Vraag ik in de war en verbaasd.
——————————————————————
Pov miloKut kut kut ik heb het verneukt, godverdomme milo waarom moet je alles weer verneuken. Ik raak gestrest en nerveus, "uh uhm laat maar" zeg ik als ik voel dat ik roder en roder word. Ik schaam me kapot en probeer snel een nieuw onderwerp te bedenken, "ik heb wat snacks trouwens." Ik pak de doritos en 2 flesjes bier, "tada! Vind je dit goed of wil je liever wat anders want ik wil best eve naar beneden lopen en iets anders pakken?" Vraag ik lief hopen dat hij dat andere al is vergeten. Hij lacht, "hahahah dit is perfect! Je kent me te goed" ik glimlach zijn lach maakt me zo blij. "Dat is fijn" zeg ik tevreden. Hij pakt het deken en gooit het over ons allebei heen en gaat iets onderuitgezakt zitten dat hij meer ligt, ik volg hem in zijn bewegingen ik ga precies het zelfde liggen, voorzichtig verplaatst ik mezelf meer zijn kant op dichtbij hem. In me hoofd raakt het stil, ik heb het gevoel dat nu iets moet gebeuren, en er gebeurd ook echt wat want matthy komt gewoon ook ietsje dichterbij mij zitten. Me hart stopt even en ik pak de afstandsbediening "zou ik hem starten?" Vraag ik als ik zijn mooie blauwe ogen bewonder. "Ja hoor ik vind het prima!" Ik lach naar hem en zet dan de film aan. De film begint en het is elke keer best spannend maar niet spannend genoeg, dan opeens komt een jumpscare, ik schrik en knijp me ogen dicht van de angst, maar dan voel ik iemand die dicht tegen me aan kruipt en ze verstoppen zich in me armen ik krijg een riling over me hele lichaam als ik zijn huid voel. Het is matthy die dicht tegen me aan zit, bang van de film. Ik doe rustig me ogen open en zie hem dicht tegen me aan zitten, hij blijft zich verstoppen en ik denk niet na en sla me arm om hem heen voor comfort. Ik voel hem schrikken van mijn aanraking en hij kijkt langzaam op. Ik kijk hem in de ogen aan en voel mezelf rood worden. "Is het okay als ik me arm om je heen doe..?" Vraag ik voorzichtig, zijn mondhoeken gaan langzaam omhoog en hij schud zijn hoofd voorzichtig op en neer als ja. Ik lach naar hem en beweeg me hoofd dan terug naar het tv, ik voel hem het zelfde doen en we kijken de film af in elkaars armen. Matthy is midden in de film in slaap gevallen en ik besloot om ook proberen te slapen, ik sluit me ogen en val snel in slaap
——————————————————————
Pov koenIk zit op de bank tv te kijken, ik kijk snel op me horloge 2 over 9 in de avond meschien moet ik even checken op Matt. Ik zucht en sta op en doe het tv uit ik zet me bakje chips op het tafeltje voor me. Ik loop zachtjes naar Matt zijn kamer om niemand te storen als ik voor ze duur sta klop ik zacht wachtend op een antwoord, het blijft stil. "Ugh" zeg ik zuchtend en geïrriteerd. Ik zet mijn hand op de deur knop en draai hem mijn kant op, ik steek mijn hoofd door het spleetje die ik heb gecreëerd. "Kut deur" zeg ik zacht, ik kijk op en zie matthy verstopt in Milo's armen het ziet er echt fucking gay uit en ik walg. "Gatver gatver... zeg niet dat Matt en milo homo zijn..." fluister ik. Ik pak me telefoon en maak snel een foto en ga dan zo zacht mogelijk de kamer uit. Als ik me telefoon open zie ik de foto weer, ik kokhals en doe het snel weg. "Vieze tering flikkers" fluister ik voordat ik naar boven ga om te slapen.
——————————————————————1286 woorden, Omg sorry dat het zo lang duurde tot een nieuw deel 😭 maar ik ga me best doen om het weer eve bij te houden. ⚠️GEEN HAAT NAAR KOEN⚠️ het is maar een karakter. Dankje voor alle lieve reacties. het helpt echt heel erg met motiveren!❤️ xx van mij
♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎
JE LEEST
Waarom accepteer je ons niet?//mitthy
Romance♡Mitthy♡ Milo maakt altijd grapjes over dat hij matthy lekker vind of met hem wil zoenen, stiekem Zijn dit geen grapjes.. matthy krijgt altijd een warm gevoel als Milo zo'n opmerking maakt is hij nou verliefd op z'n beste friend? Milo heeft door da...