ꕺ I kissed the scars on his skin

342 9 4
                                    

Pov milo

Matthy is bij het laatste stukje verband, en neemt zijn tijd om het af te doen. Mijn hand ligt nog steeds op zijn boven been om hem een veilig gevoel te geven, om te laten merken dat ik om hem geef. Als het verband verdwijnt verschijnen de rode sneeën op zijn arm, een paar al bijna weg en een paar dat lijkt alsof het net gezet is, ik kijk er zorgvuldig naar. Ik merk dat matthy zich een beetje schaamt, "sorry.." zegt hij zacht bijna fluisterend, "nee het is oké" antwoord ik als ik op kijk naar zijn mooie blauwe ogen. "Zeg alsjeblieft geen sorry het maakt niet uit je bent nog even mooi.." zeg ik om hem wat zelfvertrouwen te geven. Ik lieg niet ik vind matthy nog even knap, lief en mooi niks zou er veranderden, nooit. Zijn ogen beginnen te stralen als ik mijn zin heb afgemaakt en hij voelt zich in een keer wat comfortabeler. "Dankje Miel die worden betekenen echt heel veel voor me.." antwoord hij met een lieve lach op zijn gezicht, mijn mondhoeken gaan ook omhoog, zijn lach maakt mij zo blij en die bijnaam maakt me gek.. "tuurlijk je hoeft je nergens voor te schamen" zeg ik. Matthys lach gaat niet meer weg en hij geeft me een knuffel, ik grinnikt een beetje en grijp hem dan stevig vast en doe me ogen dicht en geniet van dit moment. Ik kan voor altijd in zijn armen blijven. Ik geef hem zachtjes wat kusjes in zijn nek, en ik voel eerst een rilling over matthys lichaam maar dan voel ik aan zijn lichaamstaal dat hij het wel goedkeurt.

Pov matthy

Milo begint me te zoenen in me nek, ik schrok eerst een beetje maar daarna vond ik het een geweldig gevoel. Ik grinnik een beetje want het begint te kietelen omdat hij heel voorzichtig doet, hij heeft dit door en trekt weg en kijkt me weer in me ogen aan. Hij lacht een beetje mee, "wat zit je nou te lachen?" Vraagt hij grinnikt "nee niks het kietelende gewoon een beetje" antwoord ik. Hij kijkt me aan, zijn ogen gaan van boven naar beneden en terug, maar niet op de gemene manier, "oh?" Zegt hij met een grijns op zijn gezicht. Ik grinnik een beetje en voel dat ik een beetje rood word. Deze man maakt me veelte nerveus. Dan opeens pakt hij me nog een keer op me mond en duwt me op mijn bed, ik lig op me rug op me bed en hij zit boven me, deze keer is onze kus niet heel langzaam en liefdevol maar juist heel ruig en snel, ik weet niet wat ik zelf fijner vind maar nu valt dit wel in de smaak, hij verplaats zijn lippen naar me wang en van me wang naar me kaaklijn en zo weer naar me nek. Dit keer kietelt het niet dus niks te giechelen. Mijn hand gaat naar zijn haar en ik voel hem een zuigzoen maken al mijn gedachtens stopen en ik kan alleen nog maar op Milo focussen. Na een tijdje verplaats hij zijn lippen terug naar de mijne, we beginnen weer te zoenen en het gaat over naar tongen. Na een tijdje trek ik weg omdat ik buiten adem ben en hij doet het zelfde. Hij hangt nog steeds boven me en kijkt me diep in me ogen aan. "Matthy..wil je meschien mijn vriendje zijn..?" Vraagt hij nog steeds buiten adem. Ik grinnik een beetje en knik. "Tuurlijk wil ik jouw vriendje zijn Milo.." zeg ik nog half hijgend. Hij lacht en geeft me een zoen en laat zichzelf dan zakken op me, hij ligt rustig op me borst en ik streel zijn haar met mijn hand, zachtjes fluistert hij: "ik hou van je matt..meer dan alle sterren in de lucht" ik voel de vlinders in me buik weer helemaal los gaan en ik antwoord: "ik hou ook van jouw..meer dan jou gewicht" ik grinnik en Milo draai zijn hoofd naar me. "Vieze tering lijer" zegt hij dan al lachend. Ik lach mee en zeg: "grapje natuurlijk" hij schud zijn hoofd met een lach en gaat dan weer rustig op mijn borst liggen. Ik beweeg mijn arm naar de zijkant van mijn lichaam maar Milo ligt daar tuurlijk dus ik leg mij arm op zijn boven buik, de arm waar al mijn wonden op zitten.

Pov Milo

Ik lig op matthys borst te genieten van het moment en te denken wat er allemaal gebeurt is en het feit dat matthy me vriend is! We zitten gewoon in een relatie! Me lach komt niet meer van me gezicht af, matthys arm ligt op mijn boven buik en ik staar een beetje naar zijn littekens. Waarom doet hij dit tegen zichzelf? Die vraag blijft maar door mijn hoofd heen spoken. "Schat, mag ik meschien je littekens aanraken of doet dat teveel pijn?" Vraag ik lief, matthy antwoord: "oh ja hoor.. als je maar voorzichtig bent want het brand wel nog een beetje" "ik zou je nooit pijn doen" antwoord ik en ga dan rustig met me vingers over de littekens, je voelt hoe deep ze gezet zijn.. het zijn er best veel maar gelukkig is meer dan de helft al hersteld het enige wat overblijft zijn de littekens. Zachtjes zet ik mijn lippen op zijn littekens en wonden, ik zet voorzichtig wat kusjes op zijn arm en blijf dan staren naar de strepen op zijn arm. "Ik vind ze eigenlijk wel mooi.." fluister ik "vind je?" Fluistert Matt terug, "ja het ziet er eigenlijk heel stoer uit" zeg ik. Hij grinnikt en geeft me een kus op me hoofd. "Dankje Miel" zegt hij. Mijn glimlach word nog groter en ik word zelfs een beetje rood. Dan besef ik eigenlijk weer wat er deze ochtend gebeurd is..
"Uhm Matt.. wat moeten we doen met Koen want die gaat ons 100% niet accepteren..en meschien de andere jongens ook niet.." ik hoor matthy zuchten en ik voel hem met me haar spelen, "ik heb echt geen idee.. maar raoul accepteert ons, dat is zeker" "echt? Hoe weet je dat?" Vraag ik een beetje verbaasd. "Raoul was de eerste die wist dat ik gevoelens voor jou had en hij heeft me heel veel geholpen en accepteerde me" antwoord Matt. "Gelukkig hebben we al 1 iemand nu alleen Rob nog.. want Koen accepteert ons toch niet" zeg ik "ik denk dat hij ons wel begrijpt, Rob vond die story van Koen op insta al belachelijk" "oh dat lucht op, zullen we anders het vanavond vertellen aan Rob en raoul..?" Vraag ik zachtjes ik wil het liefst zo snel mogelijk uit de kast komen want anders moeten we zo sneaky doen. "Vertellen we dan dat we op mannen vallen..?" Zegt Matt die nog steeds geconcentreerd met me haar aan het spelen is. "Kan ook maar ik bedoel eigenlijk vertellen over dat we in een relatie zitten." Antwoord ik met een beetje een bange stem straks word hij boos omdat ik al zo snel uit de kast wil komen.
"Uh..ja hoor als dat je gelukkig maakt dan ja.." zegt matthy een beetje twijfelachtig, "het hoeft niet hè schat" zeg ik snel, "nee nee vanavond is goed, hoe langer ik het geheim ga houden hoe moeilijker het word om uit de kast te komen" zegt hij beslist en met een sterke stem.
——————————————————————
1290 woorden
Broer ik kan echt geen smut schrijven 😭 dus dit hele boek word smut vrij want ik word er echt akward van trouwens ALS IEMAND NOG IDEEËN HEEFT LAAT HET WETEN want ik heb geen inspiratie 😿 nou ja dit was het weer tot latorrr
Groetjes van mij 💕

Waarom accepteer je ons niet?//mitthy Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu