0

18 2 3
                                    

Ortak salonunun girişine pusuda yatıp avımı bekliyordum. Ayak sesleri gelmeye başlamıştı gelen kişinin kim olduğunu anlamak için zihnine girdim. Gelen kişi son zamanlarda kafası patlayacak kadar dolu olan avımdı, Dracoydu.

Düşüncelerinin arasında okadar boğulmuştu ki normalde az da olsa bana karşılık verebilecekken şu anda bunu yapması imkansızdı. Güzel, rahatça kimse ayağıma dolanmadan onu etkisiz hale getirebilirim.

İstediğim mesafeye geldiğinde saklandığım köşeden çıktım aramızda iki adım vardı, elimdeki eterle banyo yaptırdığım kalın bezi şap diye suratına yapıştırdım. Draco laps diye geriye doğru düştü. Bayıldı heralde, eterden olmasa bile bezi yapıştırırken uyguladığım ivmeden dolayı bayılmıştır. İvt. İnş ölmedi...

Şimdi diyeceksiniz sen cadısın yapsaydın iki büyü ne gerek var bu kadar aksiyona, neden yani neden?
Kaplumbağa deden 🐢 şaka şaka eğlencesine yaptım ehehehehh.

Tam yere çöküp bezi ölüp ölmediğini anlamak için aralamıştım ki hiç beklemediğim birinin donup kalmış bir şekilde beni izlediği fark ettim. Biri gelseydi düşüncesini ta uzaktan fark edeceğim için rahat hareket ediyordum. Ancak onun, zihnini mükemmel bir şekilde kapatan kişinin, beni yakalayacağını tahmin etmemiştim.Tom Riddle'ın.

Cafer bez getir

İvt bu bölüm trailer gibi bişi işte buraya kadar okuduysanız tşkler sonraki bölümde görüşürüz(bir 7-8 yıla anca yazarım dhdhdbjsjs şaka şaka)
Oylamayı unutma bebek 🙈

 Kaplumbağa Merl /Harry Potter/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin