Bölüm 1

14 4 7
                                    

"Arin!" "Arin uyansana kızım okula geç kalıyorsun" alarmımın sesine eşlik eden annemin sesiyle yumuşacık yatağımda gözlerimi açtım. Ne güzel bir uyanma..

Okul neden var ki,okulun olmasını anlıyorum ama neden biz öğrenciler daha karga bokunu yemeden uyanıyoruz?

Oflayarak yatağımdan kalktım.Odam da ki banyoya ilerleyip elimi yüzümü yıkadım,odama geri dönüp yeni okulumun formasını giydim.

Evet,yeni okulum... eski okulumdan atıldığım için canım abimin okuluna gidicem ve bu gün ilk günüm . Biraz heyecanlıyım çünkü ilk defa okul değiştiriyorum ve yeni ortam yeni arkadaşlar korkutuyor biraz.

 Biraz heyecanlıyım çünkü ilk defa okul değiştiriyorum ve yeni ortam yeni arkadaşlar korkutuyor biraz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

forma


Saçımı tarayıp açık bıraktım ve odamdan çıkıp aşağı indim. Mutfağa ilerledikçe burnuma güzel kokular gelmeye başladı,anlaşılan annem yine döktürmüştü.

Mutfağa girdiğimde abimi yemek yerken buldum bazen kendine engel olamayıp çok fazla yiyordu ama beslenmesine dikkat ediyordu etmek zorundaydı çünkü basketbolcuydu.

"kızım ilk günden okula geç kalmaya mı çalışıyorsun?" sandalyeyi çekip otururken konuştum "biliyorsun anne sabah erken kalkamıyorum"  ağzıma bir kaç kahvaltılık atıp ayağa kalktım "abim yüzünden geç kalıcaz bence" hala yemek yiyordu doymak bilmiyor gerçekten.

"yesin kızım okulda çok yoruluyor" abim bana ter bakışlarını yolladı "sanki her zaman yiyorum" diyip ayağa kalktı çantasını yerden aldı ve kapıya doğru ilerledi anneme el sallayıp abimin peşinden gittim.

Abim ondokuz yaşın olduğu için araba sürebiliyordu okula bir yıl geç başladığı için şu an 12. sınıf ben de 11 im abimin kırmızı bebeğine bindikten sonra kemerimi taktım.

Az kalsın söylemeyi unutuyordum abim arabasını bebeğiymiş gibi sever yani ikimizden birini seç desem büyük ihtimalle arabasını seçer.

15 dklık yolun sonunda okula ulaşmıştık abim okulun bahçesine parkettiğinde arabadan indik. etrafa iyice baktım burayı önceden abimin maçı için gelmiştim ve güzel bir okuldu.Umuyorum ki içeride ki insanlarda iyidir.

Okulun büyük kapısından  içeri girdik ve merdivenlere yöneldik çünkü müdürün odası o kattaydı. Merdivenlerden çıkarken biri abimin omzuna koluna attı dikkatli baktığımda onun han abi olduğunu gördüm abimin en yakın arkadaşıydı ve onu birçok kez görmüştüm o da basketbol takımındaydı. "oo prensesi getirmişsin doyoung" 

evet bir de bu vardı abimin arkadaşlarının bazıları bana prenses dedi.

"merhaba han abi nasılsın?" gülümsedi "iyiyim sen nasılsın heyecanlı mısın?" müdürün odasına doğru ilerlerken "iyiyim ama biraz heyecanlıyım yeni arkadaşlar falan" kolunu abimin omzundan çekti "endişelenme abilerin burda bir şey olursa bize söyle " gülümsedim.

çocukluktan beri arkadaşlardı ve beni kardeşi gibi görüyordu gerçekten sanki iki abim varmış gibi..

Müdürün kapısını tıklattım ve gel sesini duyunca sadece ben içeri girdim. "otur bakalım Arin" gösterdiği tekli koltuğa oturdum. "doyoung un kardeşi olduğunu biliyorum o derslerinde ve okul içi faaliyetlerde çok iyi bu yüzden senden de aynı performansı bekliyorum.Eski okulundan atılma sebebini öğrendim ve ben okulumda böyle bir şeyin olmasını istemiyorum."

İnsanlar yine bilmeden konuşuyor...

Ses çıkarmadım ve başımla onayladım "hangi sınıftayım peki?" "11A" ayağa kalkarken "tamam teşekkür ederim" diyip odadan çıktım. Abim ve han abi kapının önünde beni bekliyordu "hangi sınıftaymışsın" dedi abim "11A" dedim.

"güzel bizim takımdan birileri var" dedi han abi. "dersin başlamasına ne kadar var?" dedim "15 dk" dedi abim .

"basketbol sahasına gidelim mi son 5 dk kala geliriz" dedi han abi "olur" dedim ve arka bahçeye indik.

Basket sahasının içinde 6 kişi maç yapıyordu biri abimi görünce "kaptan" diye bağırdı el salladı.  Yanlarına doğru yürürken sahadaki siyah saçlı  çocuk bu tarafa bakmadı ve topu potaya attı.Tam girmesini beklerken tok potanın kenarına çarptı...

Kahretsin

ve topun kafama gelmesi bir oldu . o şiddetli geriye sendeledim ve başımın dönmesiyle yere düştüm.

"Arin!"



yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın..<33333

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 01, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YILDIZLI SOKAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin