2 " Daha yeni tanışıyoruz ufaklık "

12 1 0
                                    

Gözüme direkt ılışan ışıkla uyandım.
ellerimle güneş ışığını kapatmaya çalıştım. Sadece beyaz güneşlik vardı biraz doğrulup onu tamamen çektim.
Tamamen doğrulup sırtığımı yatağın başlığına yasladım. Telefonum hemen dibimdeydi elime alıp mobil verimi açtım bir kaç mesaj fakat önemsizdi. Yataktan kalkıp içeri geçtim

Pencereden dışarıya baktığım da herkes işinde gücünde gözüküyordu. Kapının önünü temizleyen kadınlar,top oynayan çocuklar işe giden adamlar ya da kahvehane miydi.. düşüncelerimden sıyrılıp,dün aldığım atıştırmalıklardan biraz atıştırdım ve telefonumu elime alıp burayla ilgili detaylı araştırma yaptım.
Tahmini 10 dakika sonunda eski bir site buldum.
Yeşilay Mahallesinde Yeni Bir Olay !
Gece kulübünde para aklandığı ve kumar oynandığı dedikoduladı kulaktan kulağa yayılıyor.Polis araştırmaları sonucunda hiçbir şey bulunmadı fakat ...

kapı tıklatma sesi

korkuyla irkildim ve telefonu bıraktım kapıya doğru ilerlerken delikten baktığımda yaşlı bir kadın gözüküyordu.
kapıyı açtım.
"Merhaba kızım,umarım sen o sundur."
gözlerimi kısarak sorguladım
"Merhaba hanımefendi,kimim?
kadın birşey söylemeden içeriye girdi ve kapıyı kapattı şaşkınla onu izlerken,

"Yoksa sen Derin misin ? Hikmet Çetin..

sözünü kestim " babamı nerden tanıyorsun? "

gülümsedi ve koltuğa oturmamı işaret etti.
"Bak kızım ben Sevgi,baban hiç benden bahsetti mi bilmiyorum ama ben senin eninde sonunda buraya geleceğini biliyordum.Seni uyarmam gereken bazı konular var."

Evet ya babamın bahsettiği kadın bu olsa gerek,

Nefessiz şekilde pür dikkat kadını hem dinliyordum hem inceliyordum diz altı beyaz mavi çiçekli yarım kollu bir elbisesi vardı saçları topluydu açık tenli ela gözlü bir kadındı..

"Seni uyarmam gereken konu,bu semt hiç tekin değil Derin. Bende buraya gelmeni istemezdim fakat imkanın olmadığını biliyorum dilerim ki okul okuyup bırak bu semti bu şehirden kurtulman.Buranın garip kuralları ve ahlakı var.

Garipsedim,kural ha.. O marketteki amca da aynısını ima etmişti.

" Biliyorum karışık gelicek,kolay şeyler yaşamadın. Babanın bu evine zorunlu geldin hayatın değişti düzenin bozuldu.
Burda meraklı olmazsan ve insanlarla gereksiz sohbete girmezsen paranı okulunu halledip iyi bir eve taşınana kadar güzelce geçinirsin."

merakla sordum "Neyden bahsediyorsunuz Sevgi Hanım lütfen konuyu açar mısınız ?"

duygusallığı sevmiyordum yani duygularımı insanlara belli etmeyi bunun sonu sağlıklı olmuyordu çünkü.

"Sevgi teyze" dedi gülümseyerek.
"Ha?" dedim bir an anlamayarak.

Elini elime uzattı. " Bana Sevgi teyze diyebilirsin baban seni bana emanet etti Derin daha detaylı konuşuruz zamanı gelince seni asıl uyaracağım konu İzay bey ile ilgili."

"İzay da kim ?"

İzay deyince biraz yüzü düşmüştü Sevgi teyzenin, kafası karışık gözüküyordu.

"İzay burdaki çoğu dükkanın ve evin sahibi bir adam evet biraz garip gelebilir bu konuda kendi içinde baya detaylı ama tehlikeli birisi burdaki çoğunluk herkes onun adamı onun işleyişle çevirili buralar." dedi

Ne kadar garip bir isim.. Neydi bu şimdi film dizi veya bir kitap mı psikolojik sorunlu mu bu adam.

" Burda mı yaşıyor o da bana karışır mı ? başıma kötü şeyler gelsin istemiyorum yaşlı birisi mi.." Sevgi teyze beni susturdu daha sorularım bitmemişti ki oysa her neyse.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 01, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sahip Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin