Evettt yeni bölümle karşınızdayım çok konuşmak istemiyorum sadece oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayınn.
İyi okumlar bebişlerimm💞
~~~~~~~~~~~
Üstüme atlayan kişi sayesinde uykumun en tatlı yerinde uyanmıştım.
Kötü bakışlarımı Jungkook'a yollarken
"Saat kaç Kook!" Dememle sırıtarak benden uzaklaştı "Yedi olabilir emin değilim." Diyince yastığımı alıp kafasına fırlatırken bir yandan bağırıyordum."Sabahın köründe evimde ne halt ediyorsun Tanrı aşkına!!"Attığım yastığı yakalayıp "Erken uyandım uyuyamayınca da sana geleyim dedim nolmuş yani bir iki saat erken geldiysem." Demesiyle sinirle gülüp "Yani ben uyuyamadım sende uyuma diyorsun öylemi gerizekalı" Dememle kafasını sallayarak onayladı. Uyumayı sevdiğimi bildiği için yapıyordu pislik.
"Kalk da kahvaltıyı hazırlayalım madem erken geldin bir işe yara" Diyip aşağıya inerken sızlanmalarını duyuyordum. "Sızlanma sen kendin kaşındın bu kadar erken gelmeseydin yapmak zorunda kalmazdın." "Of hyung offf" Demesiyle kafasına bir tane patlattım "Sus da yardım et."
Jungkook'un sızlanmaları eşliğinde kahvaltıyı hazırlamıştık saate baktığımda 9'a geldiğini görmemle Kooka dönüp "Jin ve Yoongi hyungu ara da gelsinler bende duşa giriyorum." Deyip cevap vermesini beklemeden odama çıktım.
Kısa bir duşun ardından aşağıya indim. İnmemle kapının çalması bir oldu.
Jungkook'a ben bakarım diye seslendim.
"Hoşgeldinizz" Diyerek kapıyı açarken bana somurtarak bakan bir Yoongi hyung görmeyi beklemiyordum."Hiç hoşbulmadım Taehyung. Sabahın köründe çağırmak zorunda mıydın uykumun en güzel yerindeydim" d
Diyerek içeriye geçti. Onun arkasından da ona kahkahalar ile gülen Jin hyung girince kapıyı kapatıp peşlerinden içeriye geçerken cevap verdim."Hyung sen birde beni düşün şu taşvan kılıklı yüzünden sabahın yedisinden beri ayaktayım." Susmamla Jungkook hemen savunmaya geçti " Ne olmuş yani bir gün erken kalktıysanız amma sızlandınız siz de ya" Yoongi hyunla ona kötü bakışlarımızı yollarken Jin hyung hala bize gülüyordu.
En sonunda gülmeyi kesmeyi başarabildiğinde "Tamam susun hadi kalkın da kahvaltı yapalım." Diyerek mutfağa gitti. Bizde onun arkasından mutfağa geçip masaya oturduk ve yemeğe başladık.
Jungkook kıtlıktan çıkmış gibi yerken ona garip garip bakıp ağzımdakileri çiğnemeye devam etmemle dişimin sızlaması bir oldu. Bir haftadır böyleydi ama konser günüm yaklaştığı için fırsat bulup doktora gidememiştim. Konserden sonra dişçiye gitmeyi unutmamam gerekiyordu.
O sırada yüzümü buruşturduğumu gören Jin hyung "Bir şey mi oldu niye yüzünü buruşturdun?" Diye sormasıyla ona döndüm " Dişim sızladı bir an yok bir şey " Diyerek yemeğe devam ettim.Zar zor da olsa yemeğimi yedikten sonra hep beraber mutfağı toplayıp salona geçtik.
Dişim hala sızlıyordu ama acile gidip daha beter etmek istemediğimden ağrı kesici içmek için mutfağa geçtim. İlacı içerken arkamdan Jungkook'un seslenmesiyle ona döndüm.
"Ne içiyorsun hyung hayırdır,iyi misin?" "Dişim sızlıyor demiştim ya onu için ağrı kesici içiyordum." Kafasını sallayarak yanıma geldi. "Niye acile gitmiyorsun?" Demesiyle "Acilde doğru düzgün bir şey yapamıyorlar ki daha da beter edip yolluyorlar özelden de randevu almaya uğraşamam yarın konser var zaten ondan sonra hallederim artık."Ben sustuktan bir iki dakik sonra Jungkook bana dönerek "Hyung benim diş hekimi bir arkadaşım var işinde de çok iyidir müsaitse istersen ona gidelim hem daha fazla kötülemezsin." Diyince bu ağrıyı çekmektense gitmek daha mantıklı olduğu için "Tamam sen konuş boşsa gidelim hemen." Dememle içriye gidip telefonunu aldı ve bahsettiği arladaşını aradı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dentist☆
FanfictionÜnlü şarkıcı Kim Taehyung ve işinde en iyisi olan dişçi Park Jimin Eğlence amaçlı yazıyorum pek ciddi bir şey beklemeyin,birazcık klişe olabilir onu göze alarak okursanız sevinirim. Yan shipler: sope,namjin Başlanğıç tarihi: 28.09.2023 Bitiş tarihi...