Evett yeni bölümle geldimmm
Biliyorum biraz fazla ara verdik ama sınavlarımdan dolayı bölüm yazmak için hiç vaktim yoktu ara tatile girince de hemen yazdım anca atabiliyorum...
Bundan sonra bu kadar ara vermeden tamamlayacağım inşallahh
Daha fazla konuşmadan sizi bölümle baş başa bırakıyorumm
Oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayınn
İyi okumalarr🫶🏻💫
-------------------------‐----
Dün akşam tekrar konuşarak buluşma saatini ve yerini ayarlamıştık. Hepimizin rahat olabileceği bir yer olması için Yoongi hyunglarla beraber sık sık gittiğimiz bir piknik alanına gitmeye karar vermiştik.
Kahvaltımızı orada yapmaya planladığımız için erkenden kalkmıştım. Kısa bir duştan sonra yiyecek bir şeyler yapıp çantaya koyduktan sonra üstümü giyinmek için yukarıya çıktım. Rahat bir şeyler giyecektim sonuçta pikniğe gidiyorduk.
Bir kaç dakika dolabımla bakıştıktan sonra üstüme kısa kollu beyaz bir tişört, üstüne krem rengi bir süveter ve altıma mavi bol bir pantolon giymeye karar vermiştim. Daha sonra takılarımın olduğu masanın yanına gidip bir kaç tane kolye ve bileklik taktıktan sonra aynadan kendime bakarken bir şeylerin eksik olduğunu düşünüp çekmeceden bir tane de şapka çıkarıp takmıştım.
Eşyaları arabaya yerleştirirken bir yandan da Jungkook'a 10 dakika içinde aşağıda olmasına dair bir mesaj atıyordum. Çok fazla araba kalabalığı olmasın diye iki araba gitmeye karar vermiştik. Ben ve Namjoon hyung diğerlerini alacak ve piknik alanında buluşacaktık. Bende evlerimiz birbirine yakın olduğundan Jungkook, Jimin ve Jin hyungu alacaktım. Namjoon hyung da Yoongi ve Hoseok hyungu alacaktı.
Jungkook'un evinin önüne geldiğimde nerede kaldığını sormak için arayacaktım ki o sırada kapıdan çıktığını görüp beklemeye başladım. Bir yandan da Jimin'e gelmek üzere olduğumuza dair bir mesaj atmıştım.
Jungkook'un bagaja eşyaları koyup arabaya binmesiyle arabayı çalıştırırken "Günaydın Kookiee" "Günaydın hyungg, nasılsınn" " İyiyim sen nasılsın bakalım" "Bende iyiyim hyung" Diyerek şarkı açmak için telefonunu çıkardı.
En sonunda Jimin'nin evinin önüne geldiğimizde Jimin'nin zaten kapının önünde beklediğini görmemle yüzümde ufak bir tebessüm oluştu. Nedense gözüme çok tatlı gelmişti. Üstüne giydiği şeyler ile tam bir civcive benzemişti.
Düşüncelerimden sıyrılıp arabayı evin önüne çektim. Jimin elindekileri bagaja koyup arabaya binmesiyle neşeli neşeli konuşmaya başladı. "Günaydınn~~" "Günaydın Jiminiee" "Günaydın hyungg" "Nasılsınızz" "İyiyiz, sen nasılsın Jiminahh" "Bende iyiyimm" Demesiyle gülümseyip onayladım.
"Biriniz Jin hyung'u arayıp gelmek üzere olduğumuzu söyleyebilir mi?" Jungkook beni onaylayıp Jin hyung'u aradı ve aşağıya inmesini söyledi. En sonunda evine vardığımızda Jin hyung da arabaya bindi ve yine ufak bir selamlaşmadan sonra sakince müzik dinlemeye başladık.
Piknik alanı şehrin biraz dışında olduğu için yolumuz yaklaşık bir saat sürmüştü. Vardığımızda Namjoon hyungların da geldiğini ve örtüleri sermeye başladıklarını görmemizle eşyaları alarak yanlarına ilerledik.
Yoongi hyungun "Keşke akşam gelseydik niye sabahın köründe geldik ki..." Adlı konuşmasından sonra masayı kurup yemeklerimizi yemeye başladık.
Yan tarafımda oturan Jimin'nin kulağıma fısıldaması ile dikkatimi ona verdim. "Dişin nasıl oldu,ağrımıyor değil mi?" Bu kadar düşünceli olması içimi yumuş yumuş yapmıştı. Cevap vermediğimi fark edip "Hayır ağrımıyor, sayende gayett iyiyim" Diyerek göz kırpmıştım. O da bana gülümseyerek yemeğine döndüğünde Jin ve Hoseok hyungun bize bakarak sırıttığını fark etmemle kaşlarımı çatıp 'ne var' dercesine kafamı salladım ama hiç bir şey olmamış gibi önlerine dönmüşlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dentist☆
FanficÜnlü şarkıcı Kim Taehyung ve işinde en iyisi olan dişçi Park Jimin Eğlence amaçlı yazıyorum pek ciddi bir şey beklemeyin,birazcık klişe olabilir onu göze alarak okursanız sevinirim. Yan shipler: sope,namjin Başlanğıç tarihi: 28.09.2023 Bitiş tarihi...