Seungmin ve Felix'le konuşarak geldiğimiz yoldan benim eve varmamla ayrıldık.
Kapıyı çalıp beklemeye başladım.
"Hoş geldin oğluşum."
" Merhaba anne." dedikten sonra ayakkabılarımı çıkarıp içeri girdim.
"Aç mısın bebeğim yemek hazırlayım mı hemen?"
Annemin sorduğu soruya başımı olumsuz anlamda salladım.
"Aç değilim, okulda yemiştim bir şeyler." dedim çantamı odama koyarken. Annemde peşimden geliyordu.
"Nasıl geçti günün? Tanıştın mı birileriyle?" annem heyecanlı bir sesle sordu.
"Güzeldi ve evet tanıştım." gülümseyerek onu yanıtladım. Annemde kocaman gülümseyip dinlenmek için beni yalnız bıraktı.
Üstümü değiştirip, elimi yüzümü yıkadıktan sonra cam kenarındaki yatağıma oturdum ve dışarıya baktım. Birkaç küçük çocuk oyun oynuyordu.
Yatağıma uzanıp komidinin üstünden okuma kitabımı alıp okumaya başladım.
Birkaç dakika sonra telefonuma gelen bildirim sesiyle odağım telefona döndü. Yine mağazalardan gelen mesaj olmalıydı. Umursamayıp kitabıma geri döndüğümde, art arda gelen bildirimle telefonu elime aldım. Felix beni bir gruba almıştı. Grupta sadece Seungmin, Felix ve ben vardım. İlk önce numaramı nerden aldığını düşündüm. Tabii ya ben vermiştim. Gelen mesajlara baktım.
hey seungmin you're lying
felix
artik bff oldugumuz icin
boyle bir grup kurdumseungmin
salakfelix
sensin salakjisung
merhabaafelix
ya jisung sen ne kadar kibar birisin
yerim seniseungmin
evet cok kibar keske sende oyle olsanfelix
ya senin canin dayak yemek mi istiyorseungmin
hah sen mi doveceksin benijisung
tamam tamam tartismayin
ve ayrica
tesekkur ederim felixfelix
😽🥺💕💓💗
ha bu arada aksam changbinlerin
basketbol maci var hepiniz benimle geliyorsunuz 😍🤪seungmin
off yine mifelix
evet askim
chani izlemek icin
kosa kosa gelecegini biliyorum zaten 🤠seungmin
😑🙄jisung
aileme sormam lazim izin
verirlerse gelirimfelix
hadi kos hemen sorrjisung
tamam bekleyin
(16:38)
izin verdiler ama mac saat kacta?
(16:43)felix
20:30 gibi basliyorseungmin
biz seni gelip alirizjisung
tamamdir aksam gorusuruz o halde 🙋🏻♂️seungmin
gorusuruz sincapfelix
gorusuruzzz 💗
✓✓Gülümseyerek telefonu kapattım. İlk defa bu kadar gülümsüyor ve mutlu hissediyordum. Derin bir nefes alarak kitabıma geri döndüm.
Ne kadar zaman geçmişti bilmiyorum ama kitap okumaktan artık gözlerim yorulmuştu. Annemin akşam yemeğine çağırmasıyla kitabı yatağıma bırakıp ayağa kalktım ani kalkışım yüzünden gözlerim kararmıştı. Biraz bekleyip kendime geldikten sonra terliklerimi giyip mutfağa ilerlemeye başladım.
Masaya oturduğumda acıktığımı farkedip hemen yemek yemeye başladım. Yemeğimizi yerken babamın okulla ilgili ve günümün nasıl geçtiği hakkındaki sorularını cevapladım.
Yemek faslı bittiğinde sofrayı toplayıp anneme yardım ettim. İşim bittiğinde odama geçtim. Saat çoktan 20:00 olmuştu.
Hızlıca dolabımı açıp baktım. Gri bir eşofman üstüne bol ve uzun beyaz tişörtümü giyindim.
Telefonuma gelen bildirimlerle elime aldım.
hey seungmin you're lying
felix
bebis geldik bizjisung
tamam iniyorum hemen
✓✓Telefon kılıfımın arkasına bir miktar para koyup, annemle babama haber verdikten sonra beyaz spor ayakkabılarımı giyip aşağı indim. Felix ve Seungmin binanın duvarına yaslanmış beni bekliyorlardı. Onlara baktığımda aynı benim gibi eşofman giydiklerini görüp gülümsedim.
"selam" dedim elimi sallayarak.
"selam" diyip aynı anda konuştuklarında hepimiz gülmüştük. Felix hızlıca yanıma gelmiş ve koluma girmişti. Cıvıl cıvıl birisiydi.
Yürürken tekrardan Changbin'e ne kadar aşık olduğunu anlatıyor bazen iç çekip gülümseyerek susuyor sonra anlatmaya devam ediyordu.
Parka geldiğimizde basketbol sahasında olan kalabalığa baktım. Gözlerim tekrardan o çocukla kesişti. Sanki baktığımı hissetmiş gibi direkt olarak bana bakıyordu. Ama anlam veremediğim bir şey oldu.
Kalbim çok hızlı atıyordu.
Gözlerimi ondan ayırıp Felix'in beni çekiştirerek getirdiği banklara oturduk. Changbin bizim tarafa bakıp gülümsedi. Anlaşılan Changbinde Felix'e karşı boş değildi. Seungmin'e baktığımda elindeki telefonundan video izlediğini gördüm. Gülüp tekrardan bakışlarımı sahaya çevirdim.
Bir süre sonra ise maç başlamıştı.
-
ay nasil sizce guzel ilerliyor mu? oy ve yorum sayisi cok dusuk cok uzuluyorum
BU ARADA BIR SONRAKI BOLUM FAVORIM
-helen