Beomgyu gökyüzünü izlerken birşeyler düşünmeye başladı. Güzel bir hayat yaşıyordu, mutluydu, güzel bir ailesi, yakın arkadaşları, iyi bir okulu ve daha bir çok şey. Ama bir anda herkesten uzaklaşmıştı ve bir çete liderinin yanındaydı. "Garip" dedi beomgyu. "Çok garip" birkaç dakika sonra artık uyumaya karar verdi. Işıkları kapattı ve yatağına girdi. Nasıl uyuyacağını bilmiyordu, hala korkuyordu zar zor gözlerini kapattı ve uykuya dalmaya çalıştı.
Yeonjun çalışma odasındaki işlerini sonunda bitirmişti. Saate baktı ve 01.15 olduğunu gördü. Bugünlerde fazla savaş olmuyordu, olsa da yeonjun genellikle evde oluyordu. Adamları yıldan yıla güçlenmişti o yüzden fazla endişe etmiyordu. Çalışma odasından çıktı ve kendi odasına doğru yönelirken beomgyu'nun odasının kapısının açık olduğunu farketti. Sessizce kapıya doğru yaklaştı ve kapının arasından beomgyu'yu izledi. "Çok yakışıklı, mükemmel yüz hatlarına sahip, dudakları, gözleri herşeyi mükemmel." diye düşünüyordu yeonjun. Birkaç dakika sonra kendine geldi ve kapıyı kapatıp kendi odasına gitti. Uyumaya çalışırken aklı hep beomgyu'daydı, onu düşünüyordu.. Sadece onu.
Sabahın erken saatlerinde beomgyu uyandı. Yavaş yavaş gözlerini açtı zar zor uykuya dalmıştı ve boynu tutulmuştu. Masanın üstünde kahvaltısını gördü, aç olduğu için hemen yiyip odadan çıktı. Oturma odasına gitti ve koltukta oturan yeonjun'u gördü.
YEONJUN
GünaydınBEOMGYU
A e şey a günaydınYEONJUN
Kahvaltı yaptın mı?BEOMGYU
E şey evet yaptımYEONJUN
Güzel, ayakta durma gel otur.*beomgyu yavaşça ilerledi ve yeonjun'un yanına oturdu*
BEOMGYU
Şey.. Aileme noldu?YEONJUN
Sence?BEOMGYU
Bende sana soruyorum cevaplasana am-pardon...YEONJUN
Normal evlerindelerBEOMGYU
E beni sormadılar mı?YEONJUN
Yurt dışına kaçtı dedimBEOMGYU
NE NE NE YA SEN MAL MISIN? YURT DIŞINA KAÇTİ NE DEMEK? BENİM DOĞRU DÜZGÜN İNGİLİZCEM BİLE YOK BAŞKA SÖYLEYECEK YALAN MI BULAMADIN?YEONJUN
Ne bağırıyorsun?BEOMGYU
E şey özür dilerim. Ben neden seninle yaşıyorum? Yani ailemle kalsam. Hala sevgili olabiliriz ya haniYEONJUN
Bana fikir verme.BEOMGYU
BEN BELKİ AİLEMLE YAŞAMAK ISTİYORUM*yeonjun elinde oynadığı bıçağı beomgyu'ya yöneltti. *
YEONJUN
Daha fazla konuşmaya devam edecek misin?BEOMGYU
H-hayırYEONJUN
Güzel*oturma odasının kapısında birkaç tane koruma belirdi. Yeonjun koltuktan kalktı ve korumalar ile birlikte odadan çıktı. Beomgyu derin nefes alıp veriyordu. Böyle birşey olmasını beklemiyordu. Koltuğa uzandı ve telefonu ile ilgilenmeye başladı.*
Birkaç saat sonra yeonjun elleri kana bulanmış bir şekilde eve geldi. Ellerini yıkayıp, üstünü değiştirdi ve oturma odasına beomgyu'nun yanına geldi. Beomgyu uyuya kalmıştı. Yanına yaklaştı ve saçını okşamaya başladı. Beomgyu'yu kucağına alıp odasına götürdü, beomgyu'yu yatağına yatırdı ve Yeonjun da yanına yattı. Kısa bir süre sonra Yeonjun da uykuya daldı.
Gece 02.40 saatlerinde evde bağırışlar duyan Yeonjun ve beomgyu aniden uyandı. Ne olduğunu anlamamışlardı. Yeonjun hızlıca kapıya koştu ve odanın kapısını açıp başını uzattı. Yanlarına bir koruma yaklaştı.
YEONJUN
GECE GECE NOLUYOR AMINAKOYİMKORUMA
Efendim saldırıya uğradıkYEONJUN-BEOMGYU
NEYEONJUN
BAŞKA SAAT Mİ YOK AMK SALDIRI İÇİNKORUMA
Efendim sizi başka bir malikaneye götürmemiz gerek arka kapı boşta şuanda hızlı olunYEONJUN
TamamYeonjun beomgyu'nun kolundan tuttu ve koruma ile birlikte arka kapıya doğru koşmaya başladılar. Ama farketmedikleri bir şey vardı. Karşı çetenin lideri içeriyi girmeyi başarmıştı ve yeonjun'u vurdu.
Beomgyu'nun gözünden yaşlar akmaya başladı. Yeonjun'u tuttu ve kan akan yere tişörtünden kopardığı kumaş parçasını bastırdı. Diğer korumalarda karşı çetenin liderini öldürdü. Yeonjun'u hemen hastaneye götürdüler. Arabada beomgyu yeonjun'un yanından 1 saniye bile ayrılmadı. Beomgyu'nun gözlerinden yaşlar akmaya devam ediyordu. En sonunda hastaneye ulaştılar ve yeonjun'u bir odaya aldılar. Beomgyu bekleme salonunda dört dolanıyor, yeonjun'a bir şey olmaması için dua ediyordu. En sonunda doktor yanlarına geldi ve konuşmaya başladı.
DOKTOR
Yeonjun bey'in durumu stabil. Mermi sağ akciğerine gelmiş. Sol'a gelmiş olsaydı şuanda ölmüş olurdu. Bir kaç gün daha hastane de gözetim altında tutulması gerekiyor. Mermiyi çıkardık ama çok kan kaybetmiş ve akciğeri zedelenmiş. Her an kötü bir şey olabilir, o yüzden tetikte kalmak istiyoruz.BEOMGYU
yeonjun ölmeyecek demi?DOKTOR
Onu maalesef bende bilmiyorum. Şu anlık söyleyebileceklerim bu kadar. Geçmiş olsunBEOMGYU
T-teşekkürlerBeomgyu bekleme salonundaki koltuklara oturdu. Ne yapacağınızı bilmiyordu? Ne hissettiğini? Hiç birşey bilmiyordu.
2.bölüm pek içime sinmedi ama fazla olay fikri gelmedi aklıma paslandım mı ya ben.. 😔2. Bölümde bitirmeyi planlıyordum ama dediğim gibi olay fikri vs gelmedi aklıma o yüzden bu şekil yaptım. Umarım beğenirsinizz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KISA HİKAYELERİM
Short StoryYyeonjuwnn instagram hesabımda paylaştığım povlardan seçtiğim bazılarını buraya fic olarak yazacağım.